Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TVR Sagaris - válečná sekera z Velké Británie
Autor: Blackblade (Občasný) - publikováno 26.6.2004 (06:49:36)

Velice agresivní design je přizpůsoben faktu, že Sagaris je určen pro zákazníky, kteří mají rádi ostrou jízdu, ale především je určen pro závodní okruhy. Bez velkých a zásadních úprav bude Sagaris od roku 2005 nasazen do seriálu vytrvalostních závodů třídy GT, kde by měl časem nahradit stávající modely Cerbera a Tuscan. Tomuto faktu bylo u nového TVR přihlíženo a designéři hodně spolupracovali s údaji z aerodynamického tunelu.
TVR - Sagaris

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Více informací nejenom o TVR najdete na:

http://www.supersportcars.net



Poznámky k tomuto příspěvku
Lucie (Občasný,Redaktor) - 27.6.2004 > co takhle uspokojit svoje chutě v nějakém odborném motoristickém magazínu ?!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.6.2004 > bezva nářez
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 28.6.2004 > Stando, tady stojim za Vomim taky, tady je to server o kulture, nikoli o publikaci reklamnich veci mimo misu..
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.6.2004 > koš...
<reagovat 
vomi (Občasný) - 26.6.2004 >

Myslím že jsi se minul!!!. Toto není reklamní servr. Totem se zaměřuje na poezii, prózu, fotografii, výtvarno......  Pokud budeš pořádat výstavu, autorský čtení, vydávat zajímavou knížku, je Ti celý prostor Totemu k dispozici. Není možné však do toho prostoru vkládat jiné příspěvky. Mám rád salám s octem a jak by se ti líbilo, kdybych sem začal zařazovat recepty z kuchařky. Doufám že mně chápeš. Příště příspěvek tohoto zaměření z Totemu smažu. Až budeš o tomto autu psát básně, prosím. Ale vkládat jen technický údaje...............!!!!!!!!

Dávám Ti mínus deset bodů


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.6.2004 > vomi> tohle je totální báseň...
že tomu nehovíš, neznamená, žes sežral šalamounovo lejno, taškáři.
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 27.6.2004 > stanislav> 

1) > Totem je internetový kulturní magazín a zároveň prostor pro všechny, kteří chtějí prezentovat svá díla, výtvory, články, recenze i jakékoliv nápady v oblasti poezie, prózy, fotografie, grafiky, výtvarného umění, hudby, filmu, divadla, mystiky, filozofie a dalších. Zaslání technických údajů o jakémkoliv voze nepatří do náplně Totemu.
2) > Neútočte na ostatní uživatele, zachovávejte prosím základy slušnosti.

 

Myslím že bod 2 z pravidel pro publikování na Totemu ti taky je cizí


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 28.6.2004 > stanislav> Stando, udělejte si reklamní koutek na Liteře, OK?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.6.2004 > vomi> hele, strejdo, útok vypadá jinak, se prober a nemachruj.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.6.2004 > Kelly> co to řešíš? dyť se nic neděje, jedno auto a hned koš, ste nějaký puristi... hi hi...
na liteře by to ovšem třeba prošlo, třeba né, ale spíš jo, je to tam poslední dobou víc v klidu než tady, aspoň mně to tak přijde... :o)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 28.6.2004 > stanislav> 

A jak vypada utok, teto?


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.6.2004 > stanislav> Už jich je asi pět a já si nemyslím, že Totem je místo pro vystavování upoutávek na nová auta. Literra možná jo :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.7.2004 > Kelly> co máš proti liteře? vadí ti, že šlape a je líp udělaná než totem? hlavně co se rychlosti, různejch funkcí a hlavně atmosféry týče.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.7.2004 > stanislav> hahaha.....
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.7.2004 > stanislav> Na Literru nechodím, tudíž ji neznám a nemůžu proti ní ani nic mít...
Jen mi vadí, když si někdo chce dělat z Totemu reklamní server. Z tvé reakce jsem usoudila, že na Liteře by taková reklama nevadila. Ovšem co nevadí na Liteře, může vadit na Totemu, to je všechno, co jsem chtěla říct.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.7.2004 > quentinbubakoff> 

nevím, proč děláš hahaha, já to myslel poměrně vážně, nechci nějak lobbovat za jakejkoliv server, ale literra své potíže řeší mnohem uvolněnějc, než co vidim tady za kašpařiny...

a že tam komunikace běží mnohem líp, to mi jaksi nevyvrátíš. ale samo sebou, když chceš mermomocí kopat za totem, nikdo se tomu divit nebude, že ti to jinde přijde horší či jaký...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.7.2004 > stanislav> jj, literra je super.....takovej písmák v rozthanejch teplákách....:))nic víc
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.7.2004 > stanislav> a řešení problému...opravdu hahaha......ještě před dvěma měsíci si tady psal jakej cenzorskej ksindl je tam:))ale jo, názory se mění...já tam sledoval "elegantní řešení" No lyryk v nejlepších letech by se nemusel stydět...:)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.7.2004 > quentinbubakoff> 

no, je vidět, že to máš v makovici kapku zablokovaný, ale to je svým způsobem omluvitelný, to má skoro každej... :o))

já bych to neřešil, vo nic nejde... každej si svůj píseček najde na tom širým internetu, a vo to de... :o))

du vsednout na kolo a sjedu do lesa pro pramenitou vodu, doufám, že mě nesrazí nějaký auto... nebo se mi ten kanistr nevplete do drátů, hi hi... ponivadž cyklistice jsem již notně odvyknul... chichi


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.7.2004 > stanislav> tak tak, každej máme svý, jeď a nepřeraž se......jo a vyřiď soudruhům na liteře, že je neslušné se ptát na důvody odchodu;-)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.7.2004 > quentinbubakoff> jo, jedu, ale na spurt to nevidim... a soudruhům vyřídím kulový... :o)))
<reagovat 
čtenář FANTOMAS - 26.7.2004 > Že Vás to pořád baví, až si ho koupíte tak můžete machrovat.
-prašivá REKLAMA?
-kdepak!
Když Vás tento směr nezajímá, zdržte se veškerých komentářů,
<reagovat 
čtenář g morr - 18.8.2004 > vomi: kuchařka je literatura, většina jich je špatná literatura... ale to nic nedělá... většina povídek jsou taky špatný povídky... kdybys měl nějakej bezmasej recept, šup sem s nim (teda i masej recept, ale to mne až tak...)
kelly: doufám, žes na tu prašivou reklamku neskočila a neběžela si to hned koupit :))))))
<reagovat 
běhařovská_lhářka (Občasný) - 27.4.2005 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter