Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NEURO 2004
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 28.6.2004 (11:32:12)

Svět dělá

kulaté nesmysly.

Nakopat?

Klička,

brána

(sebrána).

 

Do černých kraťasů

hluboké kapsy.

Na ženské vlasy

a mužské Nevím.



Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 28.6.2004 > **
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 28.6.2004 > I já byla přinucena - ne dívat se - ale poslouchat. :-)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.6.2004 > koukala si včera na Baroše? to byla POEZIE!!!!!:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.6.2004 > quentinbubakoff> Nó, spíš jsem byla koukat přinucena :-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.6.2004 > Adina> ten člověk, co tě donutil, by měl dostat metál za kulturní vosvětu, vo tom nejni žádná....:)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 28.6.2004 > quentinbubakoff> Vosvětu my si dáváme vzájemně už čtyři roky :-)
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 28.6.2004 > Já taky nevímale nic moc:-(
Body: 3
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 28.6.2004 > Není to sice můj šálek čaje, ale musím říct, adino, že píšeš chytrý věcičky - se vtipem, šmrncem.
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 28.6.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 28.6.2004 > stejná kvalita jako Fotbalová od Žlutýho psa

fotbal je fajn, tohle ne
Body: 2
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 29.6.2004 > Emmet_RAY> Ale brácho, ne všechno můžeš brát jaxi tak vážně :-)) Zelená je tráva.......
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 28.6.2004 > Holka, bejt tebou, tak se nedotýkám jejich kruhů, a už vůbec ne jejich pokutových území. To smrdí zakázaným uvolněním.
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.6.2004 > Naty> zakázaným uvolněním? mno......ale že má Baroš pěkný modrý brusle.....:)))kdepak, tam to smrdělo faulem na červenou:)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 29.6.2004 > Naty> Já mám náhodou pro strach uděláno, já si z jejich zakázanýho uvolnění ale vůbec nic nedělám :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 28.6.2004 > quentinbubakoff> a víš ty, čemu se taky říká zakázaný uvolnění? ;o))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 29.6.2004 > quentinbubakoff> Noo, včera jsem ho jaksi viděla na detailním záběru a má pěkný nejen brusle :-)))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 29.6.2004 > quentinbubakoff> 

Hele, na mě z modrejma bruslema nechoď. Já jsem se náhodou koukala dobrovolně.

A u auta se taky spíš dívám, jestli se snadno dostanu ke karburátoru a jestli sama zdvihnu hlavu, abych mohla vyměnit těsnění, než jakou má barvu. A blondýna jsem byla naposled v osmnácti, a to už je fakt dlouho.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.6.2004 > Kelly> ale vim....:)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 28.6.2004 > Svět dělá
kulaté nesmysly.

:o)))

taky jsem koukala, ale až na druhou půli, páč přes první byl film o vztazích mezilických, tak jsme si mezilicky vyhověli a bitva o ovladač nenastala ;o))
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.6.2004 > Kelly> Kelly!!!!koukat na slátaninu made in ČT když na druhym de drama za kerý by se nemusel stydět ani šejkspír?(teda aspoň v prvnim poločasu) v druhym to byl zase fotbalovej orgasmus za kerej by se nemusel stydět Rocco Sifredi:)) navíc to budou na ČT opakovat každou sudou středu....:))tu slátaninku:)))depak holky, nepouštějte se do metafor vo fotbálku......nebo začnu psát morytáty z prostředí školní kuchyně......;-))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 29.6.2004 > Kelly> to si fuck nedokážu představit, kdo by ovladač vybojoval :o))) Leda Mates....
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 28.6.2004 > quentinbubakoff> první polo teda moc drama nebylo - neboj, zkusmo jsme přepínali :o) takže klídek
a ten morytát z kuchyně by mě just zajímal
P.S: i žena může mít názor na fotbal ;o**
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 29.6.2004 > quentinbubakoff> P.S. I muž může mít názor na školní kuchyni :-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 29.6.2004 > Adina> jo, a furt by přepínal na reklamy, že mačky by kupovaly whiskas ;o)=
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.6.2004 > quentinbubakoff> dobrá, bylo to hodně sexistické, ty narážky o vyšívání a tak...budu tedy hodnotit jen poetry a zapomenu válku pohlaví...:)))takže......nepoezie o neuru....
Body: 1
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 30.6.2004 > quentinbubakoff> No to je můj nejhezčí bod za neuropoéziji Kušuj satane, kazíš mi tu průměr a renomé ( Seš jenom chlap zkrátka no)
<reagovat 
 psychedilik (Občasný) - 2.7.2004 > Adina> Adi. Tohle je ZEROvo alter ego, který bude psát povídky. Jak se ti líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 8.7.2004 > psychedilik> krááásný
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter