Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci N i k é z kolekce Antické a jiné inspirace
Autor: yenda (Občasný) - publikováno 28.6.2004 (13:10:36)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 28.6.2004 > Pěkná fotka. Má atmosféru:-)
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 28.6.2004 > Teda už jsem tady nechtěl hodnotit vůbec, ale na tohle musím - Yendo, ta fotka je dobrá! Možná trochu ujíždí barevně, ale na 1 bobek to teda rozhodně není. Ale to víš asi nejlíp sám...
Body: 5
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 28.6.2004 > Má to příjemnou atmosféru. Líbí.
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 28.6.2004 > fajn
Body: 4
<reagovat 
heep (Občasný) - 28.6.2004 > Yendo, fuck jo, všimej to ode zdi ke zdi. To je super. Kdyby jsi to udělal přesně podle pravidel, nasbíral bys samé pětky a co? Já tohle můžu... Hodně štěstí..
Body: 5
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 28.6.2004 > Fotka kvalitni ale ta holka je tam pro me nic moc naaranzovana
Body: 3
<reagovat 
Tan (Občasný) - 28.6.2004 > nevim co rici, nejak mi to nesedi. hodne uspechu pro dalsi:)
Body: 3
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 28.6.2004 > Viděla bych to podobně jako Blue Sky...
Pokud je tam nábytek tohodle stylu, viděla bych tu fotku "razantnější", takhle to nevyzní ani, tak ani tak...
<reagovat 
Evident (Občasný) - 28.6.2004 > Je to super fotka!! Vynikající barvy.Jak madona, vážně .
Body: 5
<reagovat 
Henny (Občasný) - 28.6.2004 > Súhlasím s Bernie
... každá fotka má čo povedať a kto v tom nič nevidí, tak to je jeho problém ...
...nie som odborník na fotografiu - napriek tomu si myslím, že táto fotografia je skutočne dobrá a má aj príbeh .. (nechám si ho pre seba)

... okrem toho .. modelka vôbec nevyzerá ako "mrzáček" ...

... no a čo že je tam moderný nábytok? ... je to niečo nenormálne? .. vždy to musí byť zatuchnutá klasika?
Body: 5
<reagovat 
Henny (Občasný) - 28.6.2004 > Súhlasím s Bernie
... každá fotka má čo povedať a kto v tom nič nevidí, tak to je jeho problém ...
...nie som odborník na fotografiu - napriek tomu si myslím, že táto fotografia je skutočne dobrá a má aj príbeh .. (nechám si ho pre seba)

... okrem toho .. modelka vôbec nevyzerá ako "mrzáček" ...

... no a čo že je tam moderný nábytok? ... je to niečo nenormálne? .. vždy to musí byť zatuchnutá klasika?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.6.2004 > no dobře, vezmu-li v úvahu, že jeden bod by moh patřit výcvakům přepíšu tohle na body dva....
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.6.2004 >

osobně bych ale zavedla hodnocení nula bodů pro výcvaky, a pak bych si podobným laciným kýčům mohla dávat jeden bobek...

Bernie - zkus neházet do jednoho pytle - každý jsme sám za sebe se svým vkusem a oblibou v něčem....


<reagovat 
toono (Stálý) - 28.6.2004 >

fotka nuda, tema, no ani bych to tak nenazval.. proste zacatecnik s nahatou zenskou..

treba ocenit kycovite, nicmene trosku lip nez amatersky vyhlizejici barvy..

jelikoz je jenda citlivy muz, ktery pise poezii a na architekturu nesel kvuli social. realismu, kery se prestal stavet driv nez se jenda narodil k letum neuspesnych pokousu fotit, davam za 4..(ale jsou to nakonec jen ty barvy)

 


Body: 4
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 28.6.2004 > toono> No, to je specifikum české kotliny, případně českého zaplivaného dvorku ... od díla plynně přejít k osobnímu útoku.
<reagovat 
 Bernie (Občasný) - 28.6.2004 > toono> Já si myslím, že na Toona si tu už všichni zvykli. Nově příchozí většinou po pár týdnech pochopí, s kým mají tu čest, ti starší ho ignorují.
Sám nic neumí, to co tu prezentuje je, až na vzácné vyjímky, hodně slabé, ale keců má vždy jako Špidla před volbami.
Ty osobní útoky ukazují na nějaký nezvládnutý komplex.
Toono, svět se proti tobě nespikl a nechce ti ublížit, zkus si to uvědomit.
Na druhou stranu, každá "vesnice" má svého "blázna", proč by TOTEM měl být vyjímka, že ?




Body: 4
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.6.2004 > Bernie> to srovnani se Spidlou je pro me velkej kompliment, toho cloveka si nesmirne vazim..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.6.2004 > Strážce_majáku> 

ja nemam dojem ze bych na nekoho jako osobu utocil..

 


<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 28.6.2004 > toono> Jakej dojem, to je evidentní, asi tak jako že za tejden mi nezačnou prázdniny :-))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.6.2004 > Strážce_majáku> 

asi ne, pac ja argumentuju a ty jen plkas(ten dvorek a tak), ja bud mluvim k veci nebo rikam jista fakta, urazis ty..


<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 28.6.2004 > Jsem rád, že to nemusím psát sám. Souhlas s Bernie. Z Totemu se pomalu ale jistě stává něco od čeho člověk ať chce a nebo ne odchází. Atmosféra se hodně změnila. Někdo není schopen unést věcnou poznámku, jiný k jedničce nenapíše ani popel. Nechci to paušalizovat, nechci lkát nad poznámkami druhých a jejich názory, ale kdo chce fotit a něco se dovědět, postupně stejně přejde na jiné servery... Mnoho zdaru
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 28.6.2004 > Cedrik> Jo. Osobně se mi líbí způsob hodnocení / zobrazování na Photoblink.com - kdo jen oboduje, vůbec se v seznamu hodnotitelů jeho "příspěvek" neukazuje, jsou tam jenom ti, co něco napsali.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.6.2004 > nelíbí, není tam nic, co by zaujalo - snad jen ty schovaný ruce a nohy - vypadá jak mrzáček
Body: 2
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.6.2004 > myslite toho za objektivem??.. to bylo, draha, az prilis kruty..
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 29.6.2004 > Lucie> proč se sbírají body? pro mně za mně.. nula, ale komentů si cením..
to, že tu zas chvíli nebudu, nesouvisí s místním klimatem.. ale nezávidím vám:-) to tu, věru ne.
<reagovat 
mermani (Občasný) - 29.6.2004 >

super fotototototototototo...

 


Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 28.6.2004 > Židle se kácí, ruce mezi nohama a i ty nohy ohnuté tak divně, přepal na koleni, ten hrozný stín přes břicho - souhlas s Lucií, že modelka vypadá jako mrzáček, nábytek jak z Ikea, nic zvláštního nevidím, snad jen souznění barev- béžová a ta krvavá rudá. Sladění barvy svíce a závěsu. Model tam možná ani nemusel být. Má-li zpodobňovat bohyni vítězství, trochu nechápu v čem? Nepůsobí to na mě.
Nepleťte si , prosím, tuto kritiku s kritikou modelky, ta jistě má co ukázat, škoda, že na této fotce, póze a osvětlení to nevyzní. Řada lidí tu  skutečně hodnotí spíš tvary modelu než fotku jako takovou:-))
<reagovat 
 mermani (Občasný) - 29.6.2004 > asi ne.. kritičko .)))))))
<reagovat 
yenda (Občasný) - 28.6.2004 > :-) původně jsem se chtěl "hájit".. ale asi se jen pousměju.. m.j. "social. realismus" se učí do dneška.. jen v době, kdy jsem se hlásil na školu se mu věnovalo až bolestně moc prostoru..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.6.2004 > yenda> mozna proto, ze jako smer byl vyznamnej, nicmene moc se ho opravdu nepostavilo, ani v letech padesatych..
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 28.6.2004 > toono> ne, bohužel právě proto, že si ho "mnozí" opravdu zaměňovali s fabrikami a paneláky.. (dle mne částečně oprávněně) což pro "žáky" znamenalo "nepotěšení":-) ale to je již akademická debata o období socialismu a jeho "demagogie" jako nesmyslu a socialistickém realismu v architektuře, jako snahy těch, co měli "hlavu".. odbočím k tvým komentářům: myslíš, že si je mohu vyložit jinak než "tvoje fotky jsou prostě děsný, seš naprostej břídil?" asi ne:-)  ale díky za názor..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.6.2004 > yenda> no ja nevim, tys svyho casu tvrdil ze bys chtel vystavovat s tonem stanem a predkladals to jako temer hotovou vec, myslis ze by se mu tohle libilo??
<reagovat 
 yenda (Občasný) - 29.6.2004 > toono> s někým si mne pleteš.. "tys svyho casu tvrdil ze bys chtel vystavovat s tonem stanem" ..hm, raději dokaž, kdy a kde jsem takovej blábol vypustil, než abych se měl hájit.. o sobě jsem dřív slýchal, že kradu fotky, pak že kradu nápady.. bil jsem se hlava nehlava a pak si připadal jako trapák.. dost keců, hezky se tu bavte:-) držím vám palce.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 29.6.2004 > yenda> 

no tak z kradeni napadu te rozhodne obvinovat nebudu.. leda by tam nejake byli.. apropo.. na tech strankach neco takoveho je: az navazu potrebne kontakty.. noo??

 

ale rozhodne to nemyslim spatne, neznam te a nemam duvod na tebe jinak nez takhle utocit.. a vubec ne v osobni rovine..


<reagovat 
yenda (Občasný) - 29.6.2004 > na svých stránkách mám ukázky několika českých fotografů.. některé galeriie jsem chtěl rozšířit, ale není to jen tak, vystavit cizí fotku bez svolení autora.. pokud to bereš, že "vystavuju společně" s Drtikolem, Šmokem? Kuščynským.. tak pak ANO:-)
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 29.6.2004 >

Já tedy nevím, na co si tu stěžujete? "Poučena " z jiných serverů, nenapsala jsem nic jiného, než co by Yendovi napsali právě na těch serverech jiní. Nebodovala jsem, protože je fakt, že na někoho to působit může, na někoho ne, protože každý jsme jiný a každý vnímáme jinak. Většině se to líbit může, neříkám, že ne. Mně tahle fotka nesedla, ale pokusila jsem se aspoň napsat, co je PRO MĚ špatně. A co je na ní PRO MĚ fajn. KAŽDÁ KRITIKA JE SUBJEKTIVNÍ. I po technické stránce, někdy se mi zdá neostrost snímku fajn do pocitu a podtrhne vyznění, někdy je to naopak, atd.

Ale měla jsem za to, že názor si tu každý vyjádřit může, bez nějakého osobního napadání...ale ne, ono to skončí u honu jak na autora příspěvku, tak i na "hodnotitele" a to by bylo, když by tu nebyl problém, že bychom si ho nevytvořili:-) Neblbněte, lidi, na světě je tolik reálného zla  a někteří z vás ještě k tomu bojují  virtuálně:-)


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 29.6.2004 >

souhlas s bluesky - ale ne, ono to skončí u honu jak na autora příspěvku, tak i na "hodnotitele"

a nemyslim si, že by to bylo na jinejch servrech lepší....

 


<reagovat 
yenda (Občasný) - 29.6.2004 > budeme utíkat spolu.. :-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 28.6.2004 > Proč by nebyla na jeden bobek? Pro mě je. Pro každého je jinak. Jako u všeho...
<reagovat 
 Bernie (Občasný) - 28.6.2004 > Lucie> Protože prostě není.
Není tragická. Jeden bod patří tragickým výcvakům, blbě vyfoceným zvířatům, šicím strojům, západům slunce, okopírovaným grafikám, ... .
Je to hodnocení, které dám naprosto nezvládnuté fotce (čemukoliv jinému) s obrovskými technickými a kompozičními nedostatky.
A Yendova fotka prostě není ten případ. Nevím, čím Tě třeba konkrétně v tomhle případě Yenda tak "znechutil", žes dala za 1.
Já se snažím hodnotit jen věci, co mně osloví, ať už jsem z nich nadšený, nebo znechucený. Na ty ostatní prostě kašlu, jsou mi jedno.
Vůbec, systém hodnocení na Totemu je pěkně slabý.
Jste tu schopní dát pět bodů Ostru_žině, naprostému podprůměru a na druhou stranu shazovat věci mnohem povedenější.
Ach jo, tohle byl důvod, proč jsem před pár měsíci přestal dávat fota a nejspíš bude zase.
Co takhle zavést podrobnější systém hodnocení? Technického zvládnutí, atmosféry a kreativity ?
Zobrazovat tři údaje a průměr. Myslím, že by to místnímu prostředí dost prospělo.

<reagovat 
 čtenář CybERpunkER - 30.6.2004 > Bernie> Naprosto souhlasim, hodnoceni na Totemu je opravdu velmi objektivni.Prijde mi ze vetsina redaktoru, nema o umeni ani paru, a nic vic nez kyc se jim stvorit nepovede.A pak si zde masiruji sva ega, prosazuji veci svym podobne a horsi znamku jak za 4 proste nedaji.:o( A kdyz se chce clovek k tomuto problemu vyjadrit tak zbabele ukonci dialog.(Pozdrav Vomimu :o( )
Chtelo by to zmenu.Zasadni.
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 4.7.2004 >
domnívám se že bota na levo měla být jinak "pohozená", né tolik strojeně. Stín levé ruky na těle se mi nelíbí.
Model pěkná. Pravý roh (vlasy) moc tmavý....
Body: 4
<reagovat 
phoe.nix (Občasný) - 8.7.2004 > se nezdáš, moc světla na svíčku ne :))
Body: 3
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 8.7.2004 > Sakra! Teď sem chtěl napsat to co Kovalda ale won mě předběh :) 
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 5.11.2007 > škoda těch bot a luxusní sedačky...
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (9)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter