Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mámení
Autor: Mildouch (Občasný) - publikováno 29.6.2004 (19:44:44)

Mámení

 

“Buď zdráv poutníku,” ozval se náhle medový hlas za jeho zády.

“Zdravím i já tebe,” odvětil mladík nesměle a zvolna otočil hlavu.

Nemohl se dočkat, až si prohlédne svou průvodkyni, přesto se mu z těsných přiléhavých šatů a sličné tváře se šibalským pohledem na okamžik zatočila hlava.

“Ale no tak, ze mne přece nemusíš mít strach,” odpověděla dívka na jeho mlčení a letmým dotykem pohladila jeho tvář, čímž sebrala zbytek jeho sebedůvěry.

“Aha, tak tedy, když to říkáte, vlastně říkáš,” vysoukal ze sebe těžce.

“Kam směřují tvé kroky?” zeptala se rozverně a snažila se, aby odhodil nervozitu.

“Doprovázím svého otce zpátky domů. Společně možná začneme nový život…,” pravil tiše a pak ztichl, jakoby se obával, že již vyzradil příliš mnoho.

“To nezní špatně, ale tobě se tam asi příliš nechce…”

“Je to jeho rozhodnutí. Já už jsem si stačil zvyknout na nový domov…”

“Škoda, ale je dobře, že uznáváš rodinné hodnoty. Jednou se třeba budeš moci vrátit,” odpověděla a snažila se nenápadně opustit nepříjemné téma.

“Možná…,” ale z jeho hlasu bylo poznat, že tomu sám příliš nevěří.

“Co budeš vlastně dělat ty, až se vrátíte zpět?”

“Ze začátku budu určitě pomáhat otci, ale co bude dál, to zatím nedokážu říct…”

“A čím se vlastně zabývá tvůj otec?”

“Je stavitel. Možná ten největší, který kdy spatřil světlo světa. Mnohé z jeho výtvorů obdivují nejmocnější vládci,” pronesl hrdým hlasem a tiše dodal: “A možná se jejich nesmírnou krásou závistivě kochají se i naši bohové...”

Krátké ticho, kdy si mladík vychutnával vítězství nad svou průvodkyní, které poprvé došla řeč, však netrvalo dlouho, jelikož brzy začal opět nadšeně hovořit.

“Jakmile se vrátíme, začneme společně budovat nový chrám… Jeho sláva se jednou dotkne hvězd. A pak kdo ví? Možná vystoupáme vzhůru, abychom poznali pravdu. Budou to malé krůčky pro člověka, ale velký skok pro lidstvo,” řekl nadšeně.

“Možná máš pravdu, ale nač zbytečně čekat, když ten krok můžeš udělat již teď?”

Mladík této výzvě nedokázal odolal a jejich prsty se na krátký okamžik propletly. Vzápětí však oblohu naplnil jeho zděšeným výkřik a Reginleif s veselým úsměvem sledovala bezmocné Ikarovo tělo padající do rozbouřených mořských vln.



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 29.6.2004 > tak Ikarus...já myslel, že to sou týpciz NASA.......ten krok pro člověka a skok pro lidstvo...:)))
<reagovat 
 Mildouch (Občasný) - 29.6.2004 > quentinbubakoff> Týpci z NASA by to sice být mohli, ale kdo z nich by se vykecával s nějakou Alienkou... Teda mimo Ripleyové... :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter