Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepokoje z kolekce Do hran
Autor: Elyn (Občasný) - publikováno 6.7.2004 (17:05:05)
další ve sbírce>

Tak.

.....

 

 

 

Na hromádkách

nepokoje

         

    trochu

 

ticho v hádkách

 

A čas

 

je stále

nevyslovený

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
GabrielRonay (Občasný) - 6.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 6.7.2004 >

Tak už se mi podařilo tu kolekci pochopit.

Takže i za tu minulou...


Body: 5
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 6.7.2004 > :)
děkuju...
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 7.7.2004 > Elyn, ty jsi taková něžná bytost :)
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.7.2004 > fajn :o)
Body: 4
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 8.7.2004 > :) dík..
<reagovat 
Newton (Občasný) - 13.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 19.7.2004 > :) taky názor.
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 22.7.2004 > Navštívte mestečko Chorobná,
a keď sa vrátite, nikto vás nespozná.
Navštívte mestečko Chorobná,
a keď sa vrátite, tak vás ani mater nespozná.

(Horkýže slíže)

A já mám dojem, že ty tam bydlíš.


Body: 1
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 22.7.2004 > Minerva> ... hodnotíš mě osobně nebo tu miniaturu?

<reagovat 
Norat (Občasný) - 19.7.2004 >

Vy byste za dvěma slovy viděli oceán, kdyby to mělo nádech tajemna. Nic však zůstává ničím


Body: 1
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 22.7.2004 > Norat> ještě něco - můžeš mi říct, proč je to podle tebe nic? Abych věděla..
<reagovat 
 Norat (Občasný) - 22.7.2004 > Elyn> 

Protoze slabe nuance a chveni se nitek Noren je dost malo pro basen, ktera by me mohla zaujmout. V podstate je to to same jako kdyz polozis recnickou otazku, jakoukoli recnickou otazku, ktera dava moznost volby. Podivej, ostatnim se to libi, bud za to vdecna. Ja tvrdim, ze mi to nedava nic. Zadne obohaceni, zadne euforicke pocity, zadny duvod k zamysleni. Ze si pod tim textem muzes domyslet cokoli je jina, ale to lze, jak jsem jiz predeslal, udelat u vetsiny textu. Jen se podivej na bilboardy a ty slogany na nich...


<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 22.7.2004 > Norat> pak ale neříkej, že nic zůstává ničím...
prostě řekni - neoslovilo, pro mě je to málo...
a nenavážej se do ostatních, kdo to četli, protože to, že je to zaujalo, ještě neznamená, že jsou hloupí. Z tvé reakce to tak ale vyznívá.

Tenhle text není psaný nahodile a nemá x výkladů... všechny interpretace směřují víceméně do jednoho stejného bodu... takže není to o domýšlení se "čehokoliv"..

Když už jde o billboardy - ano, jsou tak vymyšleny přece schválně, ale neznamená to, že když jde o billboardy, nemůžeš tam najít perlu, která ti dá něco víc... Vymyslet dobrý slogan na billboard je docela umění...


<reagovat 
 Norat (Občasný) - 22.7.2004 > Elyn> 

Nemuzes mi narizovat co rikat smim a co ne. Promin, nejsem naprosty anarchista, ale totalni svobodu slova vyznavam (i kdyz souhlasim, ze nekteri lide by v tomto ohledu omezovani byt meli).

 

Neoslovilo, protoze za tim nic nevidim. Pak nemuzu tvrdit, ze ano a dokonce ani, empaticky, pritakavat, neb bych byl jako vsichni Ti co se divali na cisarovy nove saty, ale ja jsem to dite co ukazalo (a trebas i potvrdilo svou hloupost).

 

Ostatni za hloupe nepovazuji, jen za mojim "nic" videli "neco", tot vse.

 

Text nemusi byt psan nahodile, aby mel X vykladu pro ctenare a nezasvecene. Jen se podivej na texty velkych filosofu. Uz jen rozpory ve vykladu filosofie Neitzscheho jsou podkladem k esejum o samotnych rozporech, coz jen ztvrzuje rozdily v nazorech na texty o nichz mel, snad, pisatel jasnou predstavu. Lepe receno, o jejichz vykladu mel jasnou predstavu.

 

Inspiruj se klidne billboardy, ja Ti to neodsuzuju a verim, ze i za vymyslenim tupeho sloganu je spousta psychicke namahy. Navic se to libi spotrebni spolecnosti a masovost prece nemusi nutne byt cosi negativniho. Ja se ji radeji vyhybam, neoslovuje me to, stejne jako to nedela Tva basen a stejne jako to nedela ani velkolepy Shakespear. Proti gustu zadny disputat, tak to pochop.


<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 22.7.2004 > Norat> Myslím, že si nerozumíme, protože v tuhle chvíli reaguješ na něco úplně jiného, než jsem ti chtěla říct, tedy..

1) nic nenařizuju, jen mi přišla tato tvá formulace dosti nešťastná:
"Vy byste za dvěma slovy viděli oceán, kdyby to mělo nádech tajemna. Nic však zůstává ničím"

protože jí vlastně napadáš čtenáře, že vidí něco, co není...
Proto jsem také reagovala, kdybys totiž napsal - "nic v tom nevidím" (tedy - já sám, bez odkazu na ostatní), neřeknu ani slovo...
Ale pokud tohle nejsi schopen vidět a z první tebou napsané kritiky cítit, nedivím se, že nevidíš císařovy nové šaty ani tehdy, když třeba skutečně na sobě nějaké má...

2) ano, fajn, to ani po tobě tady nikdo nechtěl, ani já ve své reakci na tebe - jen jsem odkázala na toto: mluv za sebe a nezpochybňuj vidění jiných čtenářů. Nic víc...

3) viz bod 1)

4) možná ti uniklo, že mezi "nahodile" a "nemá x výkladů" je písmenko "a" a nikoliv čárka nebo pomlčka. Tím se mění i význam řečeného... a tudíž celý další tvůj výklad je zbytečný, nejsem hlupák...

5) já to chápu. A jediné, co jsem chtěla, bylo a) vědět proč tě nezaujalo, čistě proto, že mě to jako autora zajímá. b) abys mluvil jen za sebe a nenavážel se do vnímání textu ostatními autory.




<reagovat 
 Norat (Občasný) - 22.7.2004 > Elyn> 

1.) Musíš si uvědomit, že jsem zastáncem terorie o absolutnosti subjektivní reality, což mě k onomu výroku opravňuje.

 

2.)viz bod 1., poněvadž já jsem vše a vy jste statisti, analogicky viděno ostatními - snad - ne nutně - v závislosti na jejich vizi světa.

 

4.) V druhé Tvé "básni" z kolekce reaguješ na podnět jednoho "fanouška" asi tak, že se nejedná o nic cíleného, ale jen snůšku pocitů, což si docela odporuje.

 

5.) viz bod 1. a 2. a každý atom v mým univerzu.


<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 22.7.2004 > Norat> :)
chápu, nemá smysl začínat s tebou jakoukoliv debatu, protože si překrucuješ řečené k obrazu svému.
Ani tu moji reakci na kritiku Naty u předchozí miniatury "Hrany" nečteš dobře...

a i když tento fakt pominu, tak těžko můžeš vztahovat vysvětlení od jednoho díla k dílu jinému.. i když z téže kolekce.

ok, příště se už na nic neptám.
<reagovat 
 Norat (Občasný) - 22.7.2004 > Elyn> Ale prdlajs si překrucuju, to děláš teď Ty. Já to tak vidím a tudíž to tak je. A na nic se neptej, když nejsi schopna pokorně nést břímě odmítnutí, uděláš lépe.
<reagovat 
 Elyn (Občasný) - 22.7.2004 > Norat> :) Norat, zase překrucuješ...
co už s tebou..
:))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter