Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Falun Gong a genocida z kolekce TAO
Autor: Miloš... (Občasný) - publikováno 8.7.2004 (14:37:57)

Příběh Falun Gongu v Čině, jak se mi dostalo do ruky z Nového Prostoru (tuším č.13), mi (ne)náhodou připomíná příběh a umučení Krista, ač ten už měl na kahánku sotva se narodil, jen kvůli jediné věštbě.

V číně začlo být toto v podstatě volné hnutí pronáslednováno až po překločení počtu praktikujících počet členů jejich komunistické strany (viz. ten článek). Aneb 5 základních tělesně (energetických) cviků, a pro zatvrzele praktikující 10 základních těžce sadistických typů mučení, obvykle po nějakém čase končících smrtí. Ovšem světová ekonomika se musí točit (je potřeba nové trhy i lacinou prac. sílu), a dodržování lidských práv jde stranou, dokud se dotyčných netýká (viz. i náš osud po Mnichově), a tak Olympiáda jistě s velkou slávou proběhne. Ale kdo se po Tibetu (kde jsou původní obyv. asi v 5% menšině) a pravděpodobném potlačení-vyhlazení 55miliónového v podstatě duchovního hnutí Falun Gongu stane obětí diktátorské Číny po vzoru Stalina v dalším kole? Vždyť její ekonomický dopad je už teď velký, stačí zajít kamkoliv, kde neprodávají potraviny. I Nostradamus před žlutým nebezpečím varoval, ale politici tuto problematiku z vesela hážou pod stůl na celém světě! A není divu, jaké stádo, takový vůdci...

http://www.falungong.cz/index.php?article_file=cz_top_line/uvod.html



Poznámky k tomuto příspěvku
Elyn (Občasný) - 8.7.2004 > Děláš nábor, nebo co?
co má tohle společného s literaturou?


<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 9.7.2004 > Elyn> Ne, jen se snažím informovat o tom co mě zaujalo, jinak tohle a ani žádný podobný systém nepraktikuji, jdu si svou cestou (už to ani nejde jinak v určitém stádiu Individuace - jak píše C.G. Jung), tedy kam mě vede Intuice. Ale tohle mě zaujalo už jenom tím, že to není jen "duchovno ve slovech" a přitom je to dost inspirující, alespoň ta první kniha, co jsem tak zběžně prolítl. Opírá se to o tradice Budhismu, ale mají vlastní pojetí, a je to dle mého i dost moderně a srozumitelně pojato.
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 9.7.2004 > No, měla jsem tu čest pár těhle lidí potkat - tedy praktikujících Čechů a přiznám se, že byli velmi velmi naivní, co se jakýchkoliv tradic týká...a prakticky neměli přehled, čím se oni vlastně liší - jen opakovali fráze. Sice se vší upřímností, ale opravdu jen fráze..

ale ok..
Jen, že nevím, jestli to sem vůbec patří...

<reagovat 
 Miloš... (Občasný) - 12.7.2004 > Elyn> A proč by nepatřilo??
...Jen fráze ze sebe vypouští i pojišťovací agenti, a co třeba křesťani?, tedy je to tak vlastně u všech duch.-náboženských směrů, natož u těch poměrně nových, oslovujících "Bohem nedotčené" lidi (vlatně jiní jsou vzácností, a ty už nepotřebují vnější následování). Kvalita je možná jen a jen ve vnitřním postupu a změně postojů lidí, hrát si můžeme ovšem na co chceme až do alelůja... I materialismus je svým způsoben anti-náboženstí včele s vědou...
<reagovat 
 čtenář fg - 17.9.2004 > Miloš...> no myslím, že máš pravdu.
O Falun Gong se zajímám a ti, co jej ukazují při veřejných akcích, mohou říci lidem jen obecné věci pro obecné pochopení. Tu hloubku si musí v tom systému najít každý sám, pokud chce. Tu nelze předat ve 3 minutách rozhovoru na ulici. Dokonce ani v hodinovém rozhovoru. K hlubším věcem se musí dopracovat každý sám, a zevnitř.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter