Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Příběhy obyčejného šílenství
Autor: Igracek (Občasný) - publikováno 9.7.2004 (20:22:15)

            Byl jsem v divadle. Nechodím tam často, krom školních představení jsem byl jenom na pásmu Jitky Molavcové, což bylo dost dobrý. Jsem sváteční divák. Proto jsem se těšil, když dcera (18) dostala od ženy (41) k narozeninám dva lístky do Dejvického divadla. On se jí totiž líbí Trojan. A jako doprovod jsem byl vybranej (nebo jsem zbyl) já.

            Večer 2.4. jsem vyrazil, oblečení neformální, vousy upravené (udělal jsem si copy), boty neupravené. Po krátkém hledání, kdy mě k tomu kvalifikovaná osoba v metru poslala do loutkovýho na Spejbla (na opačnou stranu) jsem ten svatostánek-Dejvické divadlo, s pomocí jedné hodné paní s nákupem, našel.

            Dorazila dcera, šatna, záchod a druhá řada. Hlediště moc hezký,řady strmě stoupají, takže je odevšad dobrej výhled. Snad až na tu naší druhou řadu, ta je totiž ještě stejně vysoko jako ta první (a ta je fakt skoro na jevišti). Možná kdyby si před nás nesedla divná skupinka, dva dost vysoký chlápci (v porovnání se mnou, 165), jedna ženská normální a padesátka s hodně objemným účesem. Nevim jestli kvůli našim kecům, ale nakonec se ty dvě ženské prohodily a průhled byl slušnej. Vedle mě seděla pěkná holka, který bylo cejtit z pusy. Na tu jsme žádný kecy neměli, ale když se na druhou půli prohodila se svým přítelem, moc mi to nevadilo. Srandovní hlášení, že si máme vypnout telefony (měli by ho dávat i o poločase), stmívačka, ticho, roztmívačka a smích a zase smích-ta padesátka a nejmíň další půlka lidí se válela po koberci. Přitom se tam nedělo nic vtipnýho, natož směšnýho, nejspíš si ty lidi někde přečetli, že je to komedie.

            A teď teda konečně ke hře samotné: pětatřicátník, nemá ženskou, matka do něj hučí, kámoš, bejvalá žena, divnej soused a blabla… děj to skoro nemá, vtípky plánovaný, účelový a vůbec se mi to kurva nelíbilo. Na tom jsme se navzdory generačnímu rozdílu s dcerou shodli. Ke konci jsem i usínal (dcera taky) a při každým setmění jsem doufal, že to skončí. No, dočkal jsem se a následovala taková komická historka, my jsme dost pospíchali, ale přeci jenom herci byly dobrý, tak jsme je chtěli taky odměnit tím našim potleskem. Tak napochodovali, aplaus, úklony, druhej nástup a aplaus a úklony a ukazování jeden na druhýho, jakože byl dneska lepší a třetí nástup, aplaus, úklony a tak jsme na sebe mrkli, jako že už dem, a pořád všichni plácali a herci byly tutově našponovaný, že ještě vypochodujou, takovej to byl potlesk. Jenže jak jsme se zvedli, potlesk přestal, začlo se vstávat a šlo se domu.

Nevim jestli v týhle věci existuje nějakej protokol, kolikrát se maj herci vytleskat, kdyžtak mi dejte vědět, takhle mi to přišlo jako čekání na nezdvořáka, kerej to zabalí první.

            Hodnocení hereckejch výkonů provedu takhle, nejdřív skupinově, pak jednotlivě stručně, jednotlivě podrobnějc a nakonec vyhlásim vítěze/ku.

 

           Vynikající

            Trojan-hlavní postava

            Trojanova bejvalá žena- hrála sestřičku v reklamě na škodovku a jedinou ženskou v Mistrech

            Barťák (párkrát jsme se spolu sežehli)- soused Trojana, prsknul do publika

            Barťákova družka-baletka ve výslužbě v Rodinnejch poutech, reklama na delisu a tudle hrála princeznu v pohádce O pánovi zlých vod

            Trojanův kámoš- Karel z reklamy na Českou spořitelnu, nebo Kytka v Šeptej

 

            Vyloženě bídnej byl současnej přítel Trojanovy bejvalý ženy

            Figurína-nehodnocena, hrála příliš krátce

 

            Trojanova matka-Nina Divíšková- když budu hodnej, tak slabej průměr, když zlej, tak prkno. Furt chtěla něco ukazovat a jednim uchem poslouchala co tomu řikám.

 

            Trojanův otec- tohodle chlápka jsem viděl poprvé a byl úplně tragickej, úděsnej, ale tak stašně moc, že se mi nakonec ještě líbil, asi za někoho zaskakoval vrátnej

 

            A vítězkou se stává, a plný počet jednoho mýho hlasu za postavu sochařky Sylvie získává….sochařka Sylvie. Byla úplně nepopsatelně skvělá, úžasná, jéžiš jak ta se mi líbíla. Jednak měla nádherně vystouplý bradavky, ale hlavně měla jiskru, svítily jí oči a celá bylá krásná a skvělá. Jestli kvůli něčemu bych na to někoho nechal jít, tak kvůli Ní.

 

            Ještě pochválim scénu, jedna bedna, vzadu skleněná stěna s žaluziema a je to opravdu dost dobrý. A závěrem prásknu autora a režizéra toho nepovedenýho kusu, je to Petr Zelenka. Údajně si to teďkonc v podobným obsazení točí a já jsem skeptik, myslim, že to bude nejmíň stejná sračka jako Samotáři.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 10.7.2004 > pěknej zápisek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
protěž (Občasný) - 10.7.2004 > Svým způsobem dost vtipný
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.10.2004 > Já to viděla s manželem a mohli jsme se potrhat smíchy, už dlouho jsme se tak nepobavili. Asi holt máte s dcerou jinej styl humoru. Už dlouho jsme neviděli něco tak vtipnýho a doporučila bych to vždycky každýmu, kromě mý mámy Takže naprosto nesouhlasím. Ale napsáno hezky.
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 17.10.2004 > Lian> 

Ne e, my s dcerou mame prave stejnej styl humoru.


<reagovat 
Lian (Občasný) - 18.10.2004 > než tvůrci a my
<reagovat 
Čtenář - 11.11.2004 > supr recenze. vše důležité tam je zhodnoceno :)
<reagovat 
Serafita (Občasný) - 8.1.2005 > hm. zrovna nedávno jsem na tom byla. Otce hraje režisér Miroslav Krobot (za tuto roli Cena Alfréda Radoka za Talent roku). souhlasím, že inscenace není příliš povedená, ale nelíbí se mi, že jako jediná je jmenovaná jen chudák paní Divíšková...
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 16.1.2005 > Serafita> kdyz ja ty ostatni smiraky jmenem neznam :)
<reagovat 
Serafita (Občasný) - 21.1.2005 > tak to neni zase tak těžký zjistit, že jo
<reagovat 
g morr (Občasný) - 25.3.2005 > johoho, to je dobrý. bře napsaný.
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter