Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Upír z Totemu aneb s Vaškem marně do hospody z kolekce Gentleman
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 8.3.2001 (09:36:42), v časopise 8.3.2001
další akce>
Na březnovém autorském podvečeru (18. března) v Železné bude mj. hrát dívčí skupina Tabula rasa (čti ráza). Jde o chovanky jednoho pražského gymnázia ve věku od 16 do 19 let, které se věnují beatlesáckému revivalu, ranému období. Zahlédl jsem je loni v jednom klubu, kde byly hostem kamaráda Richarda, kapelníka skupiny Professor (Lennon revival). To ještě byly mile neohrabané, hrály spolu asi dva měsíce. Doporučil jsem je Vaškovi (SShane) jako oživení: jsou to amatérky, hrají zadarmo a jsou mladé. To Vaška zaujalo, a v únoru jsme je zkoukli v KD Opatov.
Před časem je Vašek chtěl nafotit pro Totem. Prý v sobotu se mi ozve. To byl ten týden, kdy bylo asi 12 stupňů a v sobotu 5 pod nulou. Po focení ve Stromovce mi volal, že jsou s dívkama a kamarádem Liborem na Výstavišti v nějaké hospodě, abych přišel. Lámal jsem ho, aby se přesunuli do kulturnějších oblastí, navíc jsem šel shodou okolností večer do Železné. Nezlomil jsem ho. Po více než hodinovém putování MHD jsem dorazil do hospody, která právě zavírala. Co teď? Opět jsem lákal posádku do centra, třeba do Linonádového Joea, bylo už skoro osm, tak že jo. Libor měl nové auto, no, místo trabanta měl sice mazdu, ale bez pravého zadního tlumiče. Po kilometru jízdy a pálících se pneumatiky řekl, že dál nejede. Vystoupil jsem a on odjel, prý zaparkovat. Sněžilo, takže jsem sedl na kolemjedoucí tramvaj a odjechal. U Joea mi brnkli na mobil, kdeže jsem? Po vyjasnění pozic potvrdili příjezd a já šel do restaurace. Obsazeno, rezervé. Vedle v Bambusu nabito. Když přijeli, pravil jsem rezolutně, že jdu rovnou do Železné, že tam můžeme posedět před koncertem. Když jsme dorazili do klubu, bylo všude rezervé. Takže já jsem asi po třech hodinách putování po Praze byl konečně na místě.
Druhý den, když jsem se díval na fotku sličné basistky, již jsem pořídil cestou z Výstaviště, se mi celá věc poněkud projasnila. Jak sami vidíte, objevil se tam jakýsi tvor podobný Vaškovi. Jde evidentně o nezemskou bytost. Kromě načervenalých upířích očí si všimněte modravého závoje: přitom bylo jasno, žádný kouř v okolí nebyl. Zřejmě jde o siločáry ztělesněného zla a chtíče.

Gentleman



Poznámky k tomuto příspěvku
SShane (Občasný) - 8.3.2001 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter