Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Padlý anděl z kolekce Fantasy
Autor: Rogera (Občasný) - publikováno 7.8.2004 (19:29:29)


BlueSky (Občasný) - 9.8.2004 >

Povídku jsem četla, ale bylo poměrně těžké se jí prokousat. Odstavec od odstavce nechápu, jakéže jsou schopnosti čarodějky Ingrid, připadá mi, že je nějak neschopná a jakéže to na konci překvapení, že se z ní má stát údajně padlý anděl, jen proto , že šlohla elfům mladíka Ronyho a dostala zásah šípem?:-) A co to konstatování, že se cítí slabší tím více, čím je od ní vzdálený Milan? Najednou se mluví o nějakém Milanovi a čtenář vůbec neví kdo to je? Možná, že to není špatně napsané, ale autorka si to po sobě asi ne příliš pečlivě přečetla, je tam spousta rušivých elementů, které čtenáře zdržují, namátkou: jak se rozhání loďka?.

Mladík i dívka nasednou na koně a kůň je pobídnut a vzápětí konstatování:Mia(kůň) běží sama. A jakého otravu jde zničit? Z lidí to nikdo nebude, když k nim po snu nejde. Odkaz na poselství snu čarodějky Ingrid také nechápu. Vůbec tam chybí spousta základních údajů, proč jde mezi lidi (a nakonec kvůli snu nejde:-)), co tam chtěla dělat a  považuji za smělé tvrzení, že právě proto dobro nikdy nezvítězí. Chce to mít příběh, silný příběh, abych si troufla toto tvrdit.P.S.: Všimni si také, že používáš jedno slovo (konkrétně krásný, k popisu vzhledu koně, jeho hřívy, muže Rodericka) A trochu(dost) mi to celé zavání červenou knihovnou:-( Prostě mi to připadá celé hodně zmatené.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli BlueSky
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter