Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Nátěry léta z kolekce MMIV
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 8.8.2004 (17:36:47), v časopise 19.8.2004
další ve sbírce>
 
  • Nátěry léta

 

Odloupni jaký chceš mrak

z nátěru oblohy,

vydechne smutkem

původní lak.

 

Jak rybí kůstky

plynou pryč letadla

v převrácených hlubinách…

 

…mne drží tu louka

 

a všech pět přemaleb léta.



Poznámky k tomuto příspěvku
probably (Občasný) - 8.8.2004 > výstavní kousek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
f_moll (Občasný) - 8.8.2004 > moc hezká...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 8.8.2004 > pokud vím tak: "ty píšeš" se říká buď dobrému panáku kořalky a nebo dobré holce po dobré mrdačce.. takže tichotam nejspíš bude pod růžovým nátěrem pěknej zvrhlík;-)

báseň lahodná, až mám chuť ji chválit a rozepisovat, přebírat, vysvětlovat, vyzvedávat, vážit, zvažovat..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 8.8.2004 > Emmet_RAY> emmete, ty jsi tak jemný chlapec (reaguju na první část tvé poznámky) a dokážeš všechno tak prokouknout, až si řikám, jestli by sis neměl pořídit nějakou pedagogicko-psychologickou poradnu :))))))))))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.8.2004 > Emmet_RAY> hele vole, tvý poznámky fakt mám rád....:))) čéče, eště sem žádný neřek: "ty píšeš, bejby"...:)))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.8.2004 > MiKa> náhodou.. :-)
přátelé mé rady poměrně cení a využívají, mají-li problémy (převážně citové), nenajdou-li mne v hospodě, jsou schopni dojet i autem až ke mně, třeba i ve tři ráno,to je povolené, na mně se smí zvonit i v tuto dobu, protože se ví že v noci téměř nikdy nesspím, zavřeno je pouze celé dopoledne ;-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.8.2004 > quentinbubakoff> no ono je asi i třeba odhadnout, kterou holku to pobaví a potěší, a která tě naopak po takovém "poděkování" vyhodí z postele :-))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.8.2004 > Emmet_RAY> čéče, ty musíš někdy zajet do práglu...tu tvojí soukromou praxi bych taky rád votestoval... vono: "ty píšeš bejby" smrdí kastrací...:))
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 8.8.2004 > Emmet_RAY> Dobře tedy, Dr. Rayi, budu si to pamatovat :))))
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.8.2004 > quentinbubakoff> smrdí, však je to i častý motiv mých povídek,ale já jsem raději na ty cudné něžné dívky, rázné ženy jen tak pošťuchuju u piva

a Praha bude, za pár let,až budu za vodou s prachama a nezruinuje mne to, si dobře pamatuju,kolik mne stávaly takové výlety, když jsem tam jezdíval za holkou..
takže až budu vydělávát,zajdem na pivo;-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.8.2004 > Emmet_RAY> čéče, tak to já snad rači přijedu někdy do vostravy...nebo kde to bydlíš....:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.8.2004 > quentinbubakoff> bydlím ve Zlíně,přes prázdniny a víkendy, dokonce tu dva mí přátelé vlastní zavedené hospody, dobře se pak chlastá.. ;-)

V Ostravě studuju, ale svým způsobem se tam večery tráví hůř, protože kromě Stodolní, která stojí celkem za hovno, se tam slušné hospody v centru zas tak lehce nehledají..


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 8.8.2004 > pěkná.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 9.8.2004 > neotřelá obraznost..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 9.8.2004 >

"Jak rybí kůstky

 plynou pryč letadla

 v převrácených hlubinách..." ...


Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 9.8.2004 > Moc krásná. Vypadá jako vypřemýšlená, a při tom přirozeně citlivá. Dobrá kombinace.
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 8.8.2004 > jen že by se mi nelíbila voda, kde by plavalo moc kostí
Body: 5
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 8.8.2004 > ariel> ale prosím tě, u nás vzdušnej prostor zas tak frekventovanej nejni, sem tam nějaká ta lufthansa, nějakej ten mig.... :)))
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 8.8.2004 > MiKa> zahlídnout v jezírku jen jedinou kost, tak to bych si to ještě dost rozmyslel
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 9.8.2004 > MiKa> přemýšlel jsem o tom, a ty kůstky mi připadají jako motiv smrti, což v téhle básni asi nebylo vědomě zamýšleno - radši bych tam měl ryby
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 9.8.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 8.8.2004 > Jak rybí kůstky
plynou pryč letadla
v převrácených hlubinách…

To je nádherný a ještě k tomu mám vlastní historku... jaj ty píšeš

Body: 5
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 10.8.2004 > tichotam> historka by mne zajímala :)))
<reagovat 
tichotam (Občasný) - 10.8.2004 > No... Petra(Dirty/Vlny) dycky říkala, že letadla na nebi jsou surfaři, a že my jsme na dně moře... hůůůůůůů!!!
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 11.8.2004 > tichotam> jo a my těm nepozorným surfařům můžem kousat nohy: Čelisti VIII   :)))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 11.8.2004 > Ahááá!! :))) Ale trvalo mi to.. Fakt pěkný.. zvlášť kůstky a hlubiny a pět přemaleb... Joj! Chce se mi opustit nehostinný office a vyběhnout na kopec..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 11.8.2004 > Skutečně: nová, neotřelá básnická pěknost.

Přiznávám se, že nevím, proč je přemaleb zrovna pět, ale při těch převrácených hlubinách si vzpomínám, jak jsem jednou přemýšlel v tmavém lese (po několika pivech), že země by mohla být strop setmělé katedrály a černé smrky (hustě u sebe) by pak mohly být jejími lustry.
Body: 5
<reagovat 
Fusil (Občasný) - 12.8.2004 > Ta mi sedla.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.8.2004 > nátěry a přemalby... letadla jako rybí kůstky...

hezký nápad, kompaktní básnička, letní nálada s nádechem melancholie, cosi nám uletělo a za bukem číhá podzim ;o)

KV
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.8.2004 >
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.8.2004 >
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 19.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
moyri (Občasný) - 27.8.2006 > umjení kýče,brr kolik sem tohodle hovna musela přečíst,než sem se potkala s Weissovou myslím že to bylo v Jersay nebo v New Yorku... tam někde mezi W až W kn ovny KHM ... a vy ste taky hvězda??? Né já tu jen celibuju a prudím.
Body: 1
<reagovat 
marsyas (Občasný) - 30.9.2007 >

rybí kůstky jsou svině

hlavně o vánocích


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
5 11 17 24 (30) 38 46 49 52
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter