Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přicházíš
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 9.8.2004 (10:01:30)

Včera přivezli z porodnice mou novou neteř Terezku :o)

 

Do prstů

prs ( Ty).

Strč skrz krk.

 

A já mám

pod límcem

třista třicet tři

stříbrných Terezek.



Poznámky k tomuto příspěvku
.......... (Občasný) - 9.8.2004 >

:) gratuluju

 

je fajn


Body: 5
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 9.8.2004 > vever> blonďatý modrovoký novorozeně.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 9.8.2004 >

:) to byl můj syn taky

jojo


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 9.8.2004 >

Tož Hosana. :-)

 

Krásná básnička, krásná.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
probably (Občasný) - 9.8.2004 > Přidávám se ke gratulaci.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.8.2004 > Jej, to je roztomilý:-)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.8.2004 > Adi? No jo, opět jsem projevila svůj úpadkový vkus.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.8.2004 > ouvej> Ale di To nejni úpadkovej vkus. Já jenom, že zrovinka tady u toho příspěvku mi nevadí, že ho doktor za poezii moc nepovažuje, jelikož to bylo opravdu spontální A mimčo je fakt hezký, takže úpadek ani v tomto směru.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 11.8.2004 >

Spontánní-nepontánní, legrácka s hláskovou instrumentací se stejně cení. Tím spíš, že ta první hříčka logicky a nenásilně uvádí tu druhou, a k tématu radosti i dítěte se to nepochybně hodí.

A tu tetičkovost si užij. Blahopřeju.


Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.8.2004 >

Aha, už vím, proč nejsem úspěšný autor poezie, proč nejsem krásná, štíhlá, dlouhá, široká a bystrozraká, jsem totiž zásadně spontánní.

 

 


<reagovat 
 Adina (Občasný) - 12.8.2004 > ouvej> Ale simtě, úspěšná jsi, alespoň pro mně ano. A pro řadu jinejch taky. Tož mlčiž ty pohádko.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 9.8.2004 > a když se tady budu vyjadřovat poezii? U tohoto příspěvku mi to příjde zbytěčné. Je to legrácka s hláskvou instrumentací...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 9.8.2004 > drfaust> Ne tak úplně - můj milý. Není to jenom legrácka. Ty stříbrné Terezky za krkem zúží dech. Aspoň mi tedy ano. :-)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.8.2004 > drfaust> fakt. Tady je to zbytečný. To si pouze zařvala pyšná tetička
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.8.2004 > ouvej> nojo, brnknou ti na mateřské city a mají tě... nic ve zlým ;o))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 18.8.2004 > Kelly> Mateřské City jsou sfinstvo Ti příště napíšu něco, až se někde narodí ňáký koťátko, třeba ti to taky brnkne na City
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.8.2004 > aaano, už jsem nad tím taky přemýšlela a sebekriticky jsem uznala, že na koťátka mě dostaneš ;o) nebo nee?? :o)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 19.8.2004 > Kelly> Já myslím, že jo. Nebo spíš na kocourky? :o))))
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 20.8.2004 > Kelly> no a já mám navrch ještě štěňátka a kurnik i ta mimina, ačkoliv tedy minimálně dvě z mých dětí jsou občas přesvědčeny, že jsem nejhorší matka ve střední Evropě a přilehlých zemích, do čehož započítávám i Japonsko, jižní Ameriku a tak....
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 19.8.2004 > Adina> tygříka dej!? :o)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.8.2004 > ouvej> :o))) já ti nevím, mně asi chybí v mozku nějakej hormón čičo, mě ty mimina prostě ne a ne a neberou... to už spíš štěňátka ;o))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 19.8.2004 > Kelly> Šelmiček že by se Ti zachtělo? Ale simtě.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 20.8.2004 > Kelly> Hormón je sfinstfo taky :o)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 23.8.2004 > Kelly> Když já ti povím tajemstvíčko - já jsem v tomhle taky divná, a různá mimina mě taky nechávají chladnou - pokud to tedy nejsou mimina z vlastního vrhu. Mám naučené takové ty frázičky - co se na mimina říkaj. Já ti ani nevím, proč jsem tak všeobecně považována za takovou "velkou Matku" - když i ty mé mateřské báseňky jsou povětšinou ironické a sebeironické, a ukazují i tu odvrácenou stránku mateřství. To se prostě někdo takhle uvede - a už se veze.... tramtadáááá.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 20.8.2004 > Adina> taky mi řek Ariel, že se chovám jako chlap, pak mám bej na miminka ;o))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 25.8.2004 > Kelly> No, já osobně mám radši mužnější typy, než seš ty 
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 25.8.2004 > Adina> i já mám radši mužnější typy, než jsem já ;o)))
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.8.2004 > Kelly> Hele, třebas kdybys spolkla dva metráky anabolik....
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.8.2004 > Adina> na to zapomeň, kámo! ;o)
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 27.8.2004 > Kelly> Což vo to, to já na to klidně zapomenu. Ale......vona se ta představa svalnatýho Kellouše zapomenout nedá. ( Hele já to zkusmo načrtnu na papír a pak s tím budu strašit ty dětičky, jóó)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.8.2004 > Adina> pokud to bude sloužit k takto bohulibým účelům, tak klidně :op
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter