Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Forever young
Autor: repulsion (Občasný) - publikováno 15.8.2004 (00:38:37)
… a vidím to jeho seschlé stařecké tělo vlečené ulicemi města. Záhyby kůže bílé jak vápno se natřásají, zatímco mu hlava zátylkem drncá o kočičí hlavy. Krátkozraké oči mžourají do slunce.
"Stůjte!" stavím se do cesty davu. Zastavují, šahají po nožích.
"Co bys rád, kriple?"
"Močit."
"Na něj? Dobrý nápad. Též ho pochčijeme."
Zaléváme starce. Je to ten poslední, tak si zaslouží malou oslavu. Jsme mladí a krásní a takoví už zůstaneme.


Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 17.8.2004 > Ne že bych to zrovna vnímala jako báseň, ale rozhodně je to první věc, která mě od tebe zaujala. Zdá se mi to velmi výstižné.
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.7.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 15.8.2004 > nevěřim, nevěřim tomu, že by mladý a krásný rebel řekl močit.....to moh taky říct čurat a vrátit se na dopolední výuku v nedělní škole...málo rebelské,,,měkneš....
<reagovat 
 repulsion (Občasný) - 15.8.2004 > Q-B> Inu za prvé jsem tam nechtěl mít dvakrát chcát a za druhé má slovo močit svou specifickou zvukomalebnost, která se mi tam hodila (do krámu).
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.8.2004 > max bubakoff> ale když holka říká "čůrat" (to dlouhé "ů" je duležité) tak se mi to zdá poměrně sexy ( a mívám sto chutí jít s ní )
Body: 4
<reagovat 
 Květoděj Šmatlák (Občasný) - 18.12.2006 > Max Bubakoff> proč by mladý rebel neřekl močit? dyt rebel se nerovná sprosták, ne? jinak je to dobrý dílečko.. ale ne úplně dobrý :)
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.8.2004 > repulsion> ale jo, to je taky pravda, dvakrát chcát by nebylo to pravý ořechový, jen mi prostě to močit nesedí....:)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.8.2004 > Emmet_RAY> zlatý dažď, jsi zkrátka labužník...:)
<reagovat 
ttomass (Občasný) - 31.12.2006 >
Doporučil 
<reagovat 
přáčh (Občasný) - 3.4.2007 >

no


Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter