Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kolotoč z kolekce Struktury
Autor: Strážce_majáku (Občasný) - publikováno 9.8.2004 (22:01:42)
další v kolekci>
Tak schválně, kdo pozná, co to je?


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 9.8.2004 > a já mylslel, že to bude ozdoba do koktejlu.)
<reagovat 
net (Občasný) - 10.8.2004 > zajímavé
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 10.8.2004 >  ... zajímavé foto!
Body: 4
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 10.8.2004 > yes
Body: 4
<reagovat 
stessulka (Občasný) - 12.8.2004 >
Body: 4
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 9.8.2004 > slunečník geiši ;)
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 9.8.2004 > Mishka> Jsi dobrá :-)
Je to skutečně slunečník, papírový a s dřevěnými loukotěmi, ze země vycházejícího, dotčený paprskem zapadajícího slunce :-)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.8.2004 > Mishka> 

to snad NEEEEEEEEE!!!!!!!!!! To by přece musel vyfotit tu gejšu!!!

 

Pěkná struktura, pěkná spirála, průblesk, jojojojo, ani mě nenapadlo pátrat - na 1. pohled - schodiště....

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2004 > Luk Malér> :)) geisa se nerada nechava fotit, snad dokonce ty ze stare skoly se dobrovolne fotit nesmi...

ja nijak nepatrala, bylo to jasny, tyhle japonske destnicky jsou tak specificke... a bezne je tam lidi myslim vubec nenosi, jsou to proste geisa destniky :))


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2004 > Mishka> "novicky" maiko je mozna nosi taky ;)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 12.8.2004 > Mishka> Tý jo máme tu gejšoložku. Vivat. ;-))))))))))
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 12.8.2004 > Mishka> Ideál krásy (tamní, na rozdíl od místní, aspoň od její podstatné části) jest být co nejméně opálená, co nejbělejší.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2004 > Luk Malér> :)) Já jsem gejšovložka! ;-))
Viděla jsem pár opravdu úžasných zajímavých dokumentů + jsem si k tomu v té době nějaké info hledala na netu, protože ten jejich svět byl opravdu zajímavý. Všechny ty rituály... malování obličeje na bílo s jedním přesně daným nenamalovaným výsekem vzadu na krku, jejich spaní na dřevěných "polštářcích" pod krkem, aby se jim nezničil účes, neuvěřitelně drahá pravá kimona a jejich snění od dětství po tvrdé práci známé gejši. Připomínalo mi to nějaký ortodoxní řád, jen trošku více v barvě a se společnosti mužů. :)
Sakra, jsem se nějak vykecala a hlavně nakopla, jdu si najít nějaké info. :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 12.8.2004 > Strážce_majáku> To je "in" už X let i u nás (a samozřejmě ve zbytku globalizovaného světa též).
Otázkou je, kolik českých ženských chce být v tomhle in. Mě se vždycky líbili snědí energičtí lidi, takže i já se mám raději v barvě tmavé, ale kolem mě už dost ortodoxních tvarohových těl je.
Ale chápu, že v Japonsku to asi není jen módní (či zdravotní) záležitost, ale dlouhodobá tradice.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.8.2004 > Mishka> 

doufam, že ne použitá.... ;-))))))))))))))))))))))))))))))))

 

Ale jo, to Japonsko je zajímavý, mě zas docela zajímaly samurajové, jeden čas.


<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.9.2004 > Moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 (5) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter