Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci mezi ploty z kolekce akvarel
Autor: Mira (Občasný) - publikováno 2.9.2004 (00:20:55)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 2.9.2004 > moc povedený
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 2.9.2004 > paráda!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
pim-pa (Občasný) - 2.9.2004 > Líbí se mi ty barvy. Moooc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 2.9.2004 >

Akvarely máš parádní, ale tentokrát se mi tvůj akvarel až tolik nezdá. Spíš bych jej nazval požár. Zdá se mi moc barevný.


Body: 4
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 2.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 2.9.2004 > ahoj slavnej miro.. tak podle mne je to spis takova mazanice, takze v tomhle pripade by to podle mne zachranilo mocna divocejsi posuny v jasu, kontrastu, sytosti a odstinech.. jinak ted uz delsi dobu zkousim kresliti a moc me to v tomhle vyrezu nezaujalo..
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 2.9.2004 > nevím ... připomíná mi to spíš malůvku od mých dětí ... tak sorry
<reagovat 
Mira (Občasný) - 2.9.2004 > milá tooničko, ten kousek mezi ploty je o něčem jiném...jeo bytosti,která se pohybuje v omezeném prostoru /mezi ploty/a tahá sebou těžké náklady/asi všechno zbytečně/,je tam plno strachů ale přesto je jí žehnáno /viz ty světlé barvy/...takže nakonec se jí možná podaří vystoupit z plotů/ploten/ do volného prostoru...jo a ještě má dost tmu v hlavě....tak to je můj výklad,když musí být /ale vlastně ani nemusí/  pa m.
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 2.9.2004 > To je prostě úžasné! :-)
Body: 5
<reagovat 
jamina (Občasný) - 2.9.2004 > na mně to působí hodně a cítím z toho to, co Mira popisuje... to, že každej vnímáme jinak, je věc druhá...mne to přijde expresivně hodně zralé a barevně se mi to taky moc líbí...takže 5:-¨)
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 2.9.2004 > Barevně se mi to moc líbí (vlastně nejen barevně),  nějak si nevím rady s tím pravým horním rohem, ale i na ten si zvykám.
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 3.9.2004 >

>blondýna>tady šlo o takový prohoz mezi mnou a toonem,jinak se samozřejmě nemusím vejít do vkusu diváků..a že to působí dětsky, to je možné...opravdu z tebe blbce nedělám a ani nechci dělat hi..ono by to šlo v tvém případě, jaksi pro mne dost těžko....


<reagovat 
jancal (Občasný) - 3.9.2004 > a mě se to líbí
Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.9.2004 >

Ale ty čtenáři jsi přeci tak hloupý, což nevidíš v těch abstraktních skvrnách nachumelených vpravo, plaňky? Jsou pravda trochu rozšmudlané, jako když Pepíček v první A  rozmíchá v kelímku vodovky a pak to kydne na čtvrtku. Ale přeci jen, autorka už je tu delší dobu a maluje celkem obstojně, tak co bychom jí nepochválili i tohle, že? A čtenář je natolik zblblý, že opravdu hledá v  těch barevných chlístancích klíč k bytí, bytům, bitům, holobytům a trilobitům a je mu jaksi blbé říci, že je to mazanice, nedělej z čtenářů blbce, Miro:-) jedničku s doporučením dávám ve vyjímečných případech. tuhle si zasloužíš.


Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 3.9.2004 > blondýna> a fakt si myslíš, že čtenář musí být zblblý, aby si tam něco hledal?:)
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 3.9.2004 > vever: našli moji rádcové, našli?.-)
<reagovat 
natty_k (Občasný) - 3.9.2004 > super!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 3.9.2004 > a pošli mi příště avízo, jo?:) dík
<reagovat 
.......... (Občasný) - 3.9.2004 >

a našli

bylo to tady teda těžké, ale našli... :)

 

 


Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 3.9.2004 > a uprostřed je rozšmudlaný kolečko...! což jasně naznačuje autorčin záměr obrázek zlikvidovat, ale pak...:-))) dyk z toho jde číst jak z třídní knihy.
<reagovat 
.......... (Občasný) - 3.9.2004 > no, tak taky svoje našli:) rádcové moji?:)
<reagovat 
tomash (Občasný) - 6.9.2004 > na mě ta kresba působí...
a rozdíly v názorech jsou naprosto v pořádku... ;)
Body: 5
<reagovat 
jamina (Občasný) - 6.9.2004 > jasně, a už i to, že se ten obrázek nelíbí každýmu, přeci může svědčit o jeho kvalitě:-) Prostě to není žádný líbivý kýč, ale exprese, v které kdo chce ten v ní něco vidí a cítí... navíc u abstraktnějších záležitostí je často na prvním místě vyjadřující se, a konzumenti až na místě druhém...a přijde mi to tak přirozené...
<reagovat 
Mira (Občasný) - 7.9.2004 >

>blondyna>píšu trochu později..byla jsem mimo,pro mne je jednodušší se vyjadřovat kreslením,než slovem...ty obrázky vznikají z velké část intuicí /jen pro uklidnění první byla tady hlava a pak vznikalo to ostatní...nejde to přes logiku/ a ani si neříkám šoupnu to tam,a uvidíme....

.jsem zvědavá, jak na to budou reagovat ostatní vždycky...nejsem si jistá jménem apod...fakt je, že úplně na začátku jsem byla hodně vyjukaná a teď mohu k tomu i něco  sdělit...

všechny obrázky jsou výpověď o mně...více nebo méně povedené a někdy se i opakující nábojem...člověk se přece moc rychle nemění...hmm m.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 11.9.2004 > já tam tedy vidím plameny. a jakousi černou duši uvěžněnou v těch plamenech. otázka, zda ji očistěj. ale pochopiteně si tyhle věci dosazuju... pouhopouze. tvůj úmysl cosi sdělit, byl jiný, jak jsem se dočetl. ale že to tam vidim, tak to tam třeba i trochu je. ten jakejsi oheň, co ničí toho stína.  :o) 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 8.9.2004 > dívám se na to s pětidenním odstupem, ale nezměnila bych v "kritice" ani puntik:-) za půl roku to bude stejný. nicméně, co se nelíbí mně, může se líbit zástupu jiných.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.9.2004 > blondýna> s tím zástupem je to tak jaksi správně jedovatý, tak jaksi tvoje. :o)))
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 3.9.2004 > doprčic!! super??? v čem? kompozice je mizerná, vše je nachýlené příliš doprava, nahuštěné a rozšmudlané. na to aby to byla abstarkce, to má příliš konkrétní rysy, ten plot... tohle mohlo trvat tak pět deset minut to namalovat. odhaduju, že první čáry byly ty toho plůtku, kdy k tomu ještě autorka přistupovala jako k budoucímu obrazu, pak se jí ruka smekla, namočila štětec udělala kolečko a jen tak načrtla strom, přidala paní..., trochu té žluté, co je charakteristická pro její obrázky a řekla si, ale co já to tam šoupnu. ne, takhle podobně se totiž píšou i básně, příliš se spoléhá na jméno a výsledek pak podle toho vypadá. stačí poodstoupit dva metry od monitoru a pak se sám sebe optat. koupil bych si to? nejvýstižnější termín pro tenhle druh tvorby jaký jsem kdy četla zní: vyjebávka..  a teď si mě třeba sežerte:-))
<reagovat 
 .......... (Občasný) - 3.9.2004 > blondýna> 

spoléhá se na jméno? - ach - žeby nějaké zrcadlení?:)

jo tak , ty to prostě potřebuješ zařadit, potřebuješ tomu rozumět - tak, rozumem - jak si představuju, že vznikají Tvá díla - nic proti nim, naopak - ale cesty jsou různé:) lidi jinak hození:) - jinak zblblí:)

pracovat intuicí není o nic horší než pracovat rozumem - nechci říct naopak, protože pak já bych Tebe mohla považovat za zblblou - a to prostě nechci:)

jak dlouho to trvá? - a v tom je hodnota díla?

 

je to rozšmudlané ... hmmm, vono spousta věcí v člověku je rozšludlaných - jenže asi Ty pořebuješ tu ostrost? - až tak moc, žejo ...

přisuzuješ Miře, že postupuje asi nějak podobně jako Ty ...

 

hele, a proč Ty máš takovýhle vztek?

 

koupil bych to ... hmmm

 

no, nic 


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.9.2004 > vever> 

s tím jménem to je náhodou legranda. ono blondýně to její asi moc nesedí a na druhou stranu si už na něj zvykla, na jakousi lehoulinkou provokativnost tohoto přízviska, třeba by chtěla nějaké víc jen svoje, méně obecné a více individuální, proto ty řeči o zástupech třeba, třeba nechce být v zástupu a to její jméno ji tam svým způsobem strká, ale jaksi si netroufá na nějakou radikálnější změnu, třeba nemá k tomu důvod nějakej víc motivující, třeba si chce jen z lidí dělat prdelky. zde vidím já zakopaného psa oné veselé poznámky o jménech.


<reagovat 
al-ash (Občasný) - 12.9.2004 > taky moc nelíbí...kvuli zjevnym duvodum...rozhodne ale lepsi o tom nerict nic vic nez tak blbě rétořit jako v předešlých komentech,napodobovat styl klasických kritiků,ale ne kompletně,jenom některé výrazné rysy

btw argument"umění je subjektivní" je kvalitní zabiják veškeré diskuse o umění(nejen o umění)...a vždy když se s někým vážně a dlouho přu o to co je pěkné a co ne a někdo zvenčí do toho vkročí se svojím všeobjímajícím slovem "subjektivní"
tak mě to dostane...
Body: 3
<reagovat 
1983 (Občasný) - 14.9.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iii (Občasný) - 29.9.2004 > feeling!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 1.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
marchie (Občasný) - 21.2.2005 > sice trochu agresivní,ale pěkný - má to nějakej odraz
<reagovat 
surma (Občasný) - 1.3.2005 > už se mi konečně podařilo prostoupit tou bránou, prolézt tu černou díru, trochu se propadám pod tíhou osudu který si vleču... probouzím se unavená a celá spocená... před očima se mi mihotá pavučina kouře a ohně, někde ve středu balancuje démon... kterého jsem opustila... doufám že to stihnu... v jedné ruce louči imaginace která mi svítí na cestu, v druhé zbytky svědomí zatavené v keramické bandasce... nesmím se otočit! pomalu v před... každý pohyb mi vytváří bolest která se pomalu mění v černou platformu děsivého komatu... krok za krokem se snažím dohonit to stádo malomocných...
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 27.5.2005 > polednice
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lhostej (Občasný) - 19.10.2005 > moc líbí
ukládám
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1983 (Občasný) - 8.1.2006 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
8 11 13 (14) 19 24 30
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter