Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 24.6.
Jan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Channeling snadno a rychle
Autor: romann (Občasný) - publikováno 2.9.2004 (12:44:54)


romann (Občasný) - 6.9.2004 > U začátečníků v channelingu i mystice se stále opakují stejné nedostatky. Přestože Nadjá má asi stonásobnou inteligenci i moc, souhlasí s Ním jen tehdy, když má stejný názor. Nebo vydávají svoje myšlenky za Jeho, nebo je směšují. Tak se ovšem daleko nedostanou. To je duchovní egoismus, který od Boha spolehlivě zažene všechny nezralé nováčky. Chtějí okamžitou selanku, myslí si, že už vše umějí. Chtějí aby je nic nebolelo. Přitom mnozí dobře znají bibli. Jen by učili druhé, sami nechtějí.
Božské má v řadě věcí úplně opačné názory než oni. Nepožaduje sexuální askezi, pasivitu, chudobu či prázdnotu. Nechce potlačovat emoce a myšlení, žít mimo lidskou společnost, ani se soustředit na pomoc druhým jak by očekávali.
Hlavně mají studovat sebe, všímat si svých projevů, i těch nejskrytějších, očišťovat je a ty nejhorší zahazovat. Rozšiřovat si vědomí přijímáním vyšších částí. Učit se o Bohu a Stvoření. A to vždy se spoluúčastí a vedením božské síly. Duchovnost je o aktivní odevzdanosti. Zájem o to je však velmi malý.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli romann
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter