Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Dobré ráno, Beskydy z kolekce Beskydy 2004
Autor: MPosp (Občasný) - publikováno 9.9.2004 (07:45:41)
další v kolekci>
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 9.9.2004 > líbí se mi
Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 9.9.2004 > NIC OBJEVNÉHO ALE UŽ ZA TO ŽES TAK BRZO VSTÁVAL.. :O)
Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 9.9.2004 > S.P.> třeba šel teprve spát...:))
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 9.9.2004 > ať už šel spát nebo brzo vstával, zachytil pěknou barevnost :))) jemnou
Body: 5
<reagovat 
Henny (Občasný) - 9.9.2004 >
Body: 5
<reagovat 
net (Občasný) - 9.9.2004 > na taková rána se nezapomíná
Body: 5
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 9.9.2004 > krásná atmo, ohromná rozloha, pěkně se válí mlha, opar. Taky jsem chtěla dát krajinku. Co se mi nedaří, větší náhled , no a u mé fotky se neukázala zvětšenina. Jsem nemehlo.
Body: 5
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 9.9.2004 > a máš hezky vylepšenou ikonku
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > wiktorie> Mám ...  ... od Dejavu ... pěkná, viď  ... Dejavu je šiškovná!!!
<reagovat 
čtenář Marty - 9.9.2004 > .......já nevím proc lidi tema digitálama neumej exponovat, není tam ani spetky kresby ve stínech a to je u fotky krajiny kerá má vypovídat bohatstvím detajlu dost uhozený, jinak nevidim na kompozici nic zvlástního..........
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > čtenář> 

Dobrá poznámka, Márty ... ;o)

Kdybych měl přechoďák, tak to expozičně srovnám a detaily spodku vylezou, jinak je tam nedostanu, neb snímací čip digitálu má menší expoziční rozsah než film, kde se dá následně nadržováním dosáhnout téhož ...

Dále - v tomto případě bylo slunce ještě za obzorem a osvětlovalo zleva pouze ten mrak a oblohu nad ním, spodek tonul ve tmě a viditelné byly pouze ty cáry mlhy převalující se v údolí ... takže i kdybych ten přechoďák měl, stejně bych ho asi nechal v brašně ...

Kompozice je dána Beskydama jako takovýma, nejsou to žádné velehory a na zvlněný terén bohatšího pohledu se zde dočkáš zřídka ...

Ale jinak máš v podstatě pravdu, nestavím se do role nějakého experta a na krajiny už vůbec ne, v daný moment jsem se snažil vytěžit maximum z toho co jsem v tu chvíli uměl a jakou jsem měl techniku, a rád si nechám poradit pro příště ;o) Takže díky za Tvůj čas a těším se, že vložíš i Ty nějakou fotku, na které nám ukážeš, jak se to má dělat ...


<reagovat 
 čtenář Marty - 9.9.2004 > MPosp> ......dybys nebyl línej tak si ty moje fotky tady na totemu najdes (i kdyz sem jich i spousty vymazal), snad i nejakou krajinu tu mám, neco snad i v casáku, jinak pár fotek (a i neco o technice a focení) najdes i pod http://martyfoto.kbx.cz

......jinak filtr je filtr a dodatecný posunutí krivek udelá kazdej freeware editor.........kompozice není dána beskydama ale hlavou fotografa tak ji pouzívej.........
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > čtenář>  ... škoda, že Tvá arogance dělá unáhlené závěry za Tebe ... nějaký MartyFoto se zde opravdu vyskytuje, už dlouho jsem od něho ale žádnou fotku neviděl a jak mohu vědět, že "čtenář Marty" je tatáž osoba? ... a dále - každy fotograf má svou hlavu, díky tomu jsou i jejich snímky různé, takže díky za kritiku a podněty, ale výsledek nech laskavě na mě
<reagovat 
 wiktorie (Občasný) - 9.9.2004 > čtenář> dyz lina nejsem, ale nova, poradis? nemuzu tve snimky najit, dekuji
<reagovat 
 čtenář Marty - 9.9.2004 > MPosp> ....no to je snad jasný ze to nechám na tobe, snad si nemyslís ze bych ti to mel predelávat? jinak dybys nezatrh: Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku, tak si toho ani nevsimnu (tolik o aroganci), jinak je muj nick martyfoto, hlavne z toho duvodu ze moje príspevky se týkají vetsinou jen fotografie a jinak me zrovna uz moc nebaví publikovat na webu, je to jen chabej odvar toho co delám na papír i kdyz sem nedávno dal fotku treba sem http://www.fotopruvodce.cz/fotogalerie/fotogalerie.phtml?Foto_Session=0da7144e1af61936b9193c3c53af0206 a jinak mám fotek porád dost treba na photo.net ..........
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > čtenář> 

 ... díky Marty za odkazy, to je v poho, jen jsem nevěděl (proto ta poznámka o aroganci) zda se navážíš ještě do fotky a nebo už do autora ...

Některé Tvé fotky znám, znám i Tvůj web, škoda že sem toho nedáváš víc, myslím že by čtenáři zde rádi viděli něco z Tvé tovrby ... co ty na to? Chápu Tvou orientaci na klasiku (papír), ale i "elektronické poštovní známky" zde jsou docela dobrou formou propagace vlastní tvorby, ne?


<reagovat 
Koper (Občasný) - 9.9.2004 > Myslim ze expozicne jsi s tim uz stejne moc vic udelat nemohl, mas tam vlastne tri urovne - ze strany osvetlena oblaka, castecne osvetlena vetsinou odrazenym a rozptylenym svetlem cast s mlhou a ten temny spodek. Co mi vadi vic, to je ten kousek chaty a kominu v levo dole. To jsi mohl bud vycistit a nebo uplne zmenit kompozici. 3 a puuul, ale budiz, tentokrat za ctverku :-)
Body: 4
<reagovat 
 Koper (Občasný) - 9.9.2004 > Koper> Jo a Martyfoto byl jen arogantni kasparek, ktery mel pocit, ze jeho mnohdy ujeta tvorba je vrcholem umeni a ze musi kazdeho pouze poucovat a beda jak jsi s nim nesouhlasil.
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > Koper> 

 ... souhlas ... podobná kritika zazněla i na Fotoaparátu - buď retušnout ty baráky dole (do toho bych šel) nebo fiknout celou tu světlezelenou část v popředí, s čímž bych ale nesouhlasil, protože by mi to nabouralo kompozici a ten spodek by byl už moc potlačený ...

Jinak já se kritice, pokud je namířená na samotnou fotku nebráním, naopak ... jedna věc je tam stát, být obklopen tou nádherou, pak vzít foťák a snažit se ten obrovský prostor a atmosféru okamžiku našlapat skrz optiku na pár centimetrů čtverečních, následně být sám rozčarován z toho, že to zas až tak dobře nejde, no ale po uležení a vyprchání emocí z vlastního zážitku je prece jen ta fotka příjemnou vzpomínkou, tak následuje třetí fáze a to je předhození fotky vlčákům, kteří si to neprožili a rozcupujou všechny technické detaily, kterých jsem si při expozici či následném zpracování nevšiml :o)))

Takže díky za upřímnost!


<reagovat 
 čtenář Marty - 9.9.2004 > Koper> ........sice si myslim ze jeste sem, ale urcite neco jiného nez co píses ty, jinak tvoje mluva o tobe vypovídá dost a u me to sou fotky treba i tady, klidne si je muzes prohlídnout (jo a já si je nehodnotil-muzes udelat ty), jinak sem rád ze sdílís mý pocity.......
<reagovat 
 Koper (Občasný) - 9.9.2004 > čtenář> Samozrejme ze tve fotky znam, uz par let. I tebe, i tve prispevky na photo.net, zde i jinde a za svym tvrzenim o jesitnem arogantnim radobyumelci si stojim. LOL !!!
<reagovat 
čtenář Marty - 9.9.2004 > ........no a to je presne ta odpoved kterou sem ocekával a zároven odpoved na toto MPosp (Pravidelný) - 9.9. > čtenář>
... díky Marty za odkazy, to je v poho........ škoda že sem toho nedáváš víc, myslím že by čtenáři zde rádi viděli něco z Tvé tovrby ... co ty na to?........a jeste Koper co ty o me vís? ze bys me znal pár let? byl si uz na nejaký mý výstave? koupil sis uz ode me nejakou fotku? dosáhla tvoje kreativita urázkama tvýho maxima nebo jeste neco víc kreativního (urázlivýho) prijde?

<reagovat 
 Koper (Občasný) - 9.9.2004 > čtenář> Well, sveho casu jsi se tak zachoval ke mne... ale to je spise na soukromou debatu. I kdyz si nejsem jisty ze s tebou chci debatovat jakkoli a o cemkoli...
<reagovat 
Bellis (Občasný) - 10.9.2004 > Pěkné, snad bych dole trošku řezala.  Ale líbí!
Body: 5
<reagovat 
jamina (Občasný) - 10.9.2004 > moc moc líbí! i když malinko mne tam ruší ten stromek uplně vpravo, ale on už za to holt nemuže, že tam roste, že:-)
Body: 5
<reagovat 
čtenář Marty - 9.9.2004 > Koper (Pravidelný) - 9.9. > čtenář> Well, sveho casu jsi se tak zachoval ke mne............aha, tak to ty ses ten čtenář anonym co mi píse ty nesmysly pod príspevky, gut zu wissen........
<reagovat 
 Koper (Občasný) - 11.9.2004 > čtenář> Ne, ja nikdy a nikde zadny tvuj prispevek nekomentoval, nemecky neumim a uz bych od tebe rad mel pokoj :-)
<reagovat 
čtenář Marty - 11.9.2004 > ........tak ted ale musís potvrdit tvoje tvrzení: Koper (Pravidelný) - 9.9. > čtenář> Well, sveho casu jsi se tak zachoval ke mne........jinak si ne jen sprostej urázlivec, ale navíc lhár.......zatím sem se o tebe nestaral, nadávky a urázky sou tady jen od tebe, proc ty mi nedás pokoj? jinak stejne lzez jak o poznámkách u mejch príspevku (honem si to vymazej), tak jak mi znás léta (ses tady uz alespon rok?)
<reagovat 
Minerva (Občasný) - 14.9.2004 > Líbí se mi to, ale ještě mnohem víc by se mi to líbilo, kdybys zvolil protaženější formát, víc panoramatický.
Body: 5
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 14.9.2004 > Minerva> Děkuji - to mě se také líbí panorama (už mám objednaný speciální objektiv), ale napravo už byly stromy a nalevo zase jasnější obloha díky vycházejícímu slunci - výsledkem by byl takový expoziční rozdíl, že bych měl půlku přepálenou a druho podexponovanou ... ale mám myslím i nějaké snímky víc naširoko cvaklé o něco dříve, tak až se k tomu dostanu, zkusím ještě něco najít ;o)
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 9.9.2004 > Úsvit 28.8.2004 6:06, výhled z Gruň na jihovýchod, vlevo na horizontu slovenský Rozsutec ... doporučuji větší verzi ;o)
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 21.9.2004 > MPosp> Vsadil bych se, že vlevo na horizontu je Stoh, ale chtělo by to vidět ještě kousek toho hřebene.

Fotka by, myslím, snesla +1/3EV, aby kresba kopců v popředí vystoupila i na jiném než LCD monitoru, a souhlas s Minervou ohledně formátu - trochu ubrat nahoře i dole. Ale jinak...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter