Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..v!!
Autor: toono (Stálý) - publikováno 20.9.2004 (07:50:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
pepinos (Občasný) - 20.9.2004 > Chudák vomi
Body: 5
<reagovat 
nossik (Občasný) - 20.9.2004 > moooc pekne udelany :-)
(chudak vomi)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
vomi (Občasný) - 20.9.2004 >

Tono, bodovat to nebudu, jistě chápeš proč..... Ale rozesmál jsi mne. Tak dlouho jsem se ještě nezasmál. Myslel jsem, že privilegium takovýchto karikatur mají jen „slavné osobnosti, politici, .....“. Myslel jsem, že mne se to nikdy týkat nebude. A je to tady! Vážím si toho, že jsi si tolik času se mnou dal a balancoval na křehké hranici slušnosti. To, že byl příspěvek chvílí smazán bylo jen z důvodů čekání na mé vyjádření a projev slušnosti redakčního týmu nenechat něco za mými zády, když se tu jedná o útok na moji osobu. To že si nerozumíme po výtvarné stránce neznamená z mé strany jakýkoliv projev zaujatosti vůdči tvé osobě. Výtvarno je jako hudba. Někdo má rád vážnou hudbu a někdo by při ní umřel. Já mám rád spíše klasiku, ty supermodernu. To mi však nezabrání mít názor a posláním Totemu je chtít slyšet názory.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.9.2004 > vomi> to jsem samozrejme rad ale nesouhlasim s timto:

To, že byl příspěvek chvílí smazán bylo jen z důvodů čekání na mé vyjádření a projev slušnosti redakčního týmu nenechat něco za mými zády, když se tu jedná o útok na moji osobu.


tady uz bylo utoku na vice osob, tedy hlavne na mne a nikdo z redakce to nesmazal, takze si myslim ze v tomto by jsme si mali byt vsichni rovni, pokud se nejedna o neco vyslovene pornografickyho, rekneme ze neco z kompostu by se vyhodit do toho kose mohlo..
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 20.9.2004 > Koukam, ze jste si to vyjasnili
Jeste jedna technicka drobnost...Odpadkovy kos je rubrika, takze prispevky do ni zarazene nejsou smazane, ale neobjevuji se ve vypisech prispevku na strance Vaseho prostoru. Kdokoliv do te rubriky klikne, tak tam vse najde a muze se kochat az do aleluja
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.9.2004 > Dusan> ja mam s odpadkovym kosem zkusenosti azaz ovsem pod jinym jmenem..
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 20.9.2004 > Noooo, já budu asi za hňupa, ale mi se to líbí, a zdá se mi to vtipné - rozhodně lepší způsob sdělení názoru, než slovní průjmy.
Body: 5
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 20.9.2004 > A co z toho máte se furt hádat  Taky mě občas někdo sere ale co, dyk je to buřt.
<reagovat 
čtenář čtenář kuk - 20.9.2004 > mně to tady stejně příjde jak za totality....demokracie je pouhý sen......Někoho zde je možné urážet a jiného ne.....furt je to jako kdysi!!!!!!!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.9.2004 > čtenář> tohle ani neni urazka.. de wo to ze jine veci se nehlidaji a tohle jo.. to je dobrej vklad do budoucna na velike svinstvo..
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 20.9.2004 >

je to docela vtipný. Je dost podivný, že se v tom koši vůbec ocitlo. Chápu to vysvětlení, ale stejně- i ikdyby to mělo urazit, tak to přece nepatří do propadliště. Lidi se tu hádaj v jednom kuse, taky se nemažou příspěvky, pod kterými se diskuse moc rozjede.


Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.9.2004 > vtipnej kousek....sám vomi se tomu zasmál...trošku nechápu hysterický a unáhlený reakce části redakce...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 20.9.2004 > myslím, že dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 20.9.2004 > nelíbí se mi to, ani výtvarně, ani jinak
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 20.9.2004 > vtipný to je, ale výtvarně přeplácaný  - jsem ráda, že vomi je schopnej se tomu zasmát
<reagovat 
 toono (Stálý) - 20.9.2004 > MiKa> preplacany ani ne, spis je to spatna fotka pac jsem si cera pucil fotak pouze na 5minut..
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 20.9.2004 > toono> já bych tam jako vytvarnik proste uz nedavala ten zakaz vjezdu, ale pak by zas chybelo kus vtipu...
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 20.9.2004 > škoda že se worčestr nepíše s jendoduchým v..to "Vo..."jako viditelna část nápisu by bylo dokonalé :))
nějakou úroveň to mít muselo jinak by to v koši i zůstalo...takhle se vyvíjí kvalita asi u všeho angažovaného umění
Body: 5
<reagovat 
fb612 (Občasný) - 20.9.2004 > nelibi
Body: 1
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 20.9.2004 > vtipné to je, avšak... jen aby to nepřerostlo v nějaké osobní útoky.... 
<reagovat 
Pit (Občasný) - 20.9.2004 > Jééé ten týpek ve značce vypadá ako Vómi. Skvělá podoba.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 21.9.2004 > No jo, fešák:-))
<reagovat 
Tomos (Občasný) - 21.9.2004 > Myslím to upřímně
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.9.2004 > nápad ok, výtvarně mne však moc neorgasmuje
Body: 4
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 22.9.2004 > mnoho povyku pro nic

líbí se mi slogan. to jo.
Body: 3
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 22.10.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Slůůůníčko (Občasný) - 24.7.2005 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter