Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SKINHEAD&NĚHA
Autor: drfaust (Občasný) - publikováno 22.9.2004 (14:06:23)
asi je mi nějak těsno... já a s milovanou sestřičkou... cca vánoce 1979...


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 22.9.2004 > spíš trochu dřív...
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 22.9.2004 >  ... sluší vám to, jen co je pravda ... ale protože nejsi autorem fotky (nebo že bys ovládal už v té době samospoušť?), nebudu hodnotit
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 22.9.2004 > hodnotím pocitem s ukázky, není vlastní, ale úprava a obsah se mi líbí
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 22.9.2004 > máš pěkný tepláčky nebo kaďátka... :)) ale ten zkoumavej výraz... to se nezměnilo... no, malej intelektuál... :))) faustíku, nesmíš sestřičku bacat do hlavičky!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 22.9.2004 >

Martine: Jansě, však autorem fotky je táta:) Body nejsou zapotřebí.... jde o nějakej můj osobní pocit...

Jen je na tom úžasně vidět moje ostýchavost/rozpačitost:)))

 

 

wiktorie: děkuju... beru to jako ocenění pro otce:)


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 22.9.2004 > Já ji hladím!:)) Už ten název: já jsem něha a ona skinhead:)
<reagovat 
Čtenář - 22.9.2004 > Sestřička přiletěla z vesmíru, že jo?
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 22.9.2004 > byls docela pěkný dítě....na to jak seš teď vošklivej...:))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.9.2004 >

Taky by to trochu mohlo působit, že ten chlapeček chce udělat to, co se od něj čeká (jak my teď pořád dokola melem na vnučku - udělej malá) - aby se zavděčil, aby byl čačí a spořádaný chlapeček. :-)))))))))))))

 

líbí se mi název.


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 22.9.2004 > Ksakru, co mám vnučku doma, vyjadřuji se opravdu infantilně. :-)))))))))))
<reagovat 
protěž (Občasný) - 22.9.2004 >

No, já v tom výrazu taky nevidím ostýchavost/rozpačitost.. viz. ouvej.. možná spíš trošku vzdorovitost a pak taky zvědavost... čemuž bych osobně rozuměla.. taky bych si chtěla někdy sáhnout na holou lebku

Hm, takových fotek má doma každý jeden a půltý štosy... Možná by se spíš hodila kategorie Zpovědi, pocity než to dávat do Fotografie. Fotka je milá, to zase jo.  Ale nic víc.


<reagovat 
.......... (Občasný) - 22.9.2004 > vidím tam odvahu taky:)
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 22.9.2004 >

Z výrazu malého básníka soudím, že v hlavičce v tu chvíli vznikala nějaká zajímavá metafora


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
markýza andělů (Občasný) - 27.9.2004 > To je, jak kdyby jsi sestřičce uděloval požehnání!:o))Ps:Škoda, že jsi vyrostl!
<reagovat 
tkadlec (Občasný) - 27.9.2004 > sem si vždycky řikal, že jsi fašista..
<reagovat 
rabako (Občasný) - 30.9.2004 > :o)) pěkná fotka,...
<reagovat 
echolalia (Občasný) - 29.10.2004 > ha! :)

takový pohlazení zdá se mi velmi zvláštní
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.10.2004 > !*:) pohlazení není nikdy nazbyt...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 15.11.2004 > Mně můj bratr, když mi chtěl vyjádřit náklonnost, do nedávna říkal: pojď zvracet...:) možná by se měla se měla vyzdvihnout popularizační hodnota fotografie...:))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.11.2004 > ::)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 > tak ti tady jedna fotka :-)
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> 

:)))) sestřička vypadá jako želvička...:))

Kamarád takovou měl...teda dvě...jedna byla Kanálka a druhá Análka...

(kanálka umřela...a Análka jí chtěla sežrat....)

Teď v tom ale nehledej vůbec žádnej příměr!!:)))))) To je jenom takovej nevinnej asociační tok....:)))


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 >

Bože můj!!!  :-)


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> Tak teď už si ale tu slepici beru osobně...:)))!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 > tak!!!
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> 

tsss.....:o/

náhodou...vajíčka nesnášim(!) (od malička...:))


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 > já vajíčka taky nemusím.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> no..to nemusíš....vod toho jsme tady my...:))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 >

vidíš, takže nakonec ani nemůžu. DISKRIMINACE!!!

 

HANBA! HANBA! HANBA!

 

:-)))


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> No to říká ten pravej, kdo mlátí ségru skinheadku...!!!!:)))))))))))))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 > právěže já jsem něah a ona je skinhead. naopka, jsem něžnej!!! :-)))
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> Jó jó.....Análka byla taky něžná, když vožírala mrtvou Kanálku....(!!) 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 > "...chtěl bych tě ožírat tak něžně!" :-))))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 > pomóc!!! :-))
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> :)))))))))) Já se taky chci dycinky vožrat jen tak něžně, ale pokaždý se to nepodaří....:)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 21.6.2005 > tak to jsme na tom podobně:-)))
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 21.6.2005 > drfaust> no vídíš...vypadalo to tak dramaticky a končíme krásnou shodou...:)
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 22.6.2005 > Levity> ježkovowoko vy dva ste ale pitomcíííí ;o))))))))))
dík za příjemné potěšení takhle po ránu
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 22.6.2005 > tchenda> :)))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 23.6.2005 > vždyť to tu je.. ??
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 23.6.2005 > drfaust> aha...:))
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 13.1.2006 > och!!
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.8.2008 > móc miloučkatý
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter