Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lov na krokodýla
Autor: Karel ŠTĚRBA (Občasný) - publikováno 24.9.2004 (10:59:46)
  Prijde chlapek do obchodu a rika prodavaci: "Chtel bych doma mit trofej jelena, mohl byste mi poradit?"
    "Samozrejme, zde mate kulovnici a prirucku "Jak ulovit jelena". Preji Vam stastny lov."
 
    Za tyden prijde chlapek znovu do obchodu a prodavac se ho pta, jak je spokojen.
    "Vyborne, trofej jelena mi uz visi v obyvaku. Ale jeste bych chtel mit trofej krokodyla."
    "Tak to budete potrebovat udici a navnadu, matematicko-fyzikalni tabulky, traverzu, jablko, trubku, balicek karet, kulovnici a prirucku "Jak ulovit jelena"."
    "A na co to vsechno, prosim vas?"
    "To je jednoduche. Poletite do Egypta, zacnete rybarit v Nilu a ke cteni si s sebou vezmete matematicko-fyzikalni tabulky. No a jelikoz jsou ty tabulky strasna nuda, tak usnete. Zatimco budete spat, Vase navnada prilaka z Nilu krokodyla, ten vyleze a podiva se, co to vlastne ctete. A protoze matematicko-fyzikalni tabulky jsou strasna nuda, usne taky. Podle zasady, ze kdo driv usne se taky driv probudi, se probudite driv a uvidite vedle sebe krokodyla. Vy se leknete a zajecite, cimz probudite krokodyla a ten Vas zacne honit. Aby Vas nechytil, tak odhodite traverzu a ta Vam zajisti dostatecne zrychleni. Az Vas krokodyl zacne opet dohanet, zahodte jablko a jelikoz plati zasada, ze jablko nepada daleko od stromu, tak na ten strom vylezte. Krokodyl poleze samozrejme za Vami, tak vezmete do ruky trubku a vrazite mu ji do oka. Krokodyl zarve "Oko!", coz mu prebijete dvema esy. Az to krokodyl uvidi, prohlasi "To jsem z toho jelen" a dale jiz postupujete podle prirucky "Jak ulovit jelena"."


Poznámky k tomuto příspěvku
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 23.9.2004 > Jenom doufám, že jsem nepřehlédl, jestli to tu už někdo publikoval. Jestli ano, tak se omlouvám.
<reagovat 
Čtenář - 24.9.2004 > Hihihi:-)
<reagovat 
Pit (Občasný) - 25.9.2004 > He dobrý.
<reagovat 
iii (Občasný) - 29.9.2004 > cool :)
Body: 5
<reagovat 
Ivan ŠVEC (Občasný) - 7.10.2004 > BreKe,
podařený vtip! Ivan
Body: 5
<reagovat 
stefan (Občasný) - 11.10.2004 > Znamkovat tedy nebudu, ale jelikoz jsem tohle jeste neznal.. hnedle bych i mel na tu 5ku cukani..-)FAJN.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 27.10.2004 > tehle je tedy vypečenej.  ten jsem neznal.
Body: 5
<reagovat 
MZF (Občasný) - 23.11.2004 > Good!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 16.12.2004 > Řev paroxasmálně propuknuvšího smíchu, vzdor délce anekdoty...
Body: 5
<reagovat 
Azrael (Občasný) - 6.2.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 23.9.2005 > Jsem z toho krokodýl
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter