Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 8.6.
Medard
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zkouška
Autor: Zora Šimůnková (Občasný) - publikováno 24.9.2004 (11:31:55)


BlueSky (Občasný) - 24.9.2004 >

Je to chvílema,  asi nechtěně, dost "lekrační"

Žena Božena,  Katka s tím omíláním slovíčka protiúkol, ohánění se prababičkou, vdanou od 14ilet, tygří skok od platonické lásky rovnou k rozvodu...to švitoření žen, možné je. sice všechno, ale vidět to na vlastní oči, resp. slyšet na vlastní uši, asi se neudržím smíchy.

Napsané je to pěkně, oceňuju užití dialogů, ale obsahem mě to moc neoslovilo, já vím, tyhle denní malá až velká drámata, je jich tolik v životě a tolikrát se to zachytilo do písmenek, do filmů atd., že zpracovat to nějak výjimečně se dá těžko. Ale četlo se mi to dobře, akorát asi moje pousmání vyzní prostě cynicky, pardon.

Snad ti to budou hodnotit jinak naladění čtenáři.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli BlueSky
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter