Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Probuzení
Autor: AlexBobrLetadlo (Občasný) - publikováno 16.3.2001 (00:47:24), v časopise 20.3.2001
Pohlédl jsem přes zeď lásky
do krajiny zvané žití
neslyšel ty vábné hlásky
svazující pevnou nití

Dokázal jsem narovnat se
krásně slepý cit překonat
přišel rozum ke mně zase
pouta pomoh mi odkovat


Poznámky k tomuto příspěvku
Cid (Občasný) - 19.3.2001 > Příjemně se to čte. Milá reflexka. Ovšem možná by stálo zato ji více propracovat. Jinak z filosofického hlediska nepovažuji lásku za cit, ale to je vedlejší.
<reagovat 
Čtenář - 20.3.2001 > cide ty hnupe,uz nehul,jses fakt mimo
<reagovat 
Paula (Občasný) - 20.3.2001 > Prvni vers nadherny, druhy pokulhava rytmicky...Ctenar trochu prehani, neee? Pokud je laska urcity druh vnimani, taky bych ji taky nebrala jako cit...ale jaky je vlastne rozdil mezi citem a vnimanim?
Jinak Alexi, snaz se dal...myslenku to ma hodnotnou...pokud jsi opravdu dospel k takovemu poznani - zamysli se jeste jednou..ted slepotu neprozivas? Opravdu jsi myslis, ze ted jsi teprve schopny vnimat svet nezaujate a bs rozumem...? Podel me to neni mozne...takhle muze clovek vnimat jen sam sebe, svet nikdy...ale to je jen muj nazor...:-))))
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 20.3.2001 > První sloka nemá melodicky chybu, to je píseň, v druhé z toho formálního hlediska "pomoh mi" jsou ta dvě "m" za sebou, pak "překonat x odkovat", to té melodičnosti ubírá. Jinak co se myšlenky týče, ta je výborná, na té básničce je spousta moudré pravdy.
Body: 3
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 20.3.2001 > Také bych považoval první sloku za zdařilejší,než je druhá. A to o dost. Přitom je ten rozdíl podle mne celkem zbytečný. V té druhé sloce mi vadila hlavně poslední věta; je to především překonat x odkovat, ale také pomoh či asi správněji pomoh´(i když bych byl spíš pro spisovné pomohl - anebo pro úplně jiné slovo)
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter