Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZTRACENÁ
Autor: Zviřátko (Občasný) - publikováno 27.9.2004 (11:25:39)

Bloudívám tiše

denní tmou,

procitám hlasitě

v noční záři,

toulám se

šedivou krajinou,

vnímám jen střípky

cizích tváří.

 

Brouzdám se listím

samoty

vpíjím se

do zmrzlých kořenů

ptám se zda jsem to já

.........nebo Ty

o zdi se odrážím v ozvěnu.

 

Nacházím se

a znovu ztrácím

zahaluji se

pláštěm cizím

sny svými tajnými

vykrvácím

ještě se rozhlédnu a pak

.........zmizím.



Poznámky k tomuto příspěvku
Natasha_ (Občasný) - 27.9.2004 > V té první sloce je trochu moc záře. To mě jako čtenáře jaksi vytrhlo ze snivé atmosféry, a i když je to jinak taková lepší variace na křehké ženské smutnění...jaksi mně těch formálních chyb je líto.
Body: 3
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 27.9.2004 > Natasha_> Děkuju za upozornění, máš pravdu...udělala jsem malou kosmetickou úpravu, víc té záře už neodstraním:-), tak to snad bude ku prospěchu věci...
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 27.9.2004 > Rozhodně to je takhle lepší :)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.9.2004 > asi bych zkusil jiné téma...
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 27.9.2004 > drfaust> Já taky, ale teď mi jiné nejde...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.9.2004 > dát tomu tři čtyři akordy.....tklivou kytáru....uplně to slyšim....
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 27.9.2004 >

Musím pochválit logiku obrazů. Nejsou přepoetičnělé, mají smysl, což se často říci nedá. Holt nová krev. Ale je tu jedna zauši tahanice. v noční záři černě září.

Něco s tím proveď.


Body: 4
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 27.9.2004 > Jannis> Jú, děkuju:-).
A tu první sloku jsem pozměnila, myslím, že to tak bude víc vystihovat náladu celé básničky.
<reagovat 
 Jannis (Občasný) - 27.9.2004 > Zviřátko> 

No hele, nechci bejt rejpal, ale chtělo by to kvůli formě nemlátit po hlavě smysl. Jak můžeš vnímat střípky cizích tváří, když se brouzdáš lístky samoty??? Já vím, vyvětlit se to dá:) Člověk může být samotný, i když...

Víš, já mám za to, že svoje dílka je dobré upravovat a pilovat, ale zachovat původní smysl. A z toho moc hezky dýchala ta samota:)

Spíš se jukni na ten první problémovej verš a ten poslední tam vrať. Na tu noční záři...

ALE tjjmn*

*- to je jen můj názor


<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Jannis> Právě o tom to je, je pro mě daleko víc nepříjemné cítit se sama, i když je okolo spousta lidí. Samota vzniklá z neporozumění ostatních.... noční zář je kontrast k denní tmě
<reagovat 
poslední (Občasný) - 27.9.2004 > Milá autorko,jestli jsi zachytila aslepoň desetinu toho co prožíváš,radím ti,dej si pozor na příznaky schizofrenie. Vnitřní boj je nebezpečná věc,raději se mu vyhni...pro znovuvzkříšení pocitů na které bych raději zapomněl 4
Body: 4
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 27.9.2004 > poslední> No, snad to se mnou nebude tak vážné...:-). Zrovna mám období "odstřihávání pupeční šňůry" od lidí, od kterých jsem si dosud nechala podrážet nohy, tak jsou moje momentální básničky poněkud...neoptimistické.
<reagovat 
 poslední (Občasný) - 29.9.2004 > Zviřátko> Tak to je dobře,hlavně nezačínej se studiem filosofie,a pokud si už začala,vyhledej exorcistu:)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > poslední> Nezačala a ani začínat nehodlám. Ty s tím máš nějaké zkušenosti - s exorcisty?:-)
<reagovat 
 poslední (Občasný) - 29.9.2004 > Zviřátko> Já bych filosofii a exorcismus neodděloval,on v tom v podstatě není žádný rozdíl:)co se týče zkušeností,zažil jsem pár trapných chvil ticha na seminářích,což nikomu nedoporučuji,hlavně pokud jde o exorcismus:)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > poslední> Tak jo, ale jak to souvisí se mnou???
<reagovat 
poslední (Občasný) - 29.9.2004 > Statisticky vzato průměrná katedra filosofie vyprodukuje 2 schizofreniky během 5 let, a jak souvisí schizofrenie a exorcismus: viz Vymítač ďábla
<reagovat 
poslední (Občasný) - 29.9.2004 > čili...ohněm proti ohni:) jen filosof přemůže filosofa, tedy pokud má hodně ostré pero a rychlé reakce, jak to souvisí s tebou, to je popsáno výše, pokud nenacházíš paralelu, nezoufej, něco si vymyslím, ps: řekla sis o to :)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > poslední> Dobrá, napjatě očekávám!
<reagovat 
poslední (Občasný) - 30.9.2004 > Třeba tě někdo sleduje oknem, co ty víš
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > poslední> Ale ne! Jednu schizofrenní osobu už v rodině máme... a já to nejsem:-)
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 25.11.2004 >

No Comment...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 25.11.2004 > Tom.Black> Nemám slov...díky (s poklonou)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter