Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ON A ONA PO DVACETI LETECH
Autor: Zviřátko (Občasný) - publikováno 29.9.2004 (13:50:41)

Po šedých ulicích

chodí jak bezhlaví

 

kol ramen vinou se

otěže únavy

 

v útrobách sžírá je

nenávist ohnivá

 

květiny nevoní

a slavík nezpívá

 

v bazaru koupí si

vzpomínky omšelé

 

na časy kdy ještě bývali

přátelé.



Poznámky k tomuto příspěvku
Jannis (Občasný) - 29.9.2004 >

Výborně. Tvoje básně rád čtu. A ten pesimismus se dá zkousnout.

Mě se na tvých básních líbí, že obrazy, které používáš, mají svůj účel, svoji logiku.

Takže, i když většinou bodíky nedávám,


Body: 5
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Jannis> Děkuju.
<reagovat 
afro (Občasný) - 29.9.2004 > Ale jo, rýmuje se to atd... ale není to můj šálek...
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > afro> Není člověk ten atd...však to znáš. Každopádně moc děkuju za reakci - i když jsem se nestrefila do Tvého vkusu.
<reagovat 
 afro (Občasný) - 29.9.2004 > Zviřátko> No, nic moc hodnotnýho ses od afra nedozvěděla - tak je to vždycky.  Takže děkovačka není na místě.
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > afro> Víš, už to, že Ti to stojí za napsání komentáře, je dobrý:-)
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 29.9.2004 > tak ukaž tvorbu :), já tu ještě nemám "systém", poletuji sem-tam
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > wiktorie> No, stačí, když si klikneš na můj nick nad básničkou.
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 29.9.2004 >  je to je smutné, to mi dnes dr. zakázal :) No mé verše nejsou veselejší :), ale nemůžu je najít a v hlamě mám ve verších občas mezírku.
Body: 5
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > wiktorie> Nevím, jak je to s Tvými básněmi, ale máš úžasné fotky:-).
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 29.9.2004 > mi to nepride smutny...je to primocare podbizivy...thema a prostredky dost votriskany...tak nak to plyne, to jo, ale to je tak secko
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Pierre Bosquet> Joj! Starý známý! Mně to smutný přijde, ale asi jsi otrlejší...a přímočaře podbízivý? Nemůžu Ti zakázat, aby to tak na Tebe působilo, ale účel to nebyl.
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 29.9.2004 > Zviřátko> nojo, vsem se nikda nezavdecis...ja sem vyprahlej a nesvarama prozranej a votrlej prahajzl, takze mi to vopravdu smutny nepride :)
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 29.9.2004 > fajn, líbí
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.9.2004 > copak, že byli přátelé, to se eště jako milovali před dvaceti lety a tekutiny si vyměňovali.---ale tak nějak, jako bratr žabožrout...nijak smutný, takovej je lajf...rytmicky to pěkně šlape, to jest fakt...obsahově po miliontý třetí přežvejkaný téma
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Max Bubakoff> Holt asi - ač se Ti to zdá zvláštní - řešíme všichni stále stejné věci...a stále dokola o nich píšeme.
Jenže právě "lajf" takový být nemusí, jen někteří sami sebe odsoudili zaživa.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 29.9.2004 > Zviřátko> se mi to nezdá zvláštní....je sem čekal nějakej nevotřelej pohled na tendle problém...
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 29.9.2004 > Max Bubakoff> Řešení: neočekávej......nebudeš zklamán.
Ne, ale teď vážně - díky za kritiku.
<reagovat 
Monty (Občasný) - 29.9.2004 > Ehmmm... viz Max a Pierre... taky mi to nedalo/neřeklo nic novýho... a nápaditý to fakt moc není, sorry.
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 29.9.2004 > A mě se to líbí! V poslední době je to odvaha, vytasit se s pravidelným veršem...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 30.9.2004 > Jak nemám pravidelné verše rád, tohle se ti povedlo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Re cirrat+Agovirin: Děkuju!
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 30.9.2004 > ...A prave za ten pravidelny rym ja davam body...ne za odvahu, ale zato ze v dnesni dobe basni preplacanych metaforami a silenostmi je nekdo, kdo jeste dokaze psat ve versich:-)))
Body: 5
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 30.9.2004 > Rozhodně mě potěšilo, že ta vázaná forma funguje od začátku až do konce textu, to se často nevidí. Obsahové výhrady ohledně banálnosti (i když život nikdy není banální, psaní o něm bohužel často, neboť výstižný popis je LITERÁRNĚ málo..:) už padly, tak je nebudu opakovat. Ve výsledku tedy 3, ale rozhodně lepší 3.
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.10.2004 >
Body: 3
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 1.10.2004 > Děkuji, zejména za konstruktivní kritiky.
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 30.9.2004 >

Smysl pro rytmus rozhodně máš. Dokonce pro přesný rytmus, a to už je v současné tvorbě vzácnost.

 Ale přesný rytmus má bohužel jedno vélké úskalí. Pokud zůstaněš u jednoduché obraznosti, působí dojmem říkanky.

Navíc, ani způsob zápisu nezakryje fakt, že se jedná o velmi dlouhý verš, což zase obzvlášť vynikne v tom jednoduchém popisném znění, používajícím převážně hodně zafixovaná spojení.


<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 1.10.2004 > Naty> Napadlo mě - jak na Tebe v tom ohledu působí Vzpomínky? Děkuji.
<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 7.10.2004 > Možná se kapánek opožďuju při hodnocení tvých veršů, ale snad není tak pozdě. Tak nějak se příkláním k Maxovi, Pierrovi, Monty, ale hlavně k Naty. Ta si myslím, že to vystihla nejlíp. Třeba ty tvoje věci tady uzrají, nebo si najdou své upřímné čtenáře, což si myslím, že se tak už stalo. Já zatím ne.
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 7.10.2004 > JOHN RAMBO> Třeba budeš časem jedním z nich...nebo taky ne. Každopádně moc děkuji za kritiku, snažím se na tom pracovat:-). Vidím, že Vzpomínky zabraly lépe, to mě těší:-).
P.S.: Pozdě není nikdy.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.10.2004 > Zaujalo.
Body: 5
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 7.10.2004 > ouvej> ...kuju...
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 25.11.2004 >

Děkuji..... vzpomínám..a..děkuji...a..děkuji.a..děkuji..a..že jsi tohle napsala.,

 

Je mě smutno .


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter