Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VZPOMÍNKY
Autor: Zviřátko (Občasný) - publikováno 30.9.2004 (11:00:38)

Je to tak dávno

tvé nohy

– ručička na kompasu

byl jsem Tvým

severem

a určoval Ti

trasu.

 

Je to tak dávno

ač zdá se to

jak včera

Tvých snů já byl jsem

včelař

a Tys mi

uletěla.

 

Všichni šli spát

my bděli

do svítání

za okny

listopad

chlad kreslil

na Tvých dlaních.

 

Chtěl jsem Tě

obejmout

vtom roztála jsi

celá

chtěl jsem Tě

pohladit

však ruka

oněměla

chtěl jsem Ti

zazpívat

leč ústa

na tři zámky

napevno uzamčená

zůstala.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jaspra (Občasný) - 30.9.2004 >

Krásně mi to plynulo. Líbí


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
net (Občasný) - 30.9.2004 > Jsi moje nejsladší představa - nádherná zpověď
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 30.9.2004 >
Body: 4
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 30.9.2004 > No - až na ten závěr - to s tou nejsladší představou, to mi to kazí silně - se mi to vcelku pozdává.
Body: 5
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > ouvej> Je mi ctí:-). Pro své potřeby - jako třeba když si to budeš ukládat mezi svá oblíbená dílka (chichichi), si můžeš tu poslední větičku vyškrtnout, aby Tě za ouška netahala. Děkuji.
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 30.9.2004 > skoda ze my nejslaci prectavy jsou nezverejnitelny :)...jo, plyne to, to zase jo...ale muj salek to uz neco pres dekadu neni :)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Pierre Bosquet> Hele, Pierre, toho už jsem si všimla, že pro své básničky nabírám materiál z jiného soudku, než do jakého chodíš Ty. Nech mi trochu toho mládí a ber to jako příjemnou vzpomínku na staré časy:-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.9.2004 > Pierre Bosquet> řikám to furt..měl by sem zabrousit nějakej šugrkántry muž....textů by tady bylo....
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 30.9.2004 > Zviřátko> hale, zviratko, mladi ti neberu, taky se porat povazuju za mladyho :)...ber to jako rekneme lekce socialni desensibilizace...uvidis, ze az se vyporadas s podobnejma kokotama jako sem ja, budes se cejtit vic v kramflecich...
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Pierre Bosquet> Cítím se celkem pohodlně už teď. Nepotřebuju mít pět bodů od každého...však víš...od té doby, kdy jsi mi vysvětlil, že si to nemám brát osobně, si to tak neberu...a je mi líp:-)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 30.9.2004 > Zviřátko> 

okay, zda se, ze nase lecba je u konce...jeste ted prekonas kratky preklenovaci obdobi, kdy vyzkousime, do jaky miry se nam to povedlo...to aby nedoslo k recidive problemu :)...ale jsi jeden z nejlepcich pacientu, mam z tebe radost :)


<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Pierre Bosquet> Já samo ze sebe též...děkuji za lekci:-)
<reagovat 
poslední (Občasný) - 30.9.2004 > Já mám sice radši obsahově silnější věci, ale požitek ze slov se dostavil sám a nevtíravě, což tady dokáže málokdo...děkuji za ten požitek
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > poslední> Rádo se stalo:-). Děkuji.
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 30.9.2004 > Ani nebudu komentovat basen...presne "MUJ SALEK"...akorat nechapu nektere autory, kteri presto ze jiz cetli tvych del vice, stale ti pisou stejne poznamky o tom ze to neni jejich salek...tak kdyz to neni jejich salek, proc si ho "de facto" stale objednavaji??:-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Cobain> Děkuji. Kladu si stejnou otázku jako Ty, ale v případě Pierra jde o jakousi srdeční záležitost:-). Jak jsem už psala, jednou mi vysvětloval, že si nemám brát kritiky osobně, a prostě si jen není jistý, jestli jsem si jeho radu vzala k srdci, tak mě stále pilně zkouší:-))). Ráda zase vidím Tvou kritiku pod svým dílkem:-).
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 30.9.2004 > :-))) Jojo...psal jsem, ze te mam v zamerovacku:-))) Alespon par spriznenych dusi v rymu a rytmech:-) Mel jsem ted volno v praci a skola mi zacina az v pondeli, taxem moc nebyl na netu...:-)))
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Cobain> :-)))
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 30.9.2004 >

Bych děl pravdu (bez ohledu na jakekoli šálky) tak se mi tahle báseň docela líbí. Akorát mě trochu za ouška tahají spojení ...žití trasu... atd, které mi v kontextu zpracování celkem civilního (což se mi právě líbí), zdá býti onaké čudné:)

 

Ale celkově je spokojenost na mé straně:)


<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 30.9.2004 > Jannis> ...kuju... :-)A co by Tě za ouška tahalo méně? Tak, aby se to rýmovalo a tak...?
<reagovat 
probably (Občasný) - 30.9.2004 > Pěkné vyznání
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 30.9.2004 >
Body: 4
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 30.9.2004 > Jannis nebruč... Už se těším na další tvou pitvu, i když jsi mi dneska vzal vítr z plachet... Zvířátko, mě se to líbí... :-)
Body: 4
<reagovat 
 Jannis (Občasný) - 30.9.2004 > cirrat> A říkám snad něco jinýho:)
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 1.10.2004 > Díky všem za kritiky:-)
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 1.10.2004 >

Zakopla jsem o žití, nemohl by určovat jen trasu?

Jinak dost pěkná, včelař snů se mi hodně líbí.


Body: 4
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 4.10.2004 > Naty> Vlastně i mohl, mrknu ještě na to, Jannise to taky tahalo za ouška. Děkuju, Naty.
<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 7.10.2004 >

To poslední jsi moje nejsladčí představa už tam být nemuselo. Jen to tak zhazuje to nad tím. Ale jinak fajn.

 

 


Body: 4
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 7.10.2004 > Dobrá, dobrá, John Rambo, Naty, Jannis, Ouvej, podléhám a upravuji text. Snad ke spokojenosti všech zúčastněných:-))))))))))
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 7.10.2004 > Zviřátko> 

Ač chci nebo nechci, tak jsem stejně tvým čtenářem. Pročítal jsem si pár věcí, které si napsala. Holka, máš talent! Zatím se mi tam líbí jen pár věcí, ale...
Z těch textů jsem si udělal o tobě představu dívky z gymplu, tak 18let, hodně do přírody a do pohody. Z jedné poznámky usuzuju region Morava, konkrétněji Valašsko?

To jsi nemusela upravovat na naše doporučení. Je to tvůj text a nikdo ti do toho nemůže kecat. To že ti napíše ne-moc zdatný pisálek, že se mu to tam moc nehodí, tak to neznamená, že je to pravda.  


<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 7.10.2004 > JOHN RAMBO> Taky si nenechám mluvit úplně do všeho:-). Tady jsem uznala, že to nebude ke škodě věci.
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 25.11.2004 >

V tobě vezí něco co mě dost krásně povzbuzuje do života.

 

To by bylo asi to nejkrásnější usínání. Když bych tedy usínal a ty by jsi to četla.

A zase ráno bych si přečetl na zaroseném skle jak jsem se otočil ve spánku a hledal tvoji ruku pod druhou peřinou která je složená jak v hotelu.


Body: 5
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 25.11.2004 >

PS: jen  představa ...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter