Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
I takové jsou matky
Autor: BELA1 (Občasný) - publikováno 2.10.2004 (16:12:01)

 

 

 

 

I takové jsou  

 

 

Nezachytí

žádné z dětí

každé kutálí se pryč

nevinně jdou, bez objetí

a pohání

je někdy tyč



Poznámky k tomuto příspěvku
no-next (Občasný) - 2.10.2004 > nic moc
<reagovat 
no-next (Občasný) - 2.10.2004 > tim sem chtěl říct, že mi to nic nedalo a ani mi to moc nevzalo....
<reagovat 
no-next (Občasný) - 2.10.2004 > jak jsi přišla na to, že nebyla pochopena?
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 2.10.2004 > No fakt dost drsňácká neodvažuju se bodovat
<reagovat 
 GabrielRonay (Občasný) - 2.10.2004 > ALISSIE> 

a pohání

je někdy tyč


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.10.2004 > moc ničeho, málo něčeho
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.10.2004 > ALISSIE> samozřejmě že nepochopil, jinak bych dal přece pět bodů a doporučení.. ach jo, Alissko.. ach jo :-(
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 2.10.2004 > ALISSIE> ach díky za návod.. tolik mi pomohl.. s úžasem hledím na to, jak je tato báseň vlastně hluboká a moudrá a kolik mi toho uniklo.. nyní již chápu.. 5+Dč..

ale houby, skara spadni zpátky na zem, ty poéto
<reagovat 
no-next (Občasný) - 2.10.2004 > VIM VIM VIM!!! JÁ TO VIM!!!!! já už vim, koho mi připomínáš.... anička dajdou! jistě!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 2.10.2004 > no-next> panenanebi...annie rolák....to si ani alissie nezaslouží....:))
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 2.10.2004 > Max Bubakoff> ani rolák, ani svetr....
<reagovat 
zirael (Občasný) - 2.10.2004 >

nepochopena

tyčí slova nesráží

sráží ořechy

 

 

haiku pro Alissii


<reagovat 
 no-next (Občasný) - 2.10.2004 > zirael> výbruska!
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 2.10.2004 >

No, teď vážně nevím, o čem se tu diskutuje. O té Básni? Nebo o haiku od Zirael?-

 


<reagovat 
zirael (Občasný) - 2.10.2004 >

kdo řekl, že mě něco užírá ? naopak ! fakt se bavím:)


<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 2.10.2004 > ta báseň mě nezaujala a výklad mi přijde zbytečný- obecně nemyslím, že výklad básni pomáhá. Doufám, že si nevysloužím od autorky osobní útok za vyjádření svého názoru.
Body: 3
<reagovat 
 no-next (Občasný) - 2.10.2004 > Přeslička> díky za odpověď:o)))))
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 2.10.2004 > taky jsem promazala, hodnocení zůstává...
Body: 4
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.10.2004 > mně to zas tak blbý nepřijde. tu první bych škrtla, druhé nemám celkem co bych vytkla. pohraj si s názvem a chytej pětku:-)
Body: 5
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 2.10.2004 > blondýna> Díky...ale lapám po dechu...tak to bych nečekalazaskočila si mne.....
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.10.2004 > že bych se nad tím tak rozplývala to zrovna ne:-) a název smrdí na sto honů, nicméně mi to přijde docela silný. ale opakuju, bez tý první.
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 2.10.2004 > blondýna> Tak jsem tě poslechla....ráda si nechám poradit..a s tím názvem...trochu jsem ho ubrala...no nevím...díky za tvůj čas a kritiku..
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.10.2004 > no to si zase do toho nenech tak kecat:-))) teď bych tam ty matky možná vrátila. hele, to je těžký, to musíš cítit sama tyhlety věci. jestli je tam toho patosu pro čtenáře tak akorát, nebo jestli snese větší dávku. jenom proč se mi to docela líbilo. máš tam obrázek, vybavila se mi káča, ta se taky roztáčela nějakou tyčkou, či co:-)
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 2.10.2004 > blondýna> Kecání mi nevadí..neboj já se jenom tak nedám, ale kdybych to nechtěla změnit, tak to neudělám...jako zrovna teď ty matky už tam nedám zpět...líbí se mi to takto víc....myslím, že jsi neporadila špatně.......celkově je to lepší...
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 2.10.2004 > mno, když už si tady tak hezky povídáme:-) ty to smažíš rovnou na net, nebo to píšeš někde vedle a pak to sem přeneseš? v tom je taky docela rozdíl, jestli s tím textem pracuješ nebo ne.
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 3.10.2004 > Pěkná
Body: 5
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 3.10.2004 > Nějak myslím, že z toho tématu se dalo dostat víc.
Body: 3
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 3.10.2004 > Natasha_> 

Tak to máš pravdu dalo, ostatně jako vždy a ze všeho....a děkuji za reakci..


<reagovat 
agovirin (Občasný) - 3.10.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 3.10.2004 > Agovirin> děkuji medvídku...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.10.2004 > teď po té úpravě už to má nějaký význam..
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 2.10.2004 > nene..to zde nepíši..mám to zde ve wordu...a pak teprve na net....moc s textem nepracuji..já vím je to chyba...jeden den napíši a obyčejně druhý den dám sem...ale než to dám, tak ho několikrát pročtu a popřípadě opravím, když mi tam něco nesedí a tak...
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 3.10.2004 > ALISSIE> 

fakt záleží na tom, o co ti jde... myslím, že bys měla nechat texty uležet delší dobu, a taky víc vybírat... protože někdy mi přijdeš jako továrna... když budeš publikovat méně a více vybírat, jenom se to zlepší... a torchu se nad tím zamýšlet, proč jsi tu kterou báseň napsala a jestli by ten záměr šlo ještě nějak dotáhnout...

jinak blondýna zaujala opravdu zajímavý postoj... tahle sloka působí jako trochu drsnější báseň pro děti, která si na nic nehraje...

prosím, neber to, že tě poučuji, to bych s tebou vůbec nemohl komunikovat :-)


<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 3.10.2004 > no vidiš, když si dáš poradit...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 5.10.2004 > Teď jsem si teprve přečetla kritiky, což dělám pokaždé, abych nebyla ovlivněna. No, někdy to překvapí.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 5.10.2004 > No - ty bláho, tak tohle se mi dosti líbí. Ten závěr trošku rytmicky škobrtnul - ale zaujalo.
Body: 5
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 5.10.2004 > ouvej> 

Děkuji


<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 5.10.2004 > ouvej> 

Děkuji ouvejko


<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.10.2004 > Vypadá to, že jsem díky zpoždění přišla již k upravenému textu. A ten se mi líbí.
Body: 5
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 5.10.2004 > Naty> děkuji..
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 5.10.2004 > Hmmm celkem dobre, nicmene si myslim, ze by to opravdu sneslo trosku vic povidani...ne nezajimave:-))
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 5.10.2004 > Cobain> děkuji za reakci....báseň byla delší.....ale.
<reagovat 
Ardilla (Občasný) - 5.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 6.10.2004 > Ardilla> díky
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter