Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dřevčice před týdnem
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 4.10.2004 (14:52:07)

 

Dřevčice – milá to tvrzka – bohužel počasí stálo za politiku (doufám, že unesete to sprosté slovo)

 

undefined 

 

Vidíte, měli jsme i zvláštní vchod (zvláštní lidé – zvláštní škola – zvláštní vchod)

 

 

 

undefined 

Instalace literárního prádla proběhla jako soustava oddělených pokojíčků, kde se lidé mohli miliskovat, a taky se tam miliskovali.

 

undefined

Měli jsme tam též anketu – sebrali jsme celých 9 hlasů – což je přesně o 9 více než kdyby se na to lidi vysrali úplně….

 

undefined 

 

Instalační frajeřinou bylo jistě Rebecčino opravdické literární prádlo…

 

undefined 

 

… při instalaci s Petulou.

 

undefined 

 

Velké pozornosti se těšil „Interaktivní básník“, zde si Rebeccu vychutnává Egil

 

 

undefined 

 

Byla na něj fronta (jednou)….

 

undefined 

 

Kromě literárního prádla se v Dřevčicích se konali další aktivity, např. dready , copánky a další vlasové vyfikundace…

 

undefined 

 

…prodej afrického zboží…

 

undefined 

 

módní přehlídka dorostenek (eštěže nebyl Ziggy)

 

undefined 

 

Večer si dorostenky oblékli Rebecčiny sexy výtvory.

 

undefined 

 

Jen si autor není zcela jist, jestli někdo věnoval pozornost textu na prádle. Ale autor doufal, doufá a doufat nepřestane.

 

undefined 

 

Hlavní stejně bylo, že nám bylo dobře – moudře ….

 

undefined 

 

… i zábavně.

 

undefined 

 

Rebecce se to taky líbílo. Budiž ji čest a sláva - Velké to Organizátorce: Hip hip hurááá.

 

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Přítel antisvěta (Občasný) - 14.10.2004 > divím se že tu nejsou reakce... no ta akce vypadá že byla veselá ale mě to nějak nepřibližuje, neumím se vcítit do fotek z chlastačky apod. Fotky takový normálně postřehový. Počasí stálo za politiku, to je fér :-)
hodnotit nebudu, fotkám nerozumím, už vůbec ne dokumentárním
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 14.10.2004 > Na co reakce? Lidi si to prohlídli a bylo. Plus já sem deb, páč sem se uklik a dal příspěvek jako čekající a podvou dnech sem na to přišel, jenže příspěvek skočil na své datum, tedy byl "starej". Tohle je fakt jen reportáž.....
<reagovat 
g morr (Občasný) - 15.10.2004 > hurá!
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 15.10.2004 >

Supr...!

 

Taky jsem to náhodou objevil až dneska..

 

Jo.. byla to povedená akce..:)


<reagovat 
kalais (Občasný) - 18.10.2004 > dobré to bylo:)
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 10.1.2005 > jak je možný, že jsem to objevila až teď? já zabedněnec.... furt jsem to hledala na liteře :-))) je to krásný...moc...moc... musím rozeslat lidičkám a dát odkaz na Písmák, doufám, že nemáš nic proti .-)))

jo hele, a je tu urgent možnost zažádat o grant (do 31.ledna) - nechceš jít do toho zase s náma? bylo by to super... mohli bysme to roztočit ještě v mnohem větším stylu...ale je třeba vyplnit formuláře a sehnat rozpočet (Zdeněk se nabíd, že by pomohl... a nějaká doporučení...snad sdružení písmák by mohlo být svolné... můžeš nějak oslovit totem?... ozvi se please co nejdříve, jestli to chceš zopáknout...)
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 15.1.2005 > supr :)
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 6.4.2005 > Literární prádlo ... sakra, to je teda dost rafinovaný. Prádlo, ukrývající verš v záhybech ... vlnící se věty ... lehce opocené.
To bych nečekal.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter