Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Autor: Zviřátko (Občasný) - publikováno 4.10.2004 (18:04:53)

Píšu jen tak pro zábavu

píšu pro Tvou potěchu

básničku co vyrostla snad

v hloubi lesa na mechu.

 

Pod kloboukem muchomůrky

krčí svoje ramena

sahá dolů do komůrky

pro příhodná písmena.

 

Povědět chce příběh krátký

o tom co se kdysi stalo

na dvoře za mými vrátky

kolečko se polámalo.

 

Polní cestou tlapku v tlapce

běží pejsek s kočičkou

"Z kopce se mi jede hladce!"

volá chlapec s čepičkou.

 

"Večerníček jméno moje

dovol mi se představit

šaty vlastním pouze dvoje

směju se však - co má být?"

 

Štaflík se Špagetkou právě

našli v kůlně staré hrábě

a že podzim listy ztrácí

mají stále něco k práci.

 

Ferda Mravenec a Pytlík

brouk co viděl celý svět

spěchají sem přes náš světlík

budou tu co nevidět.

 

Pak Tě pozvou do pohádky

Káťa s Ájou a dva pejsci

co maj rádi s čerty hrátky

i když sami jsou už velcí.

 

Víla Amálka zas tančí

lehkým krokem bez ustání

dětem které nezlobily

spěchá splnit jejich přání.

 

Též se vydej na tu cestu

do pohádek království

Honza si jde pro nevěstu

zda ji najde - kdopak ví?

 

Do hvězdného nastup vláčku

nes se do sna na obláčku

prohlédni si barvy duhy

ráno Tě pak slunce vzbudí.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
blondýna (Občasný) - 4.10.2004 >

plný postav, zmatku, udělátek a hejblátek a v podstatě nuda. ne vždy snaha nacpat toho tam co nejvíc, je to pravé orzechowe.


<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 4.10.2004 > blondýna> Hurááááááááááá, první poprava, a za takovou chvilku po publikování, no, tak to už se těším na zítra:-)))). Popravdě bych od Tebe jiný komentář ani nečekala:-)))
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 4.10.2004 >

moc šikovné ....


Body: 5
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 4.10.2004 > ono taky to dítě má třeba svoji hlavu, že jo, pokud je malý tak je poměrně složitý udržet jeho pozornost dlouhým a rozplizlým textem. reaguje na melodii, zvuk, vidí obrázky. tady u toho textu by se asi dloubalo v nosánku, ponivadž tam nejni ani příběh. pro větší dítě už to není, protože desetiletou holku už vílama Amálkama (vycpanou pejskem s kočičkou, tančící zběsilý tanec mezi špagetami na mochomůrkách) jaksi neuctíš. ta trocha infantility nevadí, jen za tím musí být mistrova ruka. to se nedá svítit a je to poměrně těžký.
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 4.10.2004 >

Blondýno, pokud podle sebe soudíš ostatní, tak by mě zajímalo, jak dlouhej nehet máš na ukazováčku :-). Začínám se podle tebe docela orientovat - ještě by ses mohla jmenovat Mirka Spáčilová a psát kritiky pro MF Dnes... Taky taková milá a příjemná paní nakloněna strhat naprosto vše, co nenapíše ona nebo někdo z jejich okolí.

Znám docela dost dětí, který se na takovýhle věcech vyřádí. A ještě, podívala ses v poslední době na čítanky pro základní školy...?


<reagovat 
cirrat (Občasný) - 4.10.2004 > A teď pro zvířátko, je to fajn... jen to příště trochu zkrať. Chce to se vypsat, ale bude líp, ne?
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 4.10.2004 > cirrat:to jsem se nepodívala, pár věcí jsem kdysi sepsala pro svoje dítě, dnes poměrně odrostlé. tak nějaké reakce znám. ovšem je pravda, že podle jednoho"vzorku" nelze vyvozovati závěry. zrovna jako ty je nemůžeš vyvozovat, páč o mně nevíš nic, asi tak:-) a je milé, že jsi napsal téměř to samé jako já o dva tři chlívečky níž, pane Spáčile.
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 4.10.2004 > Rytmus pěkně plyne a víc nevím, co bych tu měl rozvádět- Zkuste to někdo nějakému dítěti zarecitovat- A´t rozhodne příroda:))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > mno, sem rád, že tam je ten pejsek s kočičkou...eště by tam mohla bejt zmínka vo dortu, páč to by bylo nejvýstižnější...
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 5.10.2004 > Pro všechny - děkuji za bouřlivou diskusi, tahle básnička vznikla jako rozptýlení pro asi 20letou holčinu, kterou strašně nebavila chmelová brigáda a zasmála se u ní...alespoň někdo :-))).
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 4.10.2004 > ALISSIE, drahoušku, v čom je to šikovné?:-)
<reagovat 
 BELA1 (Občasný) - 4.10.2004 > blondýna> Je to milé a je to určeno dětem.Tak to tak beru....není to žádná vážná poezie...mně by se to jako dítěti líbilo..(asi jsem dítě)..:-))
<reagovat 
 čtenář mvm - 5.10.2004 > blondýna> Šikovné je to hlavně v tom, že to nasírá Blondýnu:-)
<reagovat 
net (Občasný) - 4.10.2004 > básničku zkusím zarecitovat mé malé neteři, uvidím, co ona na to / za snahu tvořit pro děti /
Body: 3
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 5.10.2004 > netinka> Dej mi pak vědět, sím...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > Zviřátko> vidíš, já to zkusil přečíst dcerce...( 3,5 roku).....mno, narozdíl vod tvý kamarádky se moc nebavila....ale řikám, nesmíš to brát jako útok na svou osobu...blondýna to napsala vostře, ale obsahově uplně stejně to napsala cirrat(pravda jen citlivějc)...někdy míň bejvá víc zvířátko...:)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 5.10.2004 > Max Bubakoff> Taky to tak neberu, byla jsem zvědavá na vaše názory.
<reagovat 
 čtenář mvm - 5.10.2004 > Max Bubakoff> 3,5letý děti jsou vskutku vynikající posuzovatelé kvality této básničky. Dovolím si mít pochybnosti o tom, že by dcera věděla, o jakých bytostech se tam mluví. Všechny znát nemůže, tak co by se nenudila.:-)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.10.2004 > čtenář> podceňuješ malé děti milý anonymní hnoji.....:))
<reagovat 
wiktorie (Občasný) - 6.10.2004 > škoda, že mi pod fajn dojmen sjely oči do komentů. Naučím se je přeskakovat :)
Body: 5
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 6.10.2004 > wiktorie> Jé, děkuju! Taky se na ně radši nedívám (tedy myslím když hodnotím cizí dílka).
<reagovat 
 wiktorie (Občasný) - 7.10.2004 > Zviřátko> dej si ikonku, třeba zvířátko :), otazník je neosobní, čtenářův z venčí :)
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 7.10.2004 > wiktorie> Asi před pěti minutami jsem se o to snažila, jen mám počítač, který nepodporuje javascript a podobné věcičky, ale zaběhnu na nějaký nezablokovaný:-)
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 25.11.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter