Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Báseň na prodej!
Autor: feminista (Občasný) - publikováno 7.10.2004 (11:08:11)

(potichu) Scheisse, Katrin, kde zase trčíš?? (nahlas) Guten Tag! Tak úžasnou, praktickou a nezničitelnou věc jsme vám ještě nenabízeli… Pořád tepe ve vás, i když deset figurantek roztrhá papír, na kterým byla napsaná. Ale nechme promluvit přímo jednoho z uživatelů básně, Roberta.

 

Robert: Já sem byl takňák v prčicích, sem měl vleklý deprese, hroutila se mi morální páteř a měl sem těžkou duševní nadváhu… No a pak mi jeden kámoš doporučil tuhle báseň. No, moc sem teda nechápal vo čem to je, ale došlo mi, že ten autor byl v ještě temnější prdeli než já. Furt sem to čet jak magor, už mě ani nebavily počítačový hry, a jak jsem se v tom hrabal, tak se mi ještě přitížilo, no a pak mě vodvezli do toho pavilonu... Sakra Horste, co do mě kopete!… střih Teda teďka si vzpomínám, jasně si vzpomínám, že se mi děsně ulevilo a po čtrnácti dnech používání básně moje potíže s psychikou zmizely a páteř se mi narovnala no a duševně jsem byl děsně pružnej, samá meditace, fakt…

 

Danke, Robert… Pokud se do hodiny rozhoupete a zavoláte nám, dostanete zdarma další sloku navíc. Navíc připomínám, že báseň obsahuje i deset multifunkčních metafor, pod nimiž si lze představit prakticky cokoliv. A navíc je nezničitelná, jak vám právě dokážu. Katrin, zavolejte prosím toho literárního kritika… Guten Tag, Marcel Reich Ranicki, also…

Tak a teď pani Ranicki tady přede mnou tu báseň šíleně ztrhá, ale já si ji v sobě ponesu dál a pořád se mi bude líbit, naprosto neochvějně

… …. Fajn, Marceli, fajn… Ale tak todle ne, Marceli, to ve smlouvě nemáš… Cože, ale jak to může bejt vo tomhle, když je to jasně, ale zcela jasně vo tamtom…. Katrin, proboha vodveď toho chlapa, ale hodně daleko… Nechme to bejt. kamera zabírá změť rukou, pak ucho s náušnicí…konec záběru.

Katrin, můžu se vo tebe vopřít jako dycky po natáčení? Víš, co je průser, Katrin. Já tu báseň mám fakt v sobě, vono se to ve mně spojuje do takovejch vobrazců, propojuje se to s mejma vlastníma myšlenkama, je to prevít, něco jako vetřelec v tom filmu s tou kostí Ripleyovou… Sakra, vodjel už Ranicki tou tramvají? Přiveď sem toho chlapa, ať to ze mě vymlátí…

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 7.10.2004 > ojojoj
Body: 2
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 7.10.2004 > A mně to zrovna přijde celkem zajímavé, dobrý nápad.
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 7.10.2004 > Nápad fajn...
Body: 4
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 9.10.2004 > Bezva nápad. Až do půlky mi přijde i velmi dobře zpracovaný. Pak už se mi to trochu rozmazává. Ale pochybuji, že rubrika Poesie je pro tohle ta nejvhodnější.
<reagovat 
delikt (Občasný) - 1.6.2005 > :)))))! škodaže to zapadlo, zupa... kategorie je mi asi celkem šumák, je to fakt pěknej záznam.. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 2.6.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter