Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tajemství Osudu
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 10.1.2000 (12:27:25), v časopise 28.1.2000
Tajemství Osudu

Osud. Tajemný a záhadný výraz pro události, která náhle a bez varování mění náš život. Ve filozofických kruzích se stále diskutuje o tom, zdali, a do jaké míry, jsou události našeho života předurčeny a zda své jednání korigujeme jen naší svobodnou vůlí, nebo zda jsou všechny naše činy a události, které nás v životě potkají, součástí Osudu.

Na tuto problematiku existuje celá řada názorů. Jedni lidé tvrdí, že si každý člověk svoji svobodnou vůlí sám řídí svůj život, jiní lidé naopak zastávají názor, že naše jednání je součástí Osudu a je tedy předurčené. Faktem je, že každý člověk zdědil určité charakterové vlastnosti od svých předků, na jeho vývoji se rozhodujícím způsobem podepsalo prostředí, ve kterém vyrůstal, dále vliv astrologické konstelace, za které se narodil, jeho zdravotní stav a zejména Karma jeho duše.

Když se například duše, která ve svých minulých životech žila jako zločinec, inkarnuje do těla dítěte vyrůstajícího v rodině kriminálníků a bude se po dobu svého růstu stýkat s kriminálními živly, musí své zločinecké vlastnosti znovu rozvinout a nutit takového člověka k páchání trestných činů. Pak ale o jeho zločinném jednání nelze říci, že si je zvolil svoji svobodnou vůlí, protože byl Karmou své duše, geny svého těla a špatnou výchovou k tomuto jednání vlastně donucen. Pro změnu naopak duše dobrého člověka, která se narodí hodným lidem, od kterých zdědí takový člověk dobrou povahu (dobré geny) a od dětství bude veden ke spořádanému životu, zcela samozřejmě nebude ani vraždit, ani krást, a bude žít životem slušného člověka. Zdánlivě si takový člověk svoji svobodnou vůlí vybral žít spořádaným životem, ale ve skutečnosti byl k tomuto způsobu života vlastně předurčen.

Ať již dělá člověk jakékoli rozhodnutí, je ovlivněn tolika okolnostmi, včetně jeho vlastní povahy a Karmy své duše, že jimi často bývá ke svému rozhodnutí přinucen. Slavný český spisovatel Květoslav Minařík ve své knize "Vnitřní smysl Nového Zákona" na straně 259 píše: "Průměrný člověk se domnívá, že dělá, co chce, a zatím jsou jeho rozhodnutí podmíněna tolika činiteli, jimž nemůže vzdorovat, že o jeho svobodě v rozhodování nelze vůbec mluvit...Řeč o svobodném konání je tedy prázdné tlachání...Jsme všichni otroky karmy." Tento názor je sice extrémní, ale já se domnívám, že je blízko pravdě.

Jak dokazují mnohá slavná světová proroctví, z nichž se již řada splnila, jsou významné a rozhodující události v životě lidí do značné míry předurčeny. Mnoho okolností nasvědčuje také tomu, že má každá civilizace plán svého vývoje, který jí byl určen vyššími kosmickými a duchovními silami, tedy Bohem a vedoucími duchy z nadpozemského světa. Například Ježíš Kristus. Předem sdělil svým učedníkům, že bude ukřižován. A také jim řekl, že před koncem světa bude vládnout antikrist, a že se lidé odvrátí od svého Boha a poruší desatero přikázání. Protože se tak stát mělo a jak dnes vidíme, opravdu se tak stalo, museli se tedy lidé chovat tak, aby se od Boha odvrátili a desatero přikázání porušili. A protože dle slov Ježíše k tomu dojít mělo a také k tomu došlo, museli být tedy lidé vedeni duchovními silami takovým způsobem, aby se takto chovali a naplnili svůj předurčený mravní úpadek.

Vše, co se děje ve světě hmotném, má svoji příčinu ve světě duchovním. To platí v plné míře také o osudu. Osud je totiž projevem vůle vyšší moci, tedy vůle duchovního světa a zahrnuje v sobě události, které jsou naplánovány a mají nastat. Svobodná vůle je pak označení pro rozhodování člověka, které ale musí být v souladu s tím, co se má stát a je ovlivněno tolika činiteli, že je vlastně jen dalším projevem toho, co se stát má. Pak tedy svobodná vůle v pravém slova smyslu neexistuje. Je pouze souhrnem mnoha okolností a faktorů, které již ve svém součinu svobodně nepůsobí a přímo či nepřímo nutí rozhodujícího se člověka k tomu rozhodnutí, které podmiňují. Kromě toho osud jednotlivce se prolíná s osudy mnoha ostatních lidí a kdyby člověk změnil osud svůj, pak by se změnil i osud lidí, se kterými je jeho život propojen a ti by změnou svého osudu změnili postupně osud a vývoj celé civilizace. Každý celek, tedy i lidstvo, se skládá z mnoha detailů, tedy jednotlivých lidí, na kterých je závislý. Jejich změnou by se změnil sám a svoji změnou by pak zapříčinil změnu dalších celků, v nichž je sám detailem.

Proto při svém rozhodování pamatujme na skutečnost, že není tak svobodné, jak bychom se naivně mohli domnívat. Vše je v rukou Božích a jen na něm záleží, co a kdy se doopravdy stane. Ze své osobní zkušenosti mohu potvrdit, že osud každého člověka je skutečně předurčen. K tomuto poznatku mně přivedlo zejména studium chiromantie. Zjistil jsem totiž, že již každé malé dítě má na své ruce napsáno všechny hlavní události jeho života, které je čekají. Nejen délku života, ale také zdravotní stav, počet dětí a partnerů, které bude mít. Dále smrt rodičů a všechny další významné události. Mnoha starým lidem jsem četl z ruky a uváděl je v úžas přesným popisem jejich života. Za celou dobu mé chiromantické praxe se mi nikdy nestalo, že bych se setkal s někým, jehož život by byl jiný, než jak jej měl již od svého narození napsán v levé dlani.

Také studium astrologie mi dalo poznat, že každý člověk se rodí v té době, v tom místě a za těch astrologických konstelací, které přísluší a odpovídají životu, který má prožít. A protože jde Zákon Karmy ruku v ruce s Osudem, rodí se duše tehdy, když astrologické konstelace odpovídají osudu, který je dotyčnému dán do vínku. Kupříkladu vrah má dopředu ve svém osudu napsáno, kdy a koho zavraždí. Lékař má pro změnu zase ve svém osudu napsáno, že vystuduje medicínu a celý život se bude snažit léčit lidi, a když bude třeba chirurg a bude operovat své pacienty, má předurčeno, které operace se mu zdaří a které nikoli. Kdo má být nemocný, narodí se pod nepříznivými astrologickými vlivy a se znaky neštěstí v levé dlani. Kdo má prožít dobrý a úspěšný život, narodí se pod pozitivními astrologickými vlivy a s dobrými znameními v čarách své levé dlaně.
Velmi zajímavý názor na problematiku osudu měl geniální český profesor Josef Velenovský, autor knihy „Poslední moudrost“: „Říkává se, že každý je svého štěstí strůjcem, kterážto idea je jen částečně pravdivá. Vůle nebo energie jednotlivce může sice běh života změnit, ale ve většině případů musí člověk osudu podlehnout. Mnoho lidí je štváno zlým osudem až do své smrti, která je jim konečným vysvobozením. Jedněm, cokoliv počnou, vše se jim zdaří. Jiní musí jen stále zápasit a celý život jejich je naplněn zklamáním. Kdo tyto osudy řídí, nechápeme. Určitě však jsou sprovázeny součinností duchů a vrchní vedení mají nejvyšší duchové v kosmu.“

Ať již je váš názor jakýkoli, já osobně jsem pevně přesvědčen, že osud je bezpodmínečně předurčen a nelze jej změnit. K tomuto poznatku mně vedou hluboké zkušenosti z dob, kdy jsem se zabýval věštbou, mystikou, chiromantií a astrologií. A právě těmto oborům vděčím nejen za poznání tajemství osudu, ale také za mnoho zajímavých, pozoruhodných a neuvěřitelných zážitků.



Poznámky k tomuto příspěvku
Pagisek (Občasný) - 13.4.2001 > Nevím jak ostatní,ale mě tohle osobně moc zajímá.Myslím si,že každý člověk má už předem předurčený svůj osud.
Já osobně se občas považuji za blázna,když mi něco uvnitř začne říkat,že už jsem tu na tomto místě byla,a přitom jsem toto místo navštvila poprvé v tomto životě.
Osobně věřím na posmrtný život a na více životů.Jenže asi nikdo nemůže s přesností říct,jestli je to pravda nebo ne.A to i přesto,že existuje tolik důkazů o existenci duchů.
Myslím,že každý si svou karmu nese do dalšího(nového)života a podle toho jaká je,se pak projeví na člověku buď na vzhledu či na chování jeho či jeho okolí.Také to určitě bude souviset i s tím,do jaké rodiny se narodí(bohaté či chudé).A takto bych tu mohla pokračovat až do zítra,neboť se o to hodně zajímam.Je dobře,že je na totemu také někdo,kdo se zabývá zrovna tímhle:))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter