Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tajemství Karmy
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 10.1.2000 (12:29:05), v časopise 27.1.2000
Tajemství Karmy

V posledních letech se spolu s prolomením bariéry mezi naší zemí a světem následkem polistopadové revoluce 1999 překládá do češtiny stále více duchovně a nábožensky zaměřených knih, ve kterých se mluví o Karmě, tedy o souvislosti mezi způsobem života člověka, jeho činy a jejich následkem pro další životy jeho duše.

Pokud jde o Zákon Karmy, jedná se o jeden z nejdůležitějších zákonů, majících vliv na náš každodenní život. Zákon Karmy je dokonce natolik důležitý, že si velká písmena ve svém názvu plnou měrou zaslouží. Mnoho lidí se domnívá, že Karma je pouze trestem za hříchy, kterých se duše ve svých minulých životech dopustila. Ze své osobní zkušenosti však musím konstatovat, že tento názor není zcela pravdivý.

Nejprve si uvědomme následující fakt: Je-li někdo zlý, pak proto, že si tyto zlé sklony přinesl z minulých životů jeho duše. A v minulých životech si tyto zlé sklony jeho duše vypěstovala tím, že své první životy, ve kterých svoji negativní Karmu utvářela, prožila jako nějaký zlý člověk. A tyto první své hmotné životy na planetě prožila jako zlý člověk proto, že prvopočátek (zárodek) jejího hmotného života, tedy její první hmotný život, byl vedením duchovního světa určen k prožití zla. Tím, že byl tento první hmotný život duše určen k prožití zla, byla určena zároveň i negativní Karma, které z tohoto života vznikla a tedy vlastně i další zlo, které duše ve svých dalších životech napáchala.

Stejně tak obráceně je tomu s dušemi dobrých lidí, kteří od prvopočátku své hmotné existence žijí jako dobří lidé, protože jim jejich dobro bylo od počátku jejich hmotných životů na Zemi vedením duchovního světa také předurčeno. Cesty (hmotné životy) duší nás všech byly předurčeny a každý z nás má žít jinak, než lidé ostatní, protože jeho duše je jiná než duše jejich. Někdo má být lékař, jiný zloděj. Jeden má být kněz, jiný vynálezce a podobně.

Působení a styl života všech jednotlivých duší musí ve svém součtu působit harmonicky v souladu se Zákonem protikladů (Feng-shui) a Univerzálním Zákonem veškerého dění. Součástí těchto zákonů je také Zákon Karmy a astrologie, dle které se duše rodí pod těmi astrologickými vlivy, které přísluší a odpovídají její Karmě.

Kromě toho je zde ještě jedna důležitá do očí bijící skutečnost. Kdyby se lidská duše v každém svém hmotném životě rodila jako stále lepší a dokonalejší člověk, pak by se za tisíce let existence lidstva na naší Zemi lidé natolik zlepšili a zdokonalili, že by již nebyly žádné války, hlad ani bída a všude by vládla jen láska, mír a klid. Z důvodu, že tomu tak není, jasně vidíme, že Zákon Karmy nevede lidské duše k nijakému rychlému zlepšení, ale spíše k postupnému a zdlouhavému vývoji, jehož cílem není jen co nejrychlejší vývoj lidské duše, ale i její prožívání různých protikladných životů, které umožňují duším nutnou transformaci jejich energie. Tedy tuto transformaci bere Zákon Karmy také v úvahu, často i na úkor rozvoje pozitivních vlastností duše.

Protože jsou pomalé Boží mlýny, pracuje pomalu i Zákon Karmy. A proto, že Boží mlýny melou jistě, pracuje jistě i Zákon Karmy a dříve či později zjedná nápravu tam, kde se jí již tisíce let nedostává. A v tom je jeho spravedlnost.



Poznámky k tomuto příspěvku
HACKMAN (Občasný) - 17.6.2000 > vim o cem je rec, meli by si to precist vsici co jsou na tom servru ale nebylo by na skodu to zpracovat nejak zajimaveji..popremyslej
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.10.2000 > to je hodně slabé. zaprvé hlavní úkol karmy je naplnění vůle Absolutna, tj. duchovní vývoj jak má být a aby bylo všeho vyváženě. Karma je osnova výuky a tedy tím, co se děje. Nic není pomalu, vše je přesně takové jako má být. Doporučuji autorovi se naučit channeling a zjistit si od božských sil jak to je.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter