Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tajemství sto čtyřiceti čtyř tisíců vyvolených
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 10.1.2000 (12:30:06), v časopise 30.1.2000
Tajemství sto čtyřiceti čtyř tisíců vyvolených

Zjevení sv. Jana hovoří o sto čtyřiceti čtyřech tisících lidech, kteří budou po proběhnutí apokalypsy vykoupeni a jejichž duše budou spaseny. Je pravdou, že biblická zjevení bychom měli brát obrazně a na biblické příběhy že bychom měli nahlížet jako na obraznou nápovědu o skutečnosti. A proto také bychom se měli snažit nalézt jejich skutečný vnitřní smysl.

Dovolte mi nyní podat vám stručný a zasvěcený výklad o vnitřním smyslu stěžejních prvních pěti veršů ze čtrnácté kapitoly knihy Zjevení svatého Jana, který objasňuje tajemství těchto sto čtyřiceti čtyř tisíců služebníků Božích.
Zjevení sv. Jana, kapitola 14:

Tedy pohleděl jsem, a aj, Beránek stál na hoře Sion, a s ním sto čtyřidceti a čtyři tisíce majících jméno Otce jeho napsané na čelích svých.

Beránek je ten, kdo je obětovaný ve světě tomto pro účely světa duchovního, ten Ježíš Kristus a spolu s ním i ti, kteří padli na cestě za Pravdou a ve snaze zlepšit tento svět.
Beránek se zjeví vysoko na nebi u hory Sión. A spolu s ním duše sto čtyřiceti čtyř tisíců lidí, kteří byli povoláni na tento svět, aby učili ostatní lidi duchovní moudrosti a plnili tak svaté Boží poslání.
Znamení na jejich čelech je světlý sloupec aury, tedy duchovní zrak a cit, kterým tito lidé mohou vnímat věci takové, jaké skutečně jsou, a pomocí tohoto duchovního zraku poznat a vidět i samotnou Pravdu.

2. A slyšel jsem hlas s nebe, jako hlas vod mnohých, a jako hlas hromu velikého. A hlas slyšel jsem těch, kteříž hrají na harfy své.

Hlasem s nebe a hudbou jsou myšleny zvuky, které se s nebe budou linout před vyvrcholením apokalypsy. Z kosmických lodí mimozemských civilizací i z duchovního světa bude znít krásná hudba a hlasy promlouvající k lidem.
Touto hudbou jsou také myšleny hlasy andělů a vibrační vlny z duchovního světa, které většina lidí nevnímá a když ano, nesprávně jim porozumí a špatně si je vyloží.

3. A zpívali jakožto píseň novou, před trůnem, a před těmi čtyřmi zvířaty, a před těmi starci, a žádný nemohl se naučiti té písni, jediné těch sto čtyřidceti a čtyři tisíce, kteříž jsou koupeni ze země.

Ti, kteří zpívat budou píseň novou před trůnem, pak zpívat budou před trůnem Božím. A ta čtyři zvířata před ním, to budou velitelé mimozemských civilizací, dávní bohové. A ti starci, to jsou nejčistší duše z celého vesmíru.
Ti, kdo jsou schopni porozumět této Boží písni, jsou také schopni porozumět Pravdě a Zákonům duchovního světa. Tito lidé znají tajemství duchovního světa a ví, proč je vše tak, jak to je. A také ví, proč to tak být musí, včetně samotné apokalypsy.

4. Totoť jsou ti, kteříž s ženami nejsou poskvrněni, nebo panicové jsou. Tiť jsou, kteříž následují Beránka, kamž by koli šel, tiť jsou koupeni z lidí, prvotiny Bohu a Beránkovi.

Kdo tvrdí, že zná Pravdu a přitom není panic, pak lže. A kdo by tvrdil, že je Boží Syn a přitom by se narodil ze smilstva a sám by smilnil, pak Božím Synem není.
Těch sto čtyřicet čtyři tisíc z obyvatel Země, kterým se dostalo vyššího duchovního zasvěcení a kteří ve svém životě plnili nějaký důležitý duchovní úkol a připravovali lidstvo na vstup do Nové éry, jsou panicové. Jen jim se dostalo vyššího duchovního zasvěcení a jen oni směli poznat větší část Pravdy, nežli lidé ostatní.
Jen oni následují Beránka. A ti, kdo následují Beránka, ti skončí jako On, tedy budou také obětováni v tomto hmotném světě pro účely světa duchovního. Za to se jim však dostane odměny v nebesích, nebo v dalších životech jejich duší.

5. A v ústech jejich není nalezena lest...

Kdo mluví a nemluví lež, pak musí mluvit jedině Pravdu. A kdo mluví Pravdu, ten ji také musí znát...


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter