Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Praštěnej negr
Autor: Ewonne (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 15.10.2004 > já myslím, že jsou smutnější věci na světě ke zbláznění... ovšem ač pointa nepřesvědčivá, jistou atmosféru to má, takhle v jednu ráno - ty školačky na zebře jsou fajn :o)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.10.2004 > Kelly> hmm, ty jsi tu zas pro nakou tezkou poezii, vid? mne osobne se nejvic libil negr, pze skolacky byly MOC mlade
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 15.10.2004 > viz Kelly - příliš přitažený konec, nato, že se vlastně nic nestalo
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.10.2004 > Rawen> no prave. to je na tom to nejlepsi. takova malickost, celkem nic, jen me jeden cernoch vyfakoval plus silene divne se na me podival. svet se zblaznil...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 15.10.2004 > votom jak se to má se stáním na křižovat, se školačkama a s Beethowenem píše Bukowski:)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 16.10.2004 > drfaust> 

u me to bylo radiohead


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 16.10.2004 > Amnesiac!
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.10.2004 > Agovirin> cece vole ted budu vypadat jako plagiator! nicmene svou basen jsem napsal, jeste nez se mi dostala do ruky tahle basen, pohodicka meli jste toho typka videt. mohl by hrat eminemovo cerne dvojce (pekelne nasrane
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 16.10.2004 > Agovirin> no jo.. já tohle Ewonnemu spíš vyčítám.. si nemůžu pomoct.. vím nebo aspoň věřím že ta jeho tvorba je původní, ale někdy je to téměř identické s básněma od Bukowského..což je zcela zřetelné i na tom tvém příkladu
Body: 3
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 15.10.2004 > Ewonne> 

Nééé, plagiátor nejsi. Já to myslel tak, jako že ta Tvoje tvorba má k Bukowskimu dost blízko. A naživo to čteš taky dobře.


Doporučil 
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.10.2004 > Agovirin> hah, cteni...cetlo se mi velmi prijemne a mam radost, ze se lide bavili a zasmali. zivot je plnej hoven a tak diky za kazdej usmev, zejo? bukowski - no jo, no jenom musim davat pozor, abych zustal svuj. sem tam si dovolim nejakej "bukowskiho typu" uuuuulet, ale vocad pocad
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 16.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.10.2004 > Jo - a v té zmiňované Bukowského básni - je přesah, u té tvé není - pokud nemyslíš ten závěrečný nepřesvědčivý povzdech, že svět se zbláznil. Nemyslím si, že jsi plagiátor. Jen tu duši jsi tam nevložil, to zatracený srdce. Tahle básně nemá koule, když to řeknu na plnou hubu. A máš to.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 17.10.2004 > A ještě - čtenář - to je já, může být nudný autor a mizerný autor, ale vůbec to neznamená, že neumí číst poezii. :-)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 15.10.2004 > opět se to příliš nepovedlo.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.10.2004 > ouvej> naopak, tuhle povazuji za jednu za svych vrcholnych. je mi lito, ze to v tom nevidis. mozna bych se mel zamyslet JA, ale ja jsem s touhle basni velmi spokojen. ta basen je o zivote. zadny tezky veci. je to opet odlehcene atd. ale tobe tohle rikat...  
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 17.10.2004 > Ewonne> 

Možná bychom se mohli domluvit - že já tuhle poezii miluji ze všeho nejvíc - právě tuhle. Proto jsem přísnější než na jiný typ poezie. Když píšeš v kritice jako odpověď o tom, jak se to všechno skutečně semlelo - v tom je poezie, z tvé básně už se vytratila. Myslím, že už k tvým básním chodit nebudu - jedině v případě, že se objeví taková, u které ti řeknu:

tohle je ono. Ale tuším, že ve své sebestřednosti stejně nebudeš tušit, proč to tak je. :-)


<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 17.10.2004 > ouvej> 

jak se to semlelo - to jsem psal proto, ze jsem byl narcen z plagiatorstvi. chtel jsem v ramci moznosti dokazat, ze basen je puvodni, a to tak, ze jsem to vybalil.

"Ale tuším, že ve své sebestřednosti stejně nebudeš tušit, proč to tak je. :-)"  ......................


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 15.10.2004 >

Přiznávám se, dnes už trochu s hanbou, že jsem Bukowskiho(bůh ví jestli se to tak skloňuje) nečetla, a asi to budu muset napravit.

Ten Agovirin mi vyrazil dech. Jestlis to fakt neukrad, čemuž jsem ochotná věřit, tak asi vážně budeš mit podobný způsob vnímání věcí.

Ten tvůj obrázek ze všedního života má rozhodně dobrou a uvěřitelnou atmosféru.


<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 16.10.2004 > Naty> uz od vcerejska se citim nesvuj. velmi me mrzi podobne pochybnosti. byt vami, tak si myslim to same, ale jen ja vim, jak se veci maji. citim potrebu se ocistit od podobnych pochyb. sam bych se nazval nejspis ceskym bukowskim. a to co do formy (ktera je spis prozovita, ehm), tak do atmosfery. je otazka, zda mam pak co nabidnout lidem, kdyz bukowski uz toho rekl hodne. ja si myslim, ze ano. pres vsechnu podobnost lze nalezt moji jedinecnost (tak jako kazdy je jedinecny). drfaust tu jeste poznamenal dalsi podobnost....to je v prdeli, ted si fak myslite, ze jsem to ukrad....zkusim jeste jednou: byl jsem v americe na vymennem pobytu, jeli jsme na nadrazi se synem host-family pres filadelfii na nadrazi. ten cernoch tam fakt byl a skolacky tam fakt sly. proto si celou prihodu pamatuji, pze jsme se smali jako hovada. ostatne ve filadelfii bylo vic divnejch lidi ale basen neni nafukovaci, zejo? jinak diky za uvazene kritiky.. tvych kritiki si cenim, obzvlaste te predchozi. je mi prinosem.
<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 16.10.2004 > Naty> Jestli přijedu na Natural, nějaký Bukowskiho básně Ti přivezu. Ewonne nic neukrad, tu báseň jsem dal do poznámky, abych ukázal, že je schopnej psát hodně podobným stylem... jako Buk, fakovací jsem jako příklad zvolil proto, že byla z těch kratších.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 17.10.2004 > Agovirin> To seš hodnej. Sice jsem tuhle něco objevila na netu, ale ještě jsem se nedostala k tomu se na to kouknout.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 17.10.2004 > Agovirin> 

ne, diky, zes to sem dal. tvuj zamer jsem pochopil,  v poradku. tezko bys mi dal 5 bodiku, kdybys to myslel jinak kazdopadne si budu davat pozor, abych rozvijel osobity styl, i kdyz me to hrozne bavi psat.....ty vis jak, zejo?


<reagovat 
Milan Kováč (Občasný) - 16.10.2004 > tak koukám, že tady je nějaký fórum, bo co.
Tak tudle musím pochválit. Je sice fakt, že s oka vypadla výše uvedenému Bukowskyho a to dokonce i tématem(taky stojí na červenou, po zebře jde krásná mladá slečna v růžových šatičkách...kniha: "Všechny řitě světa i ta má".
Ale protože mám pro tento styl tvorby jistou slabost, tak 5 ++. Matně si pamatuji na náš první střet....
Nebál bych si dokonce potvrdit, že patří mezi Tvé nejlepší...s pozdravem M.K.
Body: 5
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 17.10.2004 > Milan Kováč> 

koukam, ze me zeres i s chlupama ne, mam radost, kdyz se ti basne libi, kdyz ti zprijemni den, atd.. tenhle kousek radim nas svem zebricku vysoko...nekdo tady mluvil o poslednim radku..."svet se zblaznil"...ale podle me je v tom velka sila. lidi dneska delaj neskutecny kraviny a tak podobne v podstate je to velmi tragicke, ale ja na svem balkone na to zvesela, zvysoka seru (smajlik a la huronsky smich v. buriana)


<reagovat 
blabolil (Občasný) - 15.10.2004 >

A já si říkala, že to smrdí po Bukowskim...konec konců medvěd to tady doložil.

Bacha na to, Ewonne, ačkoliv i to se stává, že dva se shodnou na jistém tématu,

i to, že ho podobně zpracují, ale, že by tak velká podobnost opravdu čistě náhodná,

mno nic ve zlém...


<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.10.2004 > blabolil> to me velmi mrzi..z tveho prispevku je citit narceni o vykradce. nejsem blazen, abych se znemoznil vykradkou. basen "kdyz pomyslim na svuj pohreb"...tam je prejaty nazev, pze jsem citil potrebu se k tematu vyjadrit po svem. asi jako kdybych napsal basen "miluji te", to uz tu taky bylo, zejo? kazdopadne co se tehle basne tyce, byl jsem neovlivnen. vy si muzete myslet, co chcete, ale pro me je dulezite, ze ja jsem se svou basni spokojen. tezko bych mohl byt, kdyby to byla vykradka, zejo? vykradka by mi neprinesla vnitrni uspokojeni
<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 18.10.2004 > Ewonne> 

Pozor, pozor, jen jsem řekla," že by tak náhodná souvislost", jistě vyznělo to trochu jízlivě.

Ale nakonec i taková podobnost může opravdu být, mě samotné se to stalo, něco jsem kdysi napsala, a  pak jsem otevřela Kafku a ejhle pro jistou věc jsme použili oba dva téměř

shodné vyjádření a to já jsem to četla až poté, co jsem to své napsala, docela prča. Taky

jsem si říkala, to by se  asi blbě vysvětlovalo :))) Ale samozřejmě je to věc Tvého svědomí, pokud tady tvrdíš, že nejsi plagiátor a musím říct, že to tvrdíš natolik upřímně, že

přesto, že máš pro mne pouze  virtuální podobu, věřím Ti. Víš, ono je to někdy ošemetné,

když člověk čte nějakého básníka, tak pak ho to nějak tak samo nutí do té polohy, já osobně s tím mám také takové zkušenosti, takže opravdu nic ve zlém:))))


<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 18.10.2004 > blabolil> 

vypada to, ze vis, o cem mluvis napodobne...princip jednosmerneho chodu casu vylucuje plagiarizaci bukowa kousku.. ale tezko se to lidem vsyvetluje...je pro ne pohodlnejsi si myslet...zname to.

"když člověk čte nějakého básníka, tak pak ho to nějak tak samo nutí do té polohy, já osobně s tím mám také takové zkušenosti, takže opravdu nic ve zlém:))))"

no, nemuzu nesouhlasit, ale vocad pocad. ja buka radeji uz nejakou dobu  nectu, prave abych nesklouzaval. sem tam si dopreju oblibene basne (malinkata atomovka... no ale bukuw pohled na zivot a tak...to mi docela vyhovuje...tak nejak jsem k nemu dospel sam a on me jen utrvdil, ze to je spravna volba....


<reagovat 
dadaska (Občasný) - 27.2.2005 > jo, to beru...ty nemůžeš a on může...aspoň někde..._:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter