Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky USE and GO z kolekce Chlapíci
Autor: hajka (Občasný) - publikováno 23.10.2004 (22:50:25)
Pokračování>

V době naivního mládí jsem ho šmahem šoupla do kategorie USE and RUN. S odstupem času bych setkání podobného druhu doporučila všem dívkám gymplem, učňákem, průmkou, zkrátka středním školstvím prolézajícím, dodá jim potřebnou míru zdravého nadhledu do let příštích, takovou zdravou dávku cynismu. Opravuji proto nástin z Koloběhu chlapů, USE and GO zadaný většinou nebývá, s přibývajícím věkem a zkušenostmi se totiž plynule přesouvá do skupiny REPEAT, pokud se omylem nepropadl rovnou do UNATTRACTIVE a nezůstal zde uvězněn napořád.

 

Vesnická bigbeatová zábava na fotbalovém hřišti u řeky, hraje Brutus, tudíž účast vysoká a pro místní takřka povinná. Naši předci umístění fotbaláku zřejmě vybrali úmyslně, ze strategických důvodů. Množství roští, křoví a remízků v okolí zaručuje dostatek soukromí k jakýmkoli činnostem, pro zastánce romantiky nedaleko hučí jez, vyznavači sado-maso hrátek mohou slastně zahučet do kopřiv, milovníci vodních „sportů“ se taky nemusí trmácet daleko a i alkoholem znavené tělo má kde kosti složit. Ostatně, všeobecnou oblibu místa bych spojovala s prenatální vzpomínkou na okamžiky početí.

 

Jmenuje se Honza, ale komu na tom vlastně záleží. Opušťák předurčuje mnohé, zejména v době, kdy kluk ze Šumavy běžně rukuje do Čierne pri Čope, stručněji řečeno, je nadrženej jak obecní kozel. Balí mě na úsměv, i když... Tělo si prostě řeklo, navíc bych si nikdy netroufala tvrdit, že nemám slabost pro fotbalisty. Několik povinných ploužicích oploďňováků, při kterých si myslím, že mě do břicha tlačí jeho ledvinka, abych po bližším prozkoumání zjistila, že ledvinka to teda rozhodně není, a pozvání na pivo, které odmítám, stejně jsme už nemalou měrou přispěli ke zvýšení tržby, patří k balicím rituálům. Vybrat si fotbalistu má bezesporu i svou praktickou stránku, vždycky totiž ví, kam se dávají klíče od kabin. Pokud nic jiného, alespoň zítřek nestrávím ošetřováním různých škrábanců a štípanců a taky neskončíme v řece jako posledně. Veškerá konverzace se omezuje pouze na „AU“, když mu na hlavu strhnu věšák, „KRUCINÁL“, to zase pro změnu on nemůže proniknout do tajů rozepínání podprsenky a „NEZAPOMEŇ SI VZÍT GUMU“ ve chvíli, kdy už se jenom modlím, aby v dětství absolovoval pionýra a alespoň protentokrát se řídil heslem Vždy připraven. Samotné USE probíhá poněkud uspěchaně, ale svoje kouzlo to má a účel taky splnilo.

 

Po rozpačitém rozloučení, zpestřeném zběsilým úprkem na vlak,  jsem velice vděčná za fakt, že vojenská služba trvá dva roky, venkov je přece jen venkov, téměř všude se člověk dostane pěšky a hvězdám fotbalového týmu se těžko vyhýbá, zvláště když letos postoupili do divize. Pokud se teda nechcete vzdát veškerých zábav, diskoték a mejdanů a já rozhodně nechci.

 

Principy řešení situací s USE and GO lze tedy pochopit během relativně krátkého časového úseku, většinou se zadaří hned při prvním setkání. Brzo mi taky došlo, že tento typ se má požívat pouze v malých dávkách, jako chilli koření ke zvýraznění chuti, ke pravidelné konzumaci je naprosto nevhodný. Vznikla tedy poptávka po chlapíkovi ze skupiny REPEAT.



Poznámky k tomuto příspěvku
noa (Občasný) - 24.10.2004 > pobavily mě m.j. ty prenatální, resp. koncepční vzpomínky :-)
jinak velmi svižně napsané, ale jsem nevděčný čtenář a pořád bych tam ještě nějaký zvrat a pak zas syntézku chtěla!
<reagovat 
Adina (Občasný) - 24.10.2004 > Jo tak tohle teda my, čtrnáctileté panny, ještě neznáme. Nicméně rády se i poučíme.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 24.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.10.2004 > to je nějakej sex ve městě po šumavsku?:)))počkáme, co na to ripíťák...
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 24.10.2004 > Max Bubakoff> Vezmeme to vod Šumavy k Jizerkam...:o)))
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 24.10.2004 > Zase pobavilo
Body: 5
<reagovat 
nossik (Občasný) - 9.11.2004 > pribeh me pobavil, ale kdyz sem si na netu nasla ve slovniku co znamenaji v cj. ta tri klicova slova ... je to jeste lepsi :-D

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 10.12.2004 > legrrrrrrrra
Body: 5
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 21.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jan(ek) (Občasný) - 24.7.2005 > Ehm... no nic.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 (2) 3 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter