Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Msta ve mně z kolekce Malá smrt krásných stopařek
Autor: e_moll (Občasný) - publikováno 24.10.2004 (10:45:33)

 

a pak si ke mně přisedl a řekl:
jsme v naději

proboha s kým?
to přesně nevím

tolik jsem se soustředil na to místo
kde začíná pošetilost
a končí hranice

okresu

že za křižovatkou
na odbočce k obci ...

jsem trochu

 

i rdousil

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
rohe (Občasný) - 24.10.2004 >
Body: 1
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 24.10.2004 > hahaha
Body: 5
<reagovat 
no-next (Občasný) - 24.10.2004 > já sem z toho na mol....
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 24.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 24.10.2004 > no nic.. měl jsem ráno extrémně pomalé připojení...

<reagovat 
wwwwwww (Občasný) - 24.10.2004 > Skvěle popsaná realita helénistického dionýsismu s prvky klausuální epistemologie .. naději přinesl mi příchozí sedající..na jméně nezáleží..koukali jsme oba na místo, kde si klacíčkem čárám v písku..na toto místo..hra Nice? okřesat hranice - dát vízům vale - srazit celníkům čepice..ano, jako bys mi to řvalo z duše..chci se roztrhnout..cítím se báječně..ta svoboda mě tak příjemně rdousí..je to jako lochtání v břiše na zadních sedačkách v autobusu na terénní nerovnosti..och..bože, plný počet bodů + něco navíc..tonu..děkuji za naději..moc moc :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 24.10.2004 > A Go Go> ty máš horečku! :)))))))))) go go and see the doctor, everything is gonna be all right :)))))))))
<reagovat 
 wwwwwww (Občasný) - 24.10.2004 > MiKa> mořský dochtor je na kinetósu..jinak mi nic není.. :)))))))))
<reagovat 
f_moll (Občasný) - 24.10.2004 > jako vtip dobrý...
<reagovat 
rohe (Občasný) - 24.10.2004 > hloupé.. :(
<reagovat 
 wwwwwww (Občasný) - 24.10.2004 > rohe> Jednak si nejsem jist, proč mi to píšeš, a pak by mě zajímalo, proč si změnil body z pěti na jeden - ale já to víc než tuším..hloupé je to tvé "hloupé" jako ty - asi ses přehlédl při původním hodnocení ve jménu, viď? To se mi stát, tak..no, způsobů sebevraždy je několik..
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 24.10.2004 > rohe> to by mi zajímalo, cák je ten důvod, proč je to hloupé.
Doporučil 
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 24.10.2004 > g morr> to bylo i do vlastních řad :)
<reagovat 
rohe (Občasný) - 24.10.2004 > mimochodem to je tak, když člověk čte stejné lidi na několika servrech a tu báseň už zná... tak ji na jiných hodnotí už jen dle názvu.. zde jsem se skutečně překoukl.. :-))))
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 24.10.2004 > Dneska ne. Možná chyba ve spojení. Tohle byl opravdu únavný víkend.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 25.10.2004 > ať už tohle napsal A go go a nebo blondýna, plně se s tímto "p.songem" ztotožňuji
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 25.10.2004 >

ha, pod plachetkou hnáty křivé --- už se tu opět plíží .... a rdousí ....


<reagovat 
g morr (Občasný) - 24.10.2004 > jéžiš, to jsem si ani nevšimnul, jakej skvělej název má kolekce... tak v tom je třeba pokračovat. proti unylinismu moudrálistnímu!
<reagovat 
 wwwwwww (Občasný) - 24.10.2004 > g morr> název je výbornej! :))) že by se tu zvedl prapor revoluce? :))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 25.10.2004 > A Go Go> Vzhledem k tomu, že tu poslední dobou bývám málo – kdo je u válu? Abych věděl proti komu (nebo čemu?) by ta revoluce byla...
<reagovat 
 wwwwwww (Občasný) - 25.10.2004 > g morr> nevím vůbec, kdo je u válu..ale revoluce se dycky hodí..:))
<reagovat 
g morr (Občasný) - 25.10.2004 >
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 25.10.2004 > když odhlídnu od toho, že si děláš psinu z f_moll, tak se mi to líbí :o)

připomnělo mi to vítěznou essay na téma "Víra, sex a tajemno":

Bože, jsem těhotná! Ale s kým?

hihi
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 25.10.2004 > Kelly> podle mě je dělat si legraci s f_moll zdravý
<reagovat 
 wwwwwww (Občasný) - 25.10.2004 > ariel> zdraví si dělají legraci z nemocných..
<reagovat 
yossarian (Občasný) - 25.10.2004 > jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři (Občasný) - 26.10.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.10.2004 > jo, tak se mi to teda líbí :o)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter