Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
První slza (The First Tear) z kolekce Sad Angels
Autor: use_your_illusion (Občasný) - publikováno 25.10.2004 (17:04:12)
další ve sbírce>
V té chvíli první slza skanula mi po tváři.
Pro tvou lásku, která už dávno nezáří.
Zdála se být tak krásná, já v to věřil.
V době, kdy jsem rakev pro své city měřil.

V té jediné chvíli ocitla se v mém srdci dýka.
Zaslechl jsem zlý smích sádrového trpaslíka.
"A čemu se divíš, zamilovaný blázne?
Láska není vždycky jen to krásné."

V té poslední chvíli dopadla slza na můj klín.
Já chtěl ji poprosit, však dala mi jen splín.
Vy všichni teď civíte na mě každý den.
Co divného na člověku, který ztratil svůj sen?

A dnes, v této chvíli, cítím se jak mrtvá socha.
Byla to jen krátká kapitola, smutná epocha?
Nebo jsem zanevřel na lásku, jak se sluší?
Je to díky těm lidem, kteří nemají duši?


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 25.10.2004 > jak už poznamenal orwo....rýmy to sou fakt pekelný....
<reagovat 
use_your_illusion (Občasný) - 25.10.2004 > Díky za reakce, tohle má být tak nějak první z minimálně sedmi básní. Doufám, že další se budou líbit o trochu víc. K tomu obkročnému rýmu: já jsem si prostě vybral tenhle. Jen mě to tak napadlo a v dalších básníčkách se toho držím. Bohudík? Bohužel?
<reagovat 
use_your_illusion (Občasný) - 25.10.2004 > a nebo... snad se budou líbit aspoň ty kresby :)
<reagovat 
akinina (Občasný) - 25.10.2004 >
Zajímavé, svým smyslem depresivní ...  člověk musí na to hledět ze všech stran a zkusit se do psaní a následně do četby potopit 

<reagovat 
al-ash (Občasný) - 26.10.2004 > básničku sem nmečet,plačící anděl je hrozně nadužíváním vyprázděná fantasy-romantická fráze.....
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.10.2004 > rýmy nejsou zrovna nejlepší a myšlnka poměrně zajímavě vykrádá, ale i přitom legračně zcivilňuje legendu o Azraelově slze
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 26.10.2004 > Všechno, co bych mohla napsat už napsali ostatní.
<reagovat 
 use_your_illusion (Občasný) - 26.10.2004 > Naty> To je pravda. :) Nicméně, dokud si to lidi neuvědomí, je potřeba to psát znovu a znovu. Mimochodem, jsem to napsal, protože jsem to potřeboval. Nějak to prostě dostat ven. Počítal jsem, že s tím nijak neoslním a že se to spoustě lidí nebude líbit. Ale pokud já jsem se po napsání téhle "věci" cítil líp a pokud se najde někdo, komu se to aspoň trošku líbí, tak myslím, že to splnilo svůj účel. Hm?
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 27.10.2004 > use_your_illusion> Když k tomu přistupuješ takhle, tak to určitě nebylo zbytečné.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter