Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ...Léto v ráji... z kolekce .Č.E.CH.Y.
Autor: Xam (Občasný) - publikováno 12.11.2004 (08:41:11)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Zviřátko (Občasný) - 12.11.2004 > Barvy jsou krásné, ale fotka jako taková mi nedává až tolik
Nejsem fotograf, ale chybí mi tam nějaký záchytný bod, nebo jiná kompozice, myslím, že by to sneslo ořez té spodní zelené části...ale to je jen názor laika:-)
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 12.11.2004 > Zviřátko> Hm... já jsem spíš myslela, že většině lidí bude vadit tolik toho modrého nebe - dlouho jsem se rozhodovala, jestli to nebe oříznout nebo ne, ale neořízla jsem...
<reagovat 
 Zviřátko (Občasný) - 12.11.2004 > Xamantha> Můj pocit je takový - v momentu, kdy ořízneš nebe, dostaneš se zhruba do poměru 1:1 se zelení, a tady u té fotky mi to moc nesedne, ale jak už jsem psala - je to jen můj subjektivní pocit (skoro se bojím dalších kritik, které budou psát, že tomu nerozumím:-)
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 12.11.2004 > Zviřátko> V pořádku jsem ráda za každý názor - naopak mi vadí, když sem nikdo nic nenapíše - přitom je tolik lidí přihlášených - takže díky za názor! :-)
<reagovat 
toono (Stálý) - 12.11.2004 > spis leto v haji..
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 12.11.2004 > toono> 

;-) Toono, ty nezklameš... ;-)


<reagovat 
toono (Stálý) - 12.11.2004 > nejsou to trosky??
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 13.11.2004 > toono> Jsou :-)
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 14.11.2004 > 5 proto,že se mi tam moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 12.11.2004 >

A co takhle? http://mposp.ebe.cz/spec/76716_2_u.jpg

Jde především o ořez ... zkoušel jsem ještě pomocí křivek vytáhnout mraky, ale bohužel fotka je dost komprimovaná a informace jsou fuč - a bez polarizačního filtru to stejně nikdy nebude ono ...  ;o)


Body: 2
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 12.11.2004 > MPosp> Hm... Ten ořez je fakt dobrej... Vypadá to zajímavějc... Musím se přestat bát ořezávat fotky - vždycky si myslím, že tím tu fotku zkazím, seberu její autentičnost (dá-li se mluvit u fotky o autentičnosti)... Začnu na tom víc pracovat! Díky za radu :-)
<reagovat 
 MPosp (Občasný) - 12.11.2004 > Xamantha> 

Předám Ti dvě základní rady, které se k ořezu vztahují, a které aplikuji prakticky na každou fotografii ...

1. Můj kamarád, zkušený dlouholetý fotograf, všude tvrdí "Nůžky jsou nejlepším přítelem fotografa!"

2. Šedovlasí profesoři fotografie všude upozorňují "Když máš zakomponováno, udělej krok dozadu (odzoomuj), ať je pak co řezat!"

Nechť Ti dobře slouží! ...


<reagovat 
 tomash (Občasný) - 12.11.2004 > Xamantha> jojo Martin má pravdu, občas je docela zábava si trochu zastříhat... nicméně největší radost má člověk z full-frejmu, kdy nejni třeba stříhat nic;) je pár takovejch základních pravidel, který ale člověka dost brzo omrzej... jako třeba horizont nedávat do středu, ale do horní, nebo dolní třetiny; hlavní motif už vůbec ne do středu, "nejlíp" do zlatýho řezu (viz MPosp)... když se tim budeš řídit, ani nejni pak třeba moc stříhat...

každej krajinář vylítávů z kůže, pokud nevidí dokonale dramatickou oblohu, takže v rámci bezpečnosti radši použít polarizační a přechodovej filtr (ztmavěj oblohu, takže vystoupnou mraky, které by jinak splývaly)... to samý se dá víceméně ve photoshopu, pokud si pohraješ s křifkama:



až pravidla začnou nudit, tak si můžeš vymejšlet různý blbiny (čim míň věcí na fotce, tím líp:)



:)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.11.2004 > tomash> to to ouplne dole je sileny..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.11.2004 > MPosp> omyl, nejlepsim pritelem fotografa je kos.. at ti tahle rada dobre slouzi, i staremu zkusenemu..
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 13.11.2004 > tomash> Wow - no to je bomba, ale... Ok, ořezáváním nic nezkazím, ale upravovat fotky v počítači ve Photoshopu nebo v ACDSee - není to pitomý? Já si myslím, že by se fotka neměla moc uměle přibarvovat a přiostřovat počítačem - přece umění je vyfotiti jí tak, aby už byla hezká... případně jen ořezat... ne? Jinak moc dík za zajímavé obrázky, zvlášť ten poslední je great!!! :-)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 14.11.2004 > toono> žejo:)
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 14.11.2004 > Xamantha> noo... to sem rád, že to s úpravama takhlec vidíš;) ta úprava v poči měla ukázat, co by s oblohou zhruba udělal polarizační a přechodovej filtr (ne filt v photoshopu, ale to šroubovací na objektiv:) - výsledek je pak samozřejmě mnohem lepšejší, než by byl takhlec ušmudlanej ve photoshopu (dobře vidět až na zvětšenině - nikolif zmenšenině, jako tady:)
když bych mluvil za sebe, tak mi jedno, co kdo s fotkou dělá... jenom z těch fotek potom nesmim mít špatnej pocit, musim jim "věřit"... Proto je pro mě nejvíc sexy fotečka bez úprav, která si na nic nehraje (nejlíp přímo z negativu:)
K některým fotkám (druh "líbifka pohlednicová":), které jsou prostě stvořené jenom kvůli tomu, aby se na první pohled líbily a nic víc v nich nebylo (dost často krajiny, nebo portéty), úpravy patří, nicméně omrzej stejně ryche, jako naučená pravidla kompozice a nakonec asi i tenhlec samotnej žánr:-)
(to bohužel neznemená, že by "líbifka p." bylo ve stadiu vyhynutí:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 0 (4) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter