Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci země Galindů. z kolekce Pohádky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 1.11.2004 (03:50:39)
další v kolekci>
Prolog

pověst od Petra z Duisburgu, 1326. já se k ní dostal přes Dušana Třeštíka a jeho knihu "Mýty kmene Čechů"

země Galindů.

země Galindů byla už tak přelidněná, že se Galindové rozhodli dle jakéhosi nerozvážného pokynu zabíjet nově narozená děvčata. mysleli si bláhově, že si tím nějak pomohou od hladomoru. matky holčičky ale schovávaly, a tak se ze stejně špatných důvodů Galindové usnesli na tom, že těmto matkám uřežou prsy. v této neúnosné chvíli zakročila věštkyně. svolala starší lidu. oznámila jim, aby vyrazili beze zbraní proti křesťanům. hroziví Galindové výpravu podnikli. nesetkali se s žádným odporem. když se vraceli s velikou kořistí, která by umožnila překonat zlý čas, několik zajatců jim uteklo. ti propálili ostatním křesťanům, že Galindové jsou neozbrojeni. křesťané se tedy na Galindy vrhli a všechny je pobili. zemi Galindů pak úplně zpustošili jejich sousedé Sudové. od té doby je tato země pustá.

Epilog
věštkyni nelze přičítat vina, jen zprostředkovala vůli starých bohů a tedy bohové byli těmi, kdo zahubil Galindy.


Poznámky k tomuto příspěvku
wiktorie (Občasný) - 2.11.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 2.11.2004 > Jo, bohové jsou prevíti...
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 1.11.2004 > tydle středověký vtípky...:)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.11.2004 > Max Bubakoff> jsem rád, maxi, žes vocenil tudle temnou strunku, psáno ve středověu, ale ten vtip je ještě starší... jestli sis toho nevšim, tak ten džouk vo libuši a oráčovi přemyslovi je z podobnýho těstíčka, akorát čechy původní milé žádný křesťani nevodkráglovali, i když důvodem těhle rad věšteckejch taky prej byl mor přelidnění a co jako s tim... hihihi... místo vymlacování křesťanů jim Líba poradila zvorat to, tu půdu vůkol.... hihi. 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 1.11.2004 > stanislav> tydle temný vtípky dycky pohladí ....:))
<reagovat 
 wiktorie (Občasný) - 2.11.2004 > stanislav> pravdu díš :)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.11.2004 > stanislav> no a pak taky, rychle se ke křesťanům přidat....
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 13.11.2004 > Luk Malér> bejt tehdy u křesťanů bylo velmi in a trendy....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 (4) 10 11 12 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter