Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky Do peříček a spát a spát... z kolekce Příběhy na přání
Autor: MARTENS de Adaleans (Občasný) - publikováno 26.3.2001 (19:27:14), v časopise 28.3.2001
další>


wopi (Občasný) - 28.3.2001 > Dobře, chceš kritiku.

Nejdříve k češtině:
"Zbyly jsme tady jen my dva" ??? Buď zbyli anebo dvě. Jinak to nejde.
"Tašky ... skončili" Auuuu.
Před "skončily" musí být čárka ukončující vloženou větu vedlejší.
"Nadám" ne. "Než se naději".
O chybějících čárkách už nemluvím, je jich strašně...Před "že" MUSÍ vždycky být!
Atd.atd.

Před Nevím jsou nesmyslné uvozovky.

Sloh: Některé vazby jsou krkolomné a slohově špatné "bývá většinou vyslyšeno...vždycky se najde", mnoho opakování stejných slov: "již mne vede...již se otevírají", špatná stavba vět: "stojím před recepcí a já se pokouším...".
Nejhorší ale je neujasněnost času. Rozhodni se buď pro minulý čas nebo pro přítomný a nepřecházej pořád z jednoho do druhého.

Námět: Bohužel, ani ten není příliš originální. Těch závěrů, že vše byl jen sen, bylo už před sto lety tolik, že už tenkrát na to bylo poukazováno.

Povídka by dnes už opravdu měla být o něčem a ne jen o snu nevybouřené dívky.

A jedna zásadní poznámka k ději - "doufám , že až přistaneme doopravdy, stane se něco podobného...".
NEEE! Když osamocená dívka přiletí do přímořského státu a usedne i s bágly k neznámému mladíkovi do auta, většinou může očekávat něco jiného než krásné apartmá.

Jo, to by byl námět na povídku.

----------------
Sorry, že jsem byl poněkud tvrdší, máš-li se zlepšovat, jinak to nešlo. Vyprávěcí talent máš a určitě se vypíšeš, ale chce to hodně číst (literaturu, ne dívčí časopisy :-)) ) a hodně psát.

Pokud máš pocit, že jsem byl nespravedlivý, nepodařilo se mi to, co jsem chtěl a je mi to líto.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli wopi
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 (6) 7
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter