Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Světový Omyl
Autor: Thomas Hudson (Občasný) - publikováno 27.3.2001 (00:01:31)
Seděl jsem v hospůdce. Objednával jsem si jablečný juice. Proti mě seděla Mona Lisa. Potřebovala na záchod. Byla tam docela dlouho - renesanční šaty dělají své. Dopíjel jsem zrovna dvojku červeného když se vracela. Měla poťouchlý úsměv a mokrý rozkrok. Držela si ruce před sebou, aby zakryla nehodu. Takto se mi vryla do paměti. Chtěl jsem si ji tak později črtnout. Bohužel jsem udělal moc velkou hlavu. Tak se mi tam vešla jen po pás.....


Poznámky k tomuto příspěvku
Henrietta (Občasný) - 8.1.2002 > Já mam pocit, že sem to už někde četla a na totemu to nebylo.. Tys to psal ještě někam jinam?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.1.2002 > Pak jedině jestli jsi nebyla na autorském čtení v jazzklubu...poté jsme šli do jedné hospůdky a já inspirován Rezi vracející se ze záchodu (bez fleků:) a replikou Mony Lisy napsal jsem jisté LiLi (Janě) do jejího deníčku toto :-)
<reagovat 
Henrietta (Občasný) - 9.1.2002 > tak to asi nekdo opsal od Tebe:o))) na autorskym cteni sem nebyla:o) ackoli to urcite musi bejt zajimavy:o)
<reagovat 
jawbraker (Občasný) - 2.4.2001 > Chápu, že se to snaží mít šťávu, ale promiň, pro mě jí to nemá. Jde mi to nějak proti srsti. Jinejm to určitě půjde po srsti, takže ti, doufám, pošlou pořádný smajlíky. (Ostatně I-: znamená "ujde")
Body: 1
<reagovat 
wopi (Občasný) - 2.4.2001 >
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 2.4.2001 > nápad fajn, zpracování slabší... záhada tajemného výrazu rozřešena:)))
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 2.4.2001 > Šťávu to mít nemělo. Mělo to mít spád. Proto ty krátké věty, které se ale asi nepodařili.....
<reagovat 
wopi (Občasný) - 2.4.2001 > Proto jsem tomu dával :-), pro ten spád. Uź starej vousatej kolega Hemingway tvrdil, že věty mají být krátké a průrazné :-).
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 3.4.2001 > No, kdo ví, jak to tenkrát bylo...
Pozoruhodná pointa.
Body: 5
<reagovat 
jawbraker (Občasný) - 4.4.2001 > Slovem šťáva jsem chtěl říct to samý, co Ty slovem spád. Jsem rád, že se moje proroctví naplnilo, a Ty máš dobrej průměr.
Láska nebo neláska ke krátkým větám je podle mne věcí vkusu čtenáře, to jest mého, proto nemám rád Hemingwaye (fakt), jemu bych dal horší známku než 3.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter