Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
surprised
Autor: phoe.nix (Občasný) - publikováno 10.11.2004 (09:27:01)
Canon EOS D60 (5Kč)                                                                                                                                       Martin Kovalik 2004


Poznámky k tomuto příspěvku
ouvej (Občasný) - 10.11.2004 >

 


<reagovat 
Xam (Občasný) - 10.11.2004 > Nepřirozený výraz... škoda...
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 10.11.2004 >
Body: 2
<reagovat 
phoe.nix (Občasný) - 10.11.2004 >

Muži, naučte tohle říkat své ženy!

* Zlato, proč musíme o všem tak dlouho diskutovat?

* Drahý, honem, to musíš vidět! Sousedova dcera se opaluje úplně nahá!

* Mazlení a předehra jsou už přežité. Pojď rovnou na věc!

* Miláčku, jsi si jistý, že už si nedáš další skleničku? Už máš opravdu dost?

* Jsi nejúžasnější a nejšikovnější chlap, jakého jsem kdy potkala.

* Chudák sousedka, ta má ale nemožnýho chlapa!

* Kup si raději silnější a lepší auto.

* Nebude ti vadit, když dnes budu uklízet nahá?

* Ale "tatínku", přebalování přece není mužská práce. Raději odpočívej.

* Nevadí, pivo nech v lednici. Jogurty si můžu dát za okno.

* Doufám, že se dnes budeme dívat v televizi na fotbal!

* K mojí matce se mnou jezdit nemusíš, o víkendu tam zajedu sama.

* Pozvi své přátele k nám domů, mně to vůbec nevadí.

* Jedl jsi vůbec něco, když jsem byla u maminky? Připadá mi, že jsi zhubnul.

* Nehol se, zůstaň tak, jak jsi. Tvé vousy jsou přece tak šik.

* To je super, v hotelu je kabelovka s pornokanálem a sportem.

* Ne, děkuji, miláčku, bot už mám dost. Další nepotřebuji.

* Opravdoví chlapi sportují jen u televize.

* Nemusíš mi pořád nosit květiny.

* Tvoje chrápání je tak sladké a milé.

* Ten nástěnný kalendář s pornohvězdou se báječně hodí do naší ložnice.

* Omlouvám se, ale já vždycky zapomenu na naše výročí svatby.

* Nechceš dneska zůstat v hospodě až do zavíračky?

* Přečti mi ještě něco z Playboye.

* Jejda, nenamáhej se, já to smetí vynesu sama.

* Nebude ti vadit, když tě dnes uspokojím ústy?

* Nechám si zvětšit poprsí jako Pamela Anderson.

* Jen se na tu televizi klidně dívej, popovídáme si zítra.

* Ty mi tak málo říkáš něco ošklivého.

* Odhlásila jsem časopisy pro ženy a objednala Sport, ten je lepší.

* Škoda že to dnes v posteli nevyšlo, byla to moje chyba.

* Vánoční dárky zrušíme, raději si kup permanentku na Spartu.

* Ta tvoje holá hlava je tak sexy!

* Nudím se. Nedáme »rychlovku«?

* Poslouchej, já vydělám dost, nechceš dát v práci výpověď a učit se raději hrát golf?

* Opravdu ti stačí jenom dva řízky?

* Máš dost cigaret? Nemám skočit do trafiky?

* Vystřihla jsem ti dívku Blesku a nalepila ji na ledničku místo papírků s úkoly.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.11.2004 > phoe.nix> no, jestli je tohle styl fenixova humeuru tak uz mi je opravdu vse jasne..
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.11.2004 > phoe.nix> jak to souvisí? to je tvá žena? tohle umí říkat? nebo tím chceš říct, že je to jako naučit ji tvářit se přirozeně? nebo jenom tak plkáš a chtěl bys být hunourným?
<reagovat 
Johnny (Občasný) - 10.11.2004 > No.. tak já vážně nevím... jestli je to demonstrace takovéhotoho poloprofesionálního komerčního focení... a myšleno právě s nadhledem a ironií, tak super, jinak nevím.. No, cítím tam přesah (protože je vidět, že výraz v obličeji se zrovna nepovedl.. "zatvař" se.. apod.), což má pro mě výpovědní hodnotu...
Body: 3
<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.11.2004 > Johnny> no, mel by ses asi podivat na feniksovou houmsajt a pochopis.. ma samozrejme lepsi a profesionalnejsi veci, ale pochybuji, ze by byl schopen takove sebeironie..
<reagovat 
 tichotam (Občasný) - 10.11.2004 > Johnny> já myslím že se jí chce pčíknout, je to naprosto přirozený výraz :o)
<reagovat 
 Cynyk (Občasný) - 10.11.2004 > toono> 

Myslím, že se mýlíš. Řekl bych, že se má jednat o vtip viz => ( Canon EOS D60 (5 Kč). Nepovedl se. Naprostá většina lidí to bere vážně, protože se to prostě od té ostatní, autorovy tvorby neliší. Je to stejně laciné, tuctové, nezajímavé, postrádající jakýkoli nápad či originalitu. Prostě ženská 1000x jinak, furt dokola, okola Drtikola, lalala... je to jako vymejšlet křížovky...  


<reagovat 
 toono (Stálý) - 10.11.2004 > Cynyk> drtikola bych do toho netahal ackoli to taky neni dechberouci, ale stylove..
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 11.11.2004 > technicky to snad neni zvladnuto spatne, az na lehke presyceni barev... vypovedni hodnota nula, do reklamky tomu neco chybi... takze jako umelecke foto **, komercni *** a 1/2
Body: 3
<reagovat 
kalais (Občasný) - 10.11.2004 > panebóže ty žencký sou tak děsně umělý, že já mít takovýdle fotky, tak lezu pod gauče
určitě sou krásný ale ne takhle vyfocený
ten její úsměv je křeč nad křeče
<reagovat 
 rakovinoha (Občasný) - 10.11.2004 > kalais> náhodou, já bych do toho šel.... :o)
ať se ksichtí sebeneinteresantnějc... :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kalais (Občasný) - 11.11.2004 > rakovinoha> tomu ted averim:)
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 11.11.2004 >
Body: 4
<reagovat 
mperdik (Občasný) - 11.11.2004 > líbí se mi jen ta NAIVKA modelka
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter