Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kuk
Autor: phoe.nix (Občasný) - publikováno 11.11.2004 (08:47:24)
Canon EOS D60                                                                                                                                                Martin Kovalik 2004


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 11.11.2004 > Mishka myslím flashland.sk aspon tam dřív něco podobného bývalo

Body: 3
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 12.11.2004 > bezva, ale co ten LD růžek?
Body: 4
<reagovat 
phoe.nix (Občasný) - 11.11.2004 >

http://public.hbk-bs.de/~baumgarn/zoomquilt/zoom.htm (TAK TOHLE JE NÁŘEZ)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.11.2004 > phoe.nix> parádní, známe (link), ale nemyslím si, že to má co dělat na totemu mezi příspěvky s portréty. včerejší úlet u Tvého příspěvku v textu o délce 2 metry byl ale těžší kalibr. ;)
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 11.11.2004 > phoe.nix> ty vole... kreslenej ajvaz... natierka
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 11.11.2004 > phoe.nix> 

fotka líbí....

link: pěkný:soběpodobnost:)) bohužel tady nemáme pro animace nebo flash žádnou rubriku... a asi taky nemáme nikoho, kdyo bz nám sem tyhle věci dával... ale mohlo by to bejt zajímavý přitáhnout sem nějaký takový lidi... inspirativní


Body: 5
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 11.11.2004 > Mishka> Mishko: Ty víš o nějakým takovým webu, kde by lidi dávali nějaký animace a věci ve flashi a hodnotili si to? Myslíš, že by mělo smysl na totemu zřídit takovou rubriku?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.11.2004 > drfaust> Ahojky, jistě něco takového je, ale u nás asi ne. (Mluvím o flashi, ne animaci klasické). Jenže to co je ve světě, už jsou spíše profi výtvory, bývá to součástí známých grafických serverů.
O nějaké amatérské galerii nevím, ale asi nějaká bude..
Nevím, jak velký úspěch by založení sekce na Totemu mělo, kolik lidí by do ní něco tvořilo. Lidi, co znám (a jejich dost) dělaj opravdu pěkný věci, profi, ale na Totemu by potřebu vystavovat neměli.
Takže by to asi bylo spíše pro už stávající návštěvníky, kteří s flashem koketují, ať už jako úplní začátečníci či na úrovni vyšší.
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 11.11.2004 > Mishka> Jasně, chápu to. Abych byl upřímný, jsem v podstatě strašně rád, že se tady najde alespoň pár odvážlivců, kteří jsou ochotní sem vložit nějakou tu fotku... Párkrát jsem o tom s Martinem (Posp) hovořil... a zřejmě to není vůbec legrace... jak jsi psala nedávno pod tu ilustraci k Modré planetě... ale výhledově, pokud výjde jistý projekt, by se věci mohli posunout velmi k lepšímu...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.11.2004 > Mishka> profi profi plky plky.. abys samou skromnosti nepraskla misko.. ty jedna nase dobre utajena profesionalko..

tolik bych chtel videt neco z tvejch tiskovin a profi zalezitosti a profi pratel, ale tvoja homopaz je uz pekne stara a ja nic z toho tveho proklamovaneho umeni nemuzu najit..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 11.11.2004 > drfaust> jsem zvědavá a těším se!
zrovna včera jsem uvažovala, jak bych graficky a strukturou pojala nějaký podobný projekt, co bych udělal jinak a naopak co se mi na Totemu líbí...
Na to, jak je Totem obsahove monstrózních rozměrů, mi přijde nepěkný graficky a ne zcela přehledný a logický...
ale na rozdíl od jiných, nemám naopak výtky k vedení Totemu ;) (pročítala jsem fórum :)) Beru to jako volný prostor, takovou malou anarchii ;)... a je to dobře.
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 11.11.2004 > Mishka> 

NO Mishko, kdybys věděla kolik duševní energie mě stojí neustálé vysvětlování a reagování na každou prkotinu... nejelepší vůbec je to, že se každej takovej člověk cejtí jako absolutní hrdina, kterýmu je nutný ve všem vyhovět a na vše odpovědět... a tak se třeba stává, že se v nějakém fóru něco prodiskutuje, my odpovíme, a najdenou příjde nějakej dobrák a je línej si to všechno přečíst a zeptá se na totéž... a vůnec nejlepší je, když příjde za dva ndny a obviní redakci z toho, že někomu neodpověděla... jen proto, že je línej si to všechno pročíst... a to si k tomu ještě neuvědomujou, že sitauce, kdy by byli naráz přihlášeni všichni činní redaktoři, je nemyslitelná... třeba v tuhle chvíli jsme tu tři... tři z cca deseti...

 

Co se týče grafického rozhraní totemu, tak tady s tebou souhlasím... ale faktem stále zůstává to, že totem vznikl jako diplomová práce na FE ČVUT:)) (Dušan)... dokonce funguje i přes wap:)) to byla tuším Martinova diplomka... nebo Petrova? nevím přesně... to bylo myslím v roce 1999...

Jak je náročné změnit to grafické rozhraní ani vlastně nemám představu.... každopádně je to v tuhle chvíli nad Dušanovi síly...

 

Oni si třeba ti uživatelé vůbec neuvědomují počet změn, který za poslední měsíce proběhl....

 

1. zakoupení nového servru, připojení k páteři, celý přesun na něj...

2. znovuzprovoznění možnosti listovat v poznámkách jiných autorů...

3. přibyla zvláštní sekce Literatura, která je souhrnem všech literárních příspěvků ve Vašem prosotru...

4. přibyla ta nešťastná galerie....

5. časové určení příspěvků...

 

a co já vím co ještě.... tohle jsou třeba věci, které kluci udělali za posledních pár měsíců...

 

Já si na tu grafiku už zvyknul... odvázanje z ní nejsem, ale co se dá dělat...:))


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 11.11.2004 > drfaust> to víš fauste, lidi sou strašně nepozorný.....a povrchní.....:)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 11.11.2004 > drfaust> náhodou ta grafika nemá chybu a dobře slouží věci..
já mám hodně rychlý kablózní net, ale myslím že ty chudáky na dial-upu by klepla pepka z načítání nějaký vychytaný grafiky či nedejBoris nějakých animovaných meníček, uvítací hudby a podobných píčovin.. vzhled Totemu je jednoduchý a vkusný a díky tomu i přehledný.. myslím že Písmák je oproti tomu pěkný děs.. ten by mi neuznali ani jako maturitku z grafiky na střední .-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.11.2004 > Max Bubakoff> ty jeho buliky..
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 13.11.2004 > toono> 

už nám je zase věší na nos?....:)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter