Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JAK JSEM SE DAL MÁLEM NA CHARITU
Autor: cardik (Občasný) - publikováno 12.11.2004 (16:07:21)

Ponořil jsem se do vany a vzpomněl si na všechny ty chudé africké děti, které nemají pořádně co do pusy. A vodu znají jen z vyprávění. Tedy alespoň tu naši vodu – mokrou, bez písku a hlavně průhlednou. Zavřel jsem oči, vypouštěl bubliny z nosu. Každá bublina za jednoho chudého afrického Pepíka nebo Mařenku. Po chvíli jsem to vzdal. Neumím sice počítat bubliny, ale určitě jich nebylo víc, než afrických dětí v chýši. Musím na sobě začít makat. Čím větší kapacita plic, tím více bublin pro děti z Afriky. A čím víc bublin pro děti z Afriky, tím víc… Tím víc čeho? He?

Ty vole, já jsem pitomec. Jak můžou bubliny pomoct dětem? Obzvlášť ty moje bubliny z mojí vany a mojí vody. Že já si zase nechal ručník v pokoji... Sakra.



Poznámky k tomuto příspěvku
tijaden (Občasný) - 16.11.2004 > Dobré kámo  Lumpy 






Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 4.1.2005 > Výtečně!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter