Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čekání
Autor: xiaoyu (Občasný) - publikováno 12.11.2004 (17:41:06)

Čekal na ni na nádraží. V ruce svíral rudou růži. Pravou rukou neklidně žmoulal lem krátkého kabátku. Každou chvíli se díval na hodinky a nedočkavě odpočítával vlekoucí se minuty, které ho dělily od setkání s ní. Zbývala jen slabá čtvrt hodinka. Jak dlouhá doba pro toho, kdo miluje. Usmíval se. Vzpomínal na její vlasy, hebké jako to nejjemnější hedvábí. Na vůni jejího těla, když mu ležela v náručí. Na smích, který proměnil pochmurný den v sluncem zalité chvíle. Vzpomínal na pomněnkově modré oči, na drobné pihy na tvářích; na pramen vlasů, který jí stále padal do obličeje. Vzpomínal na okamžik, když se jejich oči před pár týdny setkaly v kavárně. Vzpomínal na první polibek a na její rty, které chutnaly po jahodách. Vzpomínal a byl zamilován.

 

Vlak dorazil do cíle. Z vagónů se hrnuly desítky lidí a pospíchali za svými radostmi i starostmi. Vystoupila jako poslední. Rychle si upravila neposedný pramen vlasů a rozhlédla se po nástupišti. Zahlédla ho stát u jednoho z automatů. Milovala jeho jemné ruce, které ji hladily; jeho chlapecký úsměv a hnědé oči. Milovala jeho hluboký hlas, když pro ni za doprovodu piana zpíval. Byla bláznivě zamilovaná.

 

Jejich oči se našly a usmívaly se. Šel jí naproti. Setkali se. Políbil ji na tvář. Červenala se jako růže, kterou přijala s úsměvem. Nebylo potřeba slov, jejich srdce mluvila vlastní řečí. Řečí milenců. Nesměle ji chytil za ruku. Odcházeli. Byli zamilovaní.

 

Iveta na něj čekala na nádraží. Rozhlédla se. Z vlaku už nikdo nevystoupil. Slib, který jí dal odešel s ním, když ji nechal ležet nahou a zamilovanou v posteli. Smutnýma očima hleděla za párem dvou důchodců, kteří spolu ruku v ruce odcházeli z nástupiště. Žena držela v ruce rudou růži. Nepřijel. Nepřijede, nikdy. Iveta se rozplakala.



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 12.11.2004 >

jo jo, at zije cervena knihovna... jedno klise vedle druheho (pomnekove modre oci, rty jako jahoda, chlapecky usmev, jejich srdce mluvila vlastni reci, vlekouci se minuty... trochu moc na tak kratky text),

 

Navic ten "skok" k Ivete mi pripada az prilis nasilny a nelogicky..


Body: 1
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 12.11.2004 > preslazino, taky jsem málem chytla cukrovku...

<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 12.11.2004 > čekal sem, že třeba dorazí jako Otylie Vranská....v kufru....:)))
<reagovat 
xiaoyu (Občasný) - 12.11.2004 > chytnout cukrovku byl účel!!:) A logika v červené knihovně není potřeba!:)Mé majstrpís zůstalo nepochopeno,smutné:( :)
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 1.2.2005 > xiaoyu> 

Promiň, Královno pouště, že jsem si tohoto příspěvku nevšimnul dříve...to víš furt někde na cestách:)))

 

 

Tvůj majstrštych tu vykvétá jako DESERT ROSE, znáš tu pecku od ŽÍHADLA STINGA, ne???

desert rous lejeje...


<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 1.2.2005 > Rambonaut> 

Ježíš, nemusíš číst všechno:)) (a těch 5 bodů mám kde?):)

Jasně, že Stingoše znám, tu hitovku složil pro mě-lady Desert Rose:)) Ale ty slova máš wrong, je to: dezrt róus l-jé l-jé!!:)))


<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 1.2.2005 > xiaoyu> 

Ježíš, to na mě celkem sedí...až na ty dlouhý vlasy:)))

 

Ups...trošku mi to ujelo - úplně jsem se zapomněl, psal jsem to mongolským dajlektem. Ale jinak byto bylo asi takto, jak writuješ:)))

 

Pět bodů nedostaneš...a bata.

Příště:)))


<reagovat 
xiaoyu (Občasný) - 1.2.2005 >

Mi je to trapný, ale ta věta s dlouhejma vlasama, to mám zařadit kam?:)) Do jídla nebo k Stingovi? Nějak jsem to nestihla:))) 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter