Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vzpomínka 2004-10-17-13-28 z kolekce Stromy
Autor: zombux (Občasný) - publikováno 15.11.2004 (00:40:23)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 15.11.2004 > žuuuva
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 15.11.2004 > Nádhera!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.11.2004 > Kdo kritizuje, nemusí umět tvořit - proč se to tu pořád spojuje? Nechlubím se, že bych dělal veledíla.
<reagovat 
 Adina Roubal (Občasný) - 15.11.2004 > Thomas Hudson> ja pokud bych jenom mlel pantem a nic vlastniho nestvořil, přišlo by mi to dost blby nekoho kritizovat za neco s čím nemam žádný zkušenosti
to je jenom muj obecny nazor, nic osobniho
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 15.11.2004 > moc pěkný...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 15.11.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Xam (Občasný) - 15.11.2004 > Snad se mi to podaří uložit a doporučit... :-)
<reagovat 
 Adina Roubal (Občasný) - 16.11.2004 > Xamantha> líp bych to nenapsal :-)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.11.2004 > Nádhera určitě, ale do většího kýče tomu chybí ještě dešťové kapky.

Nevím, nádherný barvy a tvary máte nainstalovaný od přírody bez práce a ani si nedokážete dát práci s umístěním námětu do ořezu.
Body: 1
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 15.11.2004 > Thomas Hudson> ano, souhlasím mistře, možná by to chtělo nějakou Tvoji úžasnou fotografii s jistě dechberoucí kompozicí - pak rád padnu před Tvým veledílem na p***l a zabalím krám :o) ale zatím vidím jen hromadu Tvých blbých keců a v Tvém profilu jen samou mazanici
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 15.11.2004 > Thomas Hudson> Thomasi, nepřeháněj tolik - přehnaná kritika není v zájmu nikoho - z Tvého působení tady na Totemu mám pocit, že podle Tebe je většina fotek buď kýč, nebo... kýč... Ale proboha, vždyť nejde jen tak říct, co je to kýč. Pro každýho to znamená něco trochu jinýho. Pokud Ti většina fotek tady na Totemu přijde jako kýč nebo jako nějaká naprosto neoriginální kravina, tak hodnoť jenom to, co je hodno Tvého úsudku - kdybys aspoň ty jedničky nerozdával furt... zní to dost nevěrohodně... Nejdřív jsem si myslela, že jsi poměrně velký profík fotograf, ale zatím ten pocit nemám... Fotografování není jen o kompozici, ale také o pocitech - pocity, chápeš? A ty tahle fotka teda opravdu vzbuzuje! Zkus se nad tím zamyslet...  
Body: 5
<reagovat 
 Xam (Občasný) - 15.11.2004 > Thomas Hudson> Ještě dodatek: "Nádherný barvy a tvary máte nainstalovaný od přírody..." To máš sice pravdu, ale umění fotografa je taky kyhle krásy objevit. Ne každý si umí všímat krásných a zajímavých věci kolem sebe. I to je umění - všimnout si - a vyfotit. Já jsem ještě takhle krásný list neviděla a nevím, jestli bych ho zvládla takhle krásně vyfotit - proto nemohu být tak kritická jako ty - jaké máš zkušenosti s focením listů? ... Hele tohle není nic proti Tobě, jen mi příjde, že Tvé hodnocení je bezpředmětné...
<reagovat 
 čtenář zviratko - 16.11.2004 > Xamantha> Tak tuhle námitku jsem napsala asi před dvěma týdny Stanislavovi, a pěkně mě setřel:-)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.11.2004 > xamantha : Profik nejsem určitě, ale můžu říct, že jsem "pár" fotek viděl. Snažím se držet průměr hodnocení kolem 3 bobků - objektivně je to víc fér než tady praktikované pětkování. Hodnocení souvisí s mým vlastním SUBJEKTIVNÍM vkusem - to taky neskrývám a nedůvěryhodně na mě působí lidé, kteří říkají, že hodnotí objektivně.

Jasně že jsou obrazy i o citech, ale když vidíš už poněkolikáté ten samý obraz (ještě třeba západy slunce tu celkem dost frčí), tak je pocitem nuda a ne nadšení.

Na tomhle listě nevidím ani snahu o to, aby fotka dopadla nějak zajímavě. Zajímavý podzimní námět tu měl třeba MPosp.

Umění fotografa je tyto krásy objevit? Na podzim, kde je všude takového listí plno?

Adina Roubal : A co myslíš že dělaj profesionální umělečtí kritici? Podle tebe by museli být profesionální umělci, aby se mohli jen slůvkem zmínit? Samozřejmě, že nejsou všichni dobří.
<reagovat 
Jannis (Občasný) - 1.12.2004 >

Já teda nevím, ale mě se to tak nějak líbí. Ale fotograf nejsem.

Líbí se mi to jako podzim z druhé strany- ne jen vítr mráz a déšť za krkem


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 8 (8) 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 23 23 24 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter