Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
magie
Autor: Pes (Občasný) - publikováno 15.11.2004 (13:01:49)

jdu po  cestě vyšlapané v listí

 

má duše stoupá ke hvězdám

 

jemně se vlní ve větru

 

vznáší se

 

spolu s prastarým smíchem

 

protože strach je absurdní

 

hvězdy se točí kolem

 

přibližují se a vzdalují

 

teď otevírám dveře

 

a rožnu si v paneláku



Poznámky k tomuto příspěvku
Zviřátko (Občasný) - 15.11.2004 > Nic ve mně nezanechala, promiň :-(
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 18.11.2004 > Ne že by mě to nějak oslovilo po formální stránce, těžko bych to označila za báseň, ale líbí se mi ta imaginace sevřená s obou stran jedním řádkem reality.
<reagovat 
 Pes (Občasný) - 18.11.2004 > Naty> můžeš mi prosím napsat co tam po formální stránce nemám úplně vhodné?

sám bych na to asi nepřišel - formálností sem se nikdy moc nezabýval
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 18.11.2004 > Pes> 

To máš tak. U volného verše lze dost těžko nějak definovat formu, navíc já nejsem žádný odborník. Řídím se prostě svým vlastním pocitem a ten vůbec nemusí být směrodatný. Já sama jen zřídka používám verše bez jakéhokoli náznaku rýmu. Pokud to udělám, snažím se vždycky to oživit něčím jiným. Nějakými nezvyklými, nebo libozvučnými poetickými obraty. Nebo výraznou nosnou myšlenkou. Nebo pointou.

U toho tvého textu mám prostě pocit, že je to příliš prozaicky odvyprávěné. Ale to je jen můj názor. Každý má hranici mezi poesií a prozou stanovenou někde jinde.


<reagovat 
g morr (Občasný) - 7.2.2005 > líbí se mi to právě proto, že tam nic neozvláštňuješ a necháváš věci a větyplynout bez násilí. jsem trošku na rozpacích z té duše stoupající ke hvězdám... ale strašně se mi líbí ten konec, kterým se to drží na zemi. čtu teď tvoje věci odzadu... a zdá se mi, že právě v těchhle kotvách je tvoje síla. aspoň pro mě. v tem obyčejném.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter