Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cyráno Cyráno
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 15.11.2004 (16:39:43)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 15.11.2004 > dobré
<reagovat 
hajka (Občasný) - 15.11.2004 > :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.11.2004 > no přijde mi to také..prázdné, řekl bych
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.11.2004 > Emmet_RAY> Proboha té konkrétnosti - není ji tam příliš?
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 16.11.2004 >

mal sehen

Standa chodí na píffo furt.......


<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 16.11.2004 > nebudu tvrdit, že je to slabší než věci předtím, protože takový kecy nesnášim sám, ale spíš mi to míň sedne. Nejspíš ty barvy, je to takový lehce vyblitý vizuálně.
Body: 5
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.11.2004 > Tanzdebil> Vyblitý to je úmyslně - žáby bahýnko sliz, souvisí trochu s tim pocitem Cyránofffskym - jinak textik je taková hříčka....
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 18.11.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 17.11.2004 >

přiznám se bez mučení, že já tu hříčku tak nějak zcela nerozšifroval....a lámu si nad tím hlavu...sliz a šedivost je v pořádku....vo tom žádná....dám čtyři body i s vědomím, že budu voznačenej za toho, kdo ti všechno shazuje....:)


Body: 4
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2004 > Max Bubakoff> jestli znáš storku vo Cyranovi z Bergeracu - tak mi to příde jasný - myslí si že je vošklivej, tak to tý holce neřekne, že je do paf, a pak takovýmu hezkýmu mladýmu troubovi píše pro ni dopisy, nakonec se zjistí, že jí šlo vo to duchovno. Jenže to už je po Cyranovi...
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 18.11.2004 > Luk Malér> ale to já storku vo cyránovi znám....právě proto, že ji znám, sem nějak marně hledal nějaký další sdělení....ale chyba je asi na mý straně přijímače....to jako nic ve zlym....:)
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 15.11.2004 > PRAZDNE ?? ))) ALE NAOPAK JE TAM TOHO VIC NEZ DOST ))))))) JISTE VEDOMI SOUVISLOSTI SE VSAK PREDPOKLADAJI :)
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.11.2004 > HACKMAN> tak fajn, já teda hodím kritickou šavli o dům dál a pak ji přikryju kloboukem
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.11.2004 > Emmet_RAY> emmete....už dlouho sem se tak nenasmál u něčí poznámky......:))))))))))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.11.2004 > Emmet_RAY> 

Cyrano míval kord, řek bych....


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> 

to je zajímavý řek bych že se směješ u každý svý výds..;-))))

nezapomeň se smáznout - ať nemáš pihu na tvém pšenádherném pšesvědčení (to š je schválně)


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 19.11.2004 > Luk Malér> mi šlo spíš o ten širák - četls to aspoň nebo ses jen kouknul na film s Gepardpyjem?

víš, ty mi vyčítáš mou stručnou poznámku, ale věz, že pokud si někdo nezaškrtne že chce hlubší kritiku, tak opravdu nevím, proč by mu mělo vadit, že se čtenář nevyjádří vůbec a nebo jen stručně

tak ti teda k tomu něco napíšu, ale moc toho nebude protože tam toho moc není

takže fajn.. milostnej trojh. někdo má holku, kterou tys chtěl mít, moc chtěl. Kluk hezký, šedivý a placatý, takže má pěknej gezicht, ale nic více. Cyrano v zrdcadle taky krčí rameny. Takže fajn. Logicky tudíž naznačuješ, že vypravěč této básně zrovna model není, ale možná mohl mít šanci, kdyby to tak neprojel, protože si nedokázal rozvázat ruce.. a teď si může říkat "proč jsem jen něco ...?"

to bychom měli.. Jenže průser je, že tohle je Cyrano de Bergerac.. otázka cos teda do toho dal ty se mi jeví jako dost složitá. Takže obrázek vhodného barevného ladění a celkem normální, nic nekazící řazení textu.
Jinak jsi jen shrnul Cyránovský příběh a vlastně tím, že jsi do toho Cyrana zahrnul jako dovysvětlující odkaz jsi text připravil o jakoukoli originalitu.
Co mne na tom může dostat.. ano trošku ten příběh, ale pravý Cyrano mne dostal víc.S čím se mohu jako čtenář ztotožnit? S příběhem, ale ten není tvůj. Jen jsi extrahoval něčí dílo a přetvořil jej na kratičký text, který sice to základní obsahuje, ale za srdce moc nechytá.
Takhle by to šlo udělat s Tristanem a Izoldou a vším možným co má velký potenciál.. na malinkém prostoru by taky trocha z té původní síly racovala, ale to zásluhou původního autora.

Vlastně jediné co tvou věc činí aspoň trochu zajímavou je to jak postupuješ při sdělování. Jak dávkuješ informace.

Takže tak..
Body: 3
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > Luk Malér> nenene, tahle je opravdu skvělá, pohotová......výtečná...není třeba ji mazat nebo si to snad přeješ? aby tady nezacláněla?:)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 22.11.2004 > Emmet_RAY> 

no výborně dík, příště zaškrtnu tu kolonku - můj errorrrrrrrrr.

 

todle neměl bejt Cyrano ani dovysvětlující věc, jakože něco ty prožiješ a vono ejhle - seš v příběhu.

 

dávkování je taky důležitý - řek bych že nejen informací


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> 

Nenééééééééé to ani náhodou nejnáhodovatější, tvé všechny poznámky perly jimiž oceány našich neznalostíí dlážděny jsou, jsou to hvězdy, jež naše tápání k rajské spokojenosti směřují, jsou to ... atd. :-))))

to spíš aby sis to paque nevyčítal, že si fšecko u mě smazal a tady máš výjimku....


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > Luk Malér> kdepak....to já nebudu.....bude nová várka....a to už nebudu mazat....teď už vůbec nebudu mazat...;))) jinak se stanislavem se chystáme na pifo....tak nevim, esi ti jako řikal
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> viz výše - teď sem si všim, že sem asi špatně klik na reagovat...
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 6.12.2004 > hezkej šedivej a placatej zároveň? to nejde!!! :)


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.12.2004 > Lada Niola> ale de - podívej se do imidžovejch časáků - tam je můžeš házet vidlema... hezký - šedivý(nijaký, bez chuti) - placatý (dvourozměrný)
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 6.12.2004 > Luk Malér> já ti rozumim. jen mně nepřijdou hezký, ale to je jen moje osobní úchylka :)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.12.2004 > Lada Niola> no hezkej kluk jsem dycinky bral jako něco ne zcela pozitivního...
<reagovat 
 Lada Niola (Občasný) - 6.12.2004 > Luk Malér> no rozhodně to je míň jednoznačný než "hezká holka".

<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.12.2004 > Lada Niola> jako že je zároveň pitomá? ale ttotéž má fsobě zabudováno i ten "hezkej kluk". Myslím, že v podstatě řikáme totéž, jen tady hraje roli optika pohlaví, proto hůř bereme "hezkej(á) vlastní pohlaví" jako horší.
<reagovat 
jacques citrón (Občasný) - 9.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 9.12.2004 >
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 8.2.2005 > No, esis myslel holku cennou, tak docela gút, obzvl. hezkej šedivej placatej... :))
Jo, asi takňák vim o čem to je...;))
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.6.2005 > tohle je děsivej nářez. jsem z toho celej paf.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 19.11.2006 > tak já nevim, no. máš tam hrubku, nehejbe se to...
Body: 3
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.11.2006 > ztratila> fajn, doufam, že stejnej metr, hrubky a nehejbání budeš teď mít na všechny....
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 20.11.2006 > ne, zlato, to je stupnice čistě pro tebe. může se ti to nelíbit - ale to je asi tak všecko, co s tím můžeš dělat:)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.11.2006 > ztratila> 

to oslovení je dobrý, můžeš ho používat častějc, ale jsou i další....

koukám, že redaktoři Totemu (ostatně i jinde) sou spravedliví jaxám život


<reagovat 
ztratila (Občasný) - 20.11.2006 >

http://www.totem.cz/forum/read.php?f=3&i=35711&t=35711

 

no, to hodnocení byl spíš vtip, i když ta hrubka mě tam ruší a celkově mi to dobrý, ale víc ne.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.11.2006 > ztratila> 

ano, já vim, tohle řadim do druhý ligy u sebe

jasně že vtip, a co jiného se vtipem, než ho rozvinout...

 

ano přesně taxem to myslel... (jak je to fórum...)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter