Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci The One z kolekce Ptáci
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 16.11.2004 (10:23:06)








Čtvrtý kousek do série...






Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 16.11.2004 >

no to jo tedy. to je ale umělecký!


Body: 5
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 16.11.2004 >

LÍBÍ SE MI TA BARVA POZADÍ, I TA VČEREJŠÍ.  STEJNĚ SI NA PĚTKU JEŠTĚ POČKÁM.


Body: 4
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 16.11.2004 > Pro mnohé jistě nejslabší "nejobyč" kousek ze série, ale uveřejňuju ho i jako obrázkovou a jedinou odpověď Toonovi na veškeré (a že jich je!) jeho "milé" reakce a nezměřitelné nadšení z mé tvorby, kterou tolik sleduje a tolik ho nutí vždy k zamyšlení a moudrým odborným rozborům!

***TOONO, DÍKY ZA INSPIRACI!***


<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.11.2004 > Mishka> neni zac, rad pomuzu..
<reagovat 
toono (Stálý) - 16.11.2004 > mimochodem ten bilej objekt je prilis blizko levymu okraji, o nejake milimetry doprava..

dalsi chybou je levy okraj stinu, uhel je prilis veliky.. celkove by to chtelo upravit ten stin..

zatim je to z te serie nejlepsi jak barevne tak kompozicne..
<reagovat 
Mr. Hyde/Dr. Jackyl (Občasný) - 16.11.2004 >
Body: 3
<reagovat 
MPosp (Občasný) - 16.11.2004 >
Body: 1
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.11.2004 > MPosp> nízké hodnocení uznávám, ale bez komentáře říct je to "fuj" mě nebaví...
nelíbí se ti motiv (uráží tě?)? konkrétní zpracování? obecně tenhle styl? ráda bych se něco dozvěděla...
<reagovat 
Mr. Hyde/Dr. Jackyl (Občasný) - 16.11.2004 > subjektivne...
<reagovat 
Zviřátko (Občasný) - 16.11.2004 > Já nevím, připadá mi to stále stejné...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.11.2004 > Zviřátko> samozřejmě kolekce musí mít nějaký záchytný spojovací bod, tady to spojuje jeden hlavní motiv, který je ale myslím pokaždé pojatý jinak... ale pořád z různých pohledů "dívčích snění" :))))))
pták zůstává ptákem, ale vždy trošku jinak... ;)
díky za názor
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 16.11.2004 > a kde se láme hranice umění? a co tě k tomu přivedlo k sérii ptáků?
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 16.11.2004 > aha tak jsem přeskočil reakci, kde si se to snažila naznačit. No já naopak vyobrazuju tu vaši krásu a to proto, že vidím jak lidi (muže) slepě svádí jejich závislost, není tomu taky tak u tebe? :) ale to by bylo moc jednoduché co?
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > vono na tom něco bude....že nám to holčičky už vod mala záviděj.....:)))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> treba v sobe nekde citi praznotu a vsi silou se ji snazi zaplnit..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> si upad, neee?! ;) neznam heterosexualni babu, co by chtela mit pero! ;-O nezavidime vam ani HO, ani ze jste chlapi... a pokud nas vas nastroj chvilemi fascinuje ci bavi a uspokojuje, tak vzdy prave proto, ze neni nas! :)))
kdo o nem mluvi a ma pocit, ze se kolem nej musi tocit svet, nejsou opravdu zeny! ;)
to byl mozna i prvni impuls k vytvoreni serky..
prikladani teto casti muzskeho tela daleko daleko vetsi vyznam nez si tech par centaku zaslouzi.. :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > Mishka> ty miško.-.----se nerozčiluj....to neni z mojí škécy....ale vidim....že se ten dotyčnej týpek trefil na hlavičku.....hřebíčku----:)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > toono> a dilda dou na dračku......:)))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> no kdyz jim dela reklamu miska.. to ja driv nevedel ze se to takhle jmenuje.. myslim, ze v rukou nekterych dam by spis vypadala pouzitelneji oboustranna varecka nez spominanej instrument..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> koukam ze misku neco moc moc boli.. dela se jako kdyby nic, ale koukam ze aspiruje na prvni knezku kultu penisu.. to ja radsi zustanu u grafiky.. pokud me taky nezlaka pero a nezacnu psat..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> promiň, ale tohle řekne jen macho či blbec...
a znovu to jen dokola a dokola potvrzuje, že si opravdu myslíte, že se kolem NĚJ točí svět.. nic víc jste komentářem s Toonem nedokázali. díky za důkaz, že PŘECE SE TOČÍ!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > toono> ale neřikám, že to je špatný nebo, že to jako nějak vodsuzuju či se mi to hnusí.....taky mám vobčas choutky kreslit kosočtverce.....asi v podvědomí závidim to prázdno....kerý není schopná prdel zaplnit....:)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > Mishka> já bych si rači teda, dyž už musim vzal toho macha...vim, na toona zbyde blbec.....to je blbý.....:)))a znova ti povidám, že to není z mojí škécy....koukej jít plivnout na freudův hrob na krchově.....:)))ne na mě:)))
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.11.2004 > Mishka> toono noticed: muska pausalizuje napric plemenem muzskym..

ja myslel, ze macho se zenam libi a tak uz leta dodrzuji zasadu ze musim smrdet na 10m proti vetru..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> miska se pri svejch socio ouvahach nemohla vyhnouti ani silospytu.. z toho krome jinyho pline ze v nasem svete vse se vsim souvisi!!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> :))) Tak díky aspoň za zábavnou odpověď.. ve všech částech.. :))
Freud byl zakomplexovaný macho s oidipákem, takže ho beru s rezervou. ;)
Vás ženské přirození fascinuje daleko víc, ale mít ho nechcete, právě proto vás baví, zajímá a fascinuje a Ženský to maj stejně, jen s troškou menšího zapálení pro věc! :) Určitě jsou chvíle, kdy bych Mu pomník postavila, ale to nemění nic na tom, že mi stačí si ho jen půjčit. ;))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > Mishka> miško...dyk ti povidám, že mám vobčas nutkání kreslit kosočtverec...ale na druhou stranu...sem spíš horňák..než dolňák...:)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 16.11.2004 > Max Bubakoff> :))) tak to mám smůlu (Ty štěstí!) ;))
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 16.11.2004 > to už je nuda
<reagovat 
nossik (Občasný) - 16.11.2004 > tak tu budu OUT, ale ja to risknu :-D

Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 16.11.2004 > ze série se mi líbí nejvíc
Body: 4
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.11.2004 > klid a erekce.. je to celkem hezký

kecy o tom co komu chybí mne moc neberou, protože každý logicky válčí za svou stranu pískoviště.. v té diskuzi si Miško nepředvedla ani ty nic světoborného
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 16.11.2004 > Mimochodem ta kombinace černý - bílý je geni/t/ální ;o)
Body: 5
<reagovat 
nohome (Občasný) - 16.11.2004 > jedno péro a tolik keců... Je mi trochu smutno, že u čůraka se pozastaví tolik lidí a mnohem pěknější obrazky, které tu jsou, si skoro nikdo nevšimne či nikomu nic neřeknou....... 
<reagovat 
jak (Občasný) - 16.11.2004 > ty budeš asi pořádně nadržená holka
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 17.11.2004 > dobrá provokace, ale chtělo by to dotáhnout kompozičně...
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 18.11.2004 > svatá pravda nohome!
<reagovat 
Mari (Občasný) - 28.11.2004 > Mi se líbí celá série... =o)
Body: 5
<reagovat 
DominikR (Občasný) - 1.12.2004 > "V jednoduchosti je síla."
Budeš ještě pokračovat v sérii? Co takhle kombinace Dream a The one? Z Dreamu si vem ten podtext a z The One ten kontrast mezi menším tělesem a jeho o mnoho větším obrazem stínu. Víš kam tím mířím?
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 1.12.2004 > Tony Sawer> chápu Tě.. zatím nic dalšího série neobsahuje, ale nápady jsou.. spíš se sama sebe ptám, jestli 4 nejsou až až :))
ale asi k nějaké další příležitosti něco zase vznikne a kolekce se rozroste :)
<reagovat 
 DominikR (Občasný) - 1.12.2004 > Mishka> no jen tak dál, vždyť tahle kolekce má nápad a zpracování ti přece moc času nezabere :) tak honem, šup, no bude to?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter