Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
nová příhoda bezejmenných ( svlékaní)
Autor: tkadlec (Občasný) - publikováno 16.11.2004 (19:36:46)

 

 

 

(today i gave myself to you, return.. return.. - Faun fables)


0360 měla 1705 ráda. Byli dobří kamarádi a jak se stává - jednou došlo na svlékání. 0360 prosvitla pokojem a ponořila se do postele jako běluha do moře.
, Pojď ty, potápím se ..' zasmála se na 1705.
Chvíli jen stál a koukal na to světlo.
Pak se začal svlékat sám. Nejdřív to docela šlo, ale čím hloubš se dostával, tím těsněji mu bylo. Před 1705 se kupila hromada hadrů.
0360 v moři zívla.
, Pojď už.. jsem z lávy a směrem ke dnu kamením..'
1705 něco žbrptnul a zbrkle ze sebe strhával poslední kusy oblečení. Jenomže pod každou sebepřiléhavější vrstvou našel ještě jednu další. Hromada hadrů před ním rostla a 0360 skrz ní vůbec nebylo vidět.
, Počkej !' zavolal, ale nikdo se mu neozval.
Nakonec mu zůstala jen maska, chvíli ji zkoušel ze tváře servat, ale brzy to vzdal a nedočkavě se prohrabal kopci svršků. Postel na druhé straně stála prázdná. Trochu se vlnila. Napadlo ho, že se utopí, ale stejně do ní skočil.
Po peřině si vítr kutálí klaunským nosem.



Poznámky k tomuto příspěvku
blondýna (Občasný) - 16.11.2004 >

moje gusto:-))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 16.11.2004 > mojeskorotaky, jen mi z jakýhosi důvodu, vlastně nevim proč, stylově nesedí ten klaunskej nos, je asi moc přímočarej nebo co...ale ta kupící se hromada hadrů...ta sedí :))
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > to muselo bejt číslo.......:)
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 16.11.2004 > Miko, jak stylově?  polkla ho peřina, navždicki, přece:-) šaška jednoho. zakončení obrazem.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 16.11.2004 >

Joj, jo!


<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 17.11.2004 >

"Máš chvilku čas ?" zeptal se rádoby nesměle.

"Pro tebe, milý 007, mám čas vždycky !" usmála se a vrhla na něj všeříkající pohled.


Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 17.11.2004 > To bylo bezvadné.
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.11.2004 > teda!!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.11.2004 >
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 19.11.2004 >

skvěle..

 

jen tak dál, chlapče..! :)))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 tkadlec (Občasný) - 19.11.2004 > egil> ti dám chlapce, ulito ! :)
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 22.11.2004 > náááááááááááááádhera!

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 28.11.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 18.11.2004 > Tohle je VELICE dobré! Nechtěl bys to dát do lednového Tématu (www.gasbag.wz.cz/tema)?
<reagovat 
 tkadlec (Občasný) - 19.11.2004 > BorisCvek> jak libo, jen jako autora zmiň jakuba čermåka, ne Tkalce
<reagovat 
 nnnnnn (Občasný) - 8.1.2005 > tkadlec> Úplně jsem na to zapomněl :-/. Dám to do březnového čísla... jen mi, Jakube, prosím, napiš něco o sobě do rubriky "O autorech" na cvekb@seznam.cz - čím dřív tím líp, uložím si to do složky březnového čísla a nezapomenu.... :-).
<reagovat 
wopi (Občasný) - 21.1.2005 > Inu - ano.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter