Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyjasníme si to po mým
Autor: xiaoyu (Občasný) - publikováno 16.11.2004 (22:34:07)

Poprvé jsme se poznali až v posteli. Já měla v tý době problémy s manželem a potřebovala jsem nějaký odreagování. A on měl zase problémy s erekcí a potřeboval se ujistit, že to je vinou přítelkyně. Tak jsme se rozhodli vzájemně si vypomoct a z diskotéky, kde jsme na sebe náhodně narazili, jsme se lehce na mol vydali do jeho bytu. Tu noc byla Milanova přítelkyně schválena vinnou. Ranní probuzení se na rozdíl od večera nevyvedlo. Že člověk ve světle neonů někdy vypadá líp než ve skutečnosti se v Milanově případě bohužel potvrdilo. Byl to přesně ten typ chlapa, kterýho si na ulici všimnete jen tehdy, chcete-li se po dlouhodobým vztahu ujistit, že ten váš nakonec není zas až takovej ksichtík. Ve srovnání s Milanem byla ta moje hrůzička doma druhej Tom Cruise. Co si Milan ráno myslel o mně nevím, ale podle reakce, kdy vykřikl hrůzou a přehodil přese mě deku, bych to tipla na reakci spíše negativní. Já osobně sem sama se sebou spokojená. Mám sice menší nadváhu, prsa až ke kolenům, nadměrně se potím a hrozí mi paradentóza. Ale jinak spokojenost. To jen chlapi maj v týhle anorektizovaný době přehnaně vysoký nároky. No abych to dokončila. Milanova reakce se mne velmi dotkla. Ale nakonec jsme si vše ujasnili a já sedla na vlak, abych byla co nejdřív doma.

Luboš seděl na stejným místě jako když jsem ho včerejší odpoledne opouštěla. Rozvalenej v křesle, u nohy basu piv, ovladače položený na pivním pupku, na sobě modrý tepláky a triko pokydaný nějakým červeným sajrajtem. Tak to byl můj Lůba. Předčasně zestárlej skoro-padesátník, s přehazovačkou na hlavě, s vykouřenejma plícemi a s játrama na šrot. A jak sem tam v těch dveřích stála a pozorovala ho, vztek ze včerejška, kdy mi řek, že i sousedovi dojnice má vetší sex-appeal, mě přešel. A jak sem tam v těch dveřích stála a pozorovala ho, všimla jsem si jedný zásadní věci. Tou věcí byl kuchyňskej nůž zabodnutej v jeho prsou.

Obvinili mě ze dvou vražd. Ten druhej byl Milan. Našli ho v jeho bytě udušenýho dekou. Prej sem to udělala já. JÁ!! Dyť jsme si jenom s Milanem ujasňovali, že se nesluší házet na dámu deku! A s Lubošem to byla jen menší manželská hádka!! Dnešní lidi prostě nemaj pochopení…



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 16.11.2004 > kurva...to je černá vdova....ale podle toho popisu by nepotřebovala ani deku nebo kinžál...taková vraždí svym sexepílem......:))))
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 17.11.2004 > Max Bubakoff> Souhlas!Pořádná ženská+pořádnes sexepíííl=přímo vražedná kombinace
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.11.2004 > xiaoyu> tak tak...pořádnej handžár k tomu  kabelku nafutrovanou rohypnolem......)))))
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 17.11.2004 > Max Bubakoff> Moc složitý! U takovýhle ženský stačí, aby se svlíkla a sekne to s tebou na 100%!!:)) Rohypnol jen v případě,že se probereš,ale...:))
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 17.11.2004 > zasmála jsem se...
Body: 5
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 18.11.2004 > Lada Niola> Díkes za bodíky, konečně se mi zlepšilo hi-score
<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 17.11.2004 >

Takže, pokud zapomeneme na pár děsných hrubek a soustředíme se na obsah, tak to v těch zásadních momentech celkem ujde.

Ale brýle jsou fajn:)))


<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 17.11.2004 > JOHN RAMBO> 

Klidně si to s těma hrubkama můžeme VYJASNIT...!!:))


<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 17.11.2004 > xiaoyu> :)))byl jsem po draku
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 18.11.2004 > JOHN RAMBO> :))...a to tě zachránilo od jistý smrti;))
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 18.11.2004 > xiaoyu> Hernajs, abych si dával pozor...:-))))
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 18.11.2004 > JOHN RAMBO>  jinak budeš !!:)))Ale musím uznat, že máš rychlej postřeh!!:))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 18.11.2004 > no škoda, že jsem o tom noži četla už v úvodníku... mne to připravilo o překvápko
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 18.11.2004 > já se smál dost
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter