Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kamil,Kamil a Kamila
Autor: xiaoyu (Občasný) - publikováno 29.11.2004 (12:23:32)

Kamil tajně miloval Kamila. Ale Kamil chodil s Kamilou a to ho pěkně sralo. Kamilu sral zase Kamil, protože nechtěl nosit červený tanga, který mu dala k Vánocům. Kamila naopak srala Kamila, protože ho nutila, aby ty červený tanga nosil. Kamil je ale nosit odmítal a tak je věnoval Kamilovi, který je nosil velmi rád a vzpomínal v nich na Kamila. Kamil s Kamilem byli nasraný. Kamil na Kamilu, že chodí s Kamilem. A Kamil na Kamilu a červený tanga. Oba dva byli vlastně nasraný pouze na Kamilu, ale protože se báli svěřit, vožrali se do němoty. Ráno se Kamil probudil vedle Kamila v bytě Kamila. Oba byli nazí. Oblíkli se, políbili a chytili za ruce. Kamil s Kamilem se do sebe zamilovali. A když se to dozvěděla Kamila, byla pěkně nasraná.



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 29.11.2004 > to je jasná samohana multischizofrenika......:))).......bože,,,tady sou lidi vodměřený....pravda, sám se se skoro v těch kamilech a kamilách ztratil...ale.....kurva......kde je vaše kvílení nad žumpou u efdvojky?....
<reagovat 
Lian (Občasný) - 29.11.2004 > Bože, to je ale sračka že někoho taková kravina napadne se vyloučit nedá, ale proč to proboha dávat sem?????
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Lian> No,já psala,že to je blbost.To,že je to sračka,pravda,ale proč se držet zarytých pravidel literatury,nesmysl.A nevidím důvod to sem nedat,aspoň má tu sračku kdo okomentovat:))
<reagovat 
xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Proboha lidi,popuste uzdu fantazii.Je to naprostá hovadina,ale co na tom?Copak nikdo nenapsal hovadinu jen tak?Bez poenty,příběhu??ÁÁÁÁch jo,nechápu-nevaž se odvaž se,ne?!!!
<reagovat 
Lian (Občasný) - 30.11.2004 > Možná jde o to, že tady poslední dobou je hodně takovýchto, výplodů, a nic smysluplnýho a nás už to prostě unavuje a vtipný nám to nepřijde. Každej občas napíše kravinu, vtípek, ale některý maj dost soudnosti, aby ho zase pak roztrhali, když to vložíš sem, koleduješ si přesně o to, co se tu stalo
<reagovat 
xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Tak to chápu,číst víc takových hovadinek není žádná legrace:))Já ještě nejsem asi tak literárně otupělá tak se nad tím i zasměju:)))Snad mě to psychicky nepoznamená
<reagovat 
Lian (Občasný) - 30.11.2004 > možná kdyby to bylo v blbůstkách a ne v próze....
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Lian> Pravda,pohanila jsem prózu,ale já si neuvědomila,že tahle sekce existuje (jsem nový přírůste):))dík
<reagovat 
Čtenář - 30.11.2004 > Možná by jeden (jedna) ocenil(a) rozdvojení osobnosti Kamila, ale opakované užití slůvka "nasr..." a "sr..." to kapku (dost) shodilo.
<reagovat 
 čtenář BlueSky - 30.11.2004 > čtenář> Sorry, to jsme byla já, zapomněla jsem, že už jsem odhlášená:-)
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > čtenář> Tajemný čtenáři,to byl účel.Ale už jsem se smířila se žumpou:))
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > čtenář> Aha a já myslela,že mám nového fandu
<reagovat 
Rambonaut (Občasný) - 30.11.2004 >

Proboha, takhle mě Kamil ještě nikdy nenasral:))))

Jo jo blbost, ale já se zasmál. Takowá červená LOVE STORY :))))

Muhehe


<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Rambonaut> Proboha,snad to nasrání nebylo dlouhodobý,to si na triko nevemu jestli jsi někoho "zpracoval":)))Normálně,tady nejsou ani trošku ulítlí...:( jen samí poééti:))Tak aspoň,že se někdo zasmál (se mnou)
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 30.11.2004 > xiaoyu> 


<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Rambonaut> 

No promiň????A to jsem ti chtěla darovat pár sušených prstíků://Nic nebude:))


<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 30.11.2004 > xiaoyu> 

Já tím myslel tu žumpu:))))

Ostatně, já sním všechno. Kriminál mně naučil....Ale je to vynikající:)))))


<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Rambonaut> Co je se žumpou??Mluvíš o mém "díle"?:))) Já nestačím žasnout, co se o tobě dovídám:))Něměl by jsi mít spíš nick např. Fantomasaut nebo tak nějak???
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 29.11.2004 >  tohle je jako co? provokace? .... co takhle novou rubriku "žumpa"? tam by se tohle vyjímalo docela kvalitně
Body: 1
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Quotidiana> 

Žádná provokace, pouze "žumpová literatura":))Nikdo nechápe...,smutné:))


<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 30.11.2004 > xiaoyu> 

jenže mě se vážně už nechce chápat, proč Kamil nasral Kamila a proč pak z toho byla Kamila celá nasraná a nasrala tím Kamila

 

... jinak souhlas s Lian - v miniaturách, blbůstkách, prosim - je to blbost, tak to tam patří, (sekce žumpa stále není... nicméně možná, pokud v tomhle hodláš pokračovat, můžete společně s dalšími žumpa-adepty založit "tvůrčí skupinu Žumpa" a dožadovat se u Dušana vytvoření nové sekce já se jí budu obloukem vyhýbat a budu nadále vesele prudit jen v kolonce "próza" - to slibuju, na mou duši, na psí uši a na kočičí svědomí)

 

ale TOHLE jako próza... to zachvilku může být prózou i esemeska...


<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Quotidiana> Jak říkám,protože jsem novic,oprrrravdu jsem si miniatůrek a blbůstek nevšimla!!!:))Ale teď už to vím:)Čestný pionýrský,že pokusy oˇ"žumpovou literaturu" nebudou. Nejsem si jista úspěchemTak jo,už se těším na tvé další prudění:))zdárec
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 30.11.2004 > Quotidiana> Hlásím,že jsem tu svou žumpárnu přemýstila do sekce blbůstky. Je to tak správně??:))Teď už se mí psychicky narušení Kamilkové cítí trošku mezi svými!:)))
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 1.12.2004 >

ju jsem na vrcholu blaha

...


<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 1.12.2004 > Quotidiana> fuf, to jsem si oddychla:))
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 29.11.2004 >

Ech...a jistě tu někteří najdou  hluboce skrytou kritiku vztahů mezi ženami a muži

Že vás to baví


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 13.12.2004 > BlueSky> chi .-)
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 13.12.2004 > Emmet_RAY> 

Já ti dám chi

V potu tváře se vod tý doby, co´s tak báječně rozkryl ten "příběh",  snažím z každýho škváru vydolovat to zlatý zrnko.....ech, nejím, nespím, bych někomu neublížila nepochopením jeho génia:-)

 

Nebo..že bys měl teď tím chi na mysli nikoliv posměšek, ale chi (čchi) jako energii?


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 14.12.2004 > BlueSky> ano energie.. přihořívá - tě musím pořád nakopávat - tento text je o šamanství, tak teď už víš víc a hledej ;-)
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 14.12.2004 > to opakování jména Kamil mě docela pobavilo.
<reagovat 
 xiaoyu (Občasný) - 14.12.2004 > Lada Niola> Tak aspoň něco:) Takový úspěch,aby mi to nestouplo do hlavy
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter